سینما و تئاترعکس و فیلم
موضوعات داغ

خلاصه داستان سریال محرمانه + معرفی و عکس بازیگران و زمان پخش

جدیدترین سریال ساخته‌شده برای شبکه سه سریال محرمانه در ژانر جنایی، علمی به کارگردانی محمود معظمی، تولید آن به اتمام رسیده و منتظر پخش است. در این مقاله با ما همراه باشید.

به گزارش تلنگر؛ سریال محرمانه آماده پخش اما در صف برای شبکه سه سیما است. این سریال به‌زودی در جدول پخش شبکه سه قرار می‌گیرد. ما در ادامه این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال محرمانه می‌پردازیم. سریال «محرمانه» در ژانر امنیتی معمایی جنایی که نویسندگی آن را مهدی حمزه بر عهده داشت، تولید شد. این سریال در چندین کشور اروپایی و آفریقایی فیلم‌برداری شده و علاوه بر بازیگران ایرانی، هنرمندانی از ترکیه و هلند نیز در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال محرمانه از شبکه سه

برخلاف اینکه محوریت اصلی سریال محرمانه  نشان دادن تلاش‌های دانشمندان ایرانی برای کشف و تولید واکسن کرونا است، اما به گفته عوامل سازنده، فیلم‌نامه دارای محورهای داستانی دیگری هم است که می‌تواند مخاطبینی که به ژانر خانوادگی و معمایی علاقه دارند را جذب کند. در این سریال، تلاش‌های دانشمندان نخبه ایرانی در ساخت واکسن‌های مختلف همچنین واکسن کرونا به تصویر کشیده می‌شود.

علاوه بر این، ماجراهای معماگونه و گیرایی از شخصیت‌های دیگر نیز در کنار خط اصلی داستان نمایش داده می‌شود. در کل، می‌توان این‌طور گفت که روایتی پزشکی در غالب معمایی در سریال “محرمانه” ارائه‌شده است که فقط به موضوع کرونا محدود نمی‌شود، بلکه به جزئیات زندگی خانواده‌هایی که با ابتلا به بیماری مبتلا شده‌اند و عزیزان خود را ازدست‌داده‌اند، نیز پرداخته‌شده است.

سریال محرمانه روایتگر داستانی واقعی از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی است که توطئه مغرضانه دشمن را دربردارد تا با ایجاد اختلال، مانع از دست‌یابی ایران به موفقیتی بزرگ در این حوزه شوند. و داستان این‌گونه آغاز می‌شود که چند نخبه ایرانی راهی آفریقا می‌شوند و در این سفر اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

تعداد قسمت سریال محرمانه

ساعت پخش سریال محرمانه

سریال «محرمانه» در ۲۴ قسمت ساخته شده است و از جمعه ۷ مهر از شبکه سه پخش خواهد شد. در ادامه، ساعت پخش این سریال، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ساعت پخش سریال محرمانه

بر اساس جدول پخش زمانی شبکه سه سیما، زمان پخش این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، زمان تکرار سریال محرمانه از شبکه سه ساعات ۰۰:۰۰ بامداد، ۰۹:۳۰ صبح و ۱۴:۱۰ روز است که می‌توانید آن را دنبال کنید.

بازیگران سریال محرمانه

پس از پرداختن به خلاصه سریال محرمانه از شبکه سه سیما، سراغ معرفی بازیگران این مجموعه امنیتی معمایی جنایی می‌رویم. این مجموعه شمار زیادی از بازیگران ایرانی ترکی و آفریقایی را در خود جای‌داده است.

در این سریال جدید شبکه سه سیما، بازیگران مطرحی ازجمله لاله اسکندری، رویا میرعلمی، علی‌رام نورایی، آرش آصفی، نسیم ادبی، فرهاد قائمیان، سولماز حصاری، مجید مظفری، جعفر دهقان،  فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمحمد زند، فریبا متخصص، رضا توکلی و سید مهرداد ضیایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

الهام طهموری، شیدا یوسفی، بهناز نادری، علیرضا جلالی‌تبار، رحیم نوروزی، احسان امانی، نیما کرمی، و مهدیه نساج، نیز از دیگر بازیگران سریال محرمانه هستند.

بیوگرافی لاله اسکندری

لاله اسکندری در سریال محرمانهلاله اسکندری، بازیگر و عکاس ایرانی، در تربت‌حیدریه در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۵۴ چشم به جهان گشود. تحصیلات او در رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. اسکندری با بازی در فیلم “متولد ماه مهر” به کارگردانی احمدرضا درویش در سال ۱۳۷۸، فعالیت خود را در صنعت سینمایی آغاز کرد. او همچنین درزمینهٔ هنرهای تجسمی، شامل عکاسی، نقاشی و موزاییک، فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است. از سال ۱۳۸۷، او با شهرداری تهران برای زیباسازی شهر همکاری می‌کند. لاله اسکندری خواهر ستاره اسکندری است.

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه ؛ علیرام نورایی

علیرام نوراییعلیرام نورایی، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و همچنین راوی مسابقه شهروند و مافیا از شبکه سلامت، در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم سینمایی “گرگ و میش”، فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد.علاوه بر این، او در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی حضورداشته است.

همچنین، به‌عنوان مجری در مسابقه تلویزیونی شهروند و مافیا شبکه سلامت نیز فعالیت دارد. علاوه بر این، او به‌عنوان مربی ورزش پارکور در قاره کهن فعالیت کرده و درزمینهٔ ورزش‌های رزمی، ازجمله کیک بوکس نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه ؛ نسیم ادبی

نسیم ادبینسیم ادبی، بازیگر سینما و تلویزیون از سال ۱۳۷۵ می‌باشد. او زاده تهران در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ است. وی فارغ‌التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز است و تجربه بیش از ۸۰ اجرای تئاتر دارد. نسیم ادبی اولین بار در سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۰ ساله بود، با بازی در سریال تلویزیونی “دوقلوها” تجربه کوتاهی در عرصه بازیگری به دست آورد.

سپس همان سال با بازی در سریال “برگ سبز” نیز خوش درخشید. اما شهرت خانم ادبی از سال ۱۳۹۳، وقتی ۳۶ ساله بود، با بازی در سریال خانگی “شهرزاد” به کارگردانی حسن فتحی در نقش حمیرا شروع شد و این نقش باعث شد تا بیشتر موردتوجه طرفداران قرار گیرد.

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه ؛ فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزیفاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است و در تاریخ ۱۹ تیر ۱۳۴۲ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک دیپلم اقتصاد است و همسرش عبدالرضا گنجی کارگردان سینماست. پسرش پویان گنجی نیز بازیگر است. گودرزی تاکنون در فیلم “غزال” بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره فیلم فجر به دست آورده است و دو بار نیز برای بهترین بازیگر نقش اول و نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر نامزد شده است. او در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم “به خاطر همه‌چیز” و در تلویزیون با بازی در مجموعه “آئینه” حضور پیدا کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه ؛ مجید مظفری

مجید مظفریمجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۵۰ آغاز کرد و در دانشگاه ون سن پاریس برای ۵ ماه دوره‌ای بازیگری را گذراند. در فیلم “مسافران” به کارگردانی بهرام بیضایی، برای بازی در نقش مکمل مرد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورد. همچنین در فیلم‌های “سگ‌کشی”، “جنگ نفت‌کش‌ها” و “سایه‌های هجوم” نامزد بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر شد. مجید مظفری تنها یک دختر به نام نیکی دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه ؛ ایرج نوذری

ایرج نوذریایرج نوذری، هنرپیشه و کونگ‌فوکار ایرانی، در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۴۲ به دنیا آمد و فرزند منوچهر نوذری است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشتهٔ زبان‌شناسی است و زبان‌های مختلفی از جمله سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی را می‌شناسد. هم‌اکنون، او به‌عنوان رئیس امور بین‌الملل کونگ‌فوی ایران فعالیت می‌کند. در تاریخ ۲۱ مهر ۱۳۹۴، در یک مسابقهٔ اسب‌دوانی، ایرج نوذری دچار سانحه شد. او به خاطر بازی در نقش سرگرد امیری در سه فصل سریال “کلانتر” شناخته‌شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه ؛ رحیم نوروزی

رحیم نوروزیدر ادامه مقاله بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه به بررسی بیوگرافی رحیم نوروزی می‌پردازیم. رحیم نوروزی، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ ۱۳۴۶ در شهر رشت به دنیا آمد. او با حضور در کلاس‌های بهروز بقایی و بهزاد عشقی، با نخستین جرقه‌های بازیگری خود روبرو شد. با بازی در نمایشنامه‌های اکبر رادی، بازیگری وی به جدیت بیشتری رسید و با ایفای نقش در مجموعه “پس از باران” به شهرت رسید. سپس در فیلم‌ها، تئاترها، زنجیره‌ها و تله‌فیلم‌های بسیاری بازی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه ؛ رضا توکلی

رضا توکلیرضا توکلی، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، در تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۳۹ در شهر مشهد متولد شد. در دوران تحصیل، وی به گروه‌های نمایشی و موسیقی در منطقهٔ ده آموزش‌وپرورش تهران پیوست. پس از اتمام تحصیلات، به فعالیت هنری خود در مرکز فیلمبرداری و تئاتر نیروی هوایی ادامه داد و در ساخت فیلم‌های ۱۶ میلی‌متری مستند داستانی، آموزشی و خبری شرکت کرد.

رضا توکلی در سال ۱۳۷۷، سریال “گام آخر” را به تهیه‌کنندگی محمدرضا خالقی کارگردانی کرد که از شبکهٔ اول سیما پخش شد. همچنین، فیلم کوتاه “۱۶ م.م” که محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، از دیگر ساخته‌های وی می‌باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه ؛ رویا میرعلمی

رویا میرعلمی در محرمانهرؤیا میرعلمی، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. فعالیت بیشتر او در زمینه تئاتر بوده است.

شناخت عمومی رؤیا میرعلمی پس از بازی در مجموعهٔ “شمعدونی” در سال ۱۳۹۴ افزایش یافت و برای بازی در سریال “لیسانسه‌ها” در دوره ۱۳۹۵-۱۳۹۸، جایزهٔ بهترین بازیگر زن کمدی را در جشن حافظ به دست آورد.

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه ؛ کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی، هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۷۶، فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی شد. نخستین فعالیت هنری او، با بازی در نمایش «سنجاب‌ها» در سن ۷ سالگی، درزمینهٔ تئاتر بود.

امیرسلیمانی در سال ۱۳۶۰ وارد عرصهٔ تلویزیون شد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت. وی همچنین، دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

برخی از عوامل سریال محرمانه

این مجموعه به کارگردانی محمود معظمی، تهیه‌کنندگی سید رامین موسوی و نویسندگی مهدی موسوی و با فیلم‌برداری علیرضا رجایی‌ مقدم ساخته شده است.

محمود معظمی، کارگردان

کارگردان سریال محرمانه

محمود معظمی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات نمایشی است و کارگردانی را با ساخت مجموعه‌های تلویزیونی آغاز کرده است. معظمی سال ۱۳۸۷ مجموعه سرشاخ را ساخت و پس‌ازآن، کارگردانی سریال تکیه بر باد را بر عهده گرفت. شهرت محمود معظمی برای کارگردانی قسمت‌های متعدد مجموعه پرمخاطب «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» است. این کارگردان سریال‌‌های تمام رخ (۱۴۰۱)، بوی باران (۱۳۹۶)، سریال پیکسل (۱۳۹۵)، فیلم نازلی (۱۳۹۵)، فیلم بعد از غبار (۱۳۹۲)، فیلم رویای کبود (۱۳۹۰)، فیلم کارد و پنیر (۱۳۸۸) و سریال فاخته را در کارنامه هنری خود دارد.

  • نویسنده: مهدی حمزه
  • تهیه‌کننده: سید رامین موسوی
  • طراح صحنه: حسین مجد
  • طراح لباس: مهناز نوروزی
  • مدیر فیلم‌برداری: علیرضا رجایی‌ مقدم
  • مدیر صدابرداری: فرشید احمدی
  • برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: امیرسلیمانی
  • طراح گریم: جلال موسوی
  • مدیر تولید: داوود جمشیدی
  • تدوین: نیما حسن‌ دوست
  • منشی صحنه: سارا طالبیان
  • مدیر تدارکات: حسین کنگاوری
  • دستیار تهیه‌کننده: حمید انصاری

سؤالات متداول

کدام بازیگرها در سریال محرمانه نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه لاله اسکندری، رؤیا میرعلمی، علی‌رام نورایی، آرش آصفی، نسیم ادبی، فرهاد قائمیان، سولماز حصاری، مجید مظفری، جعفر دهقان، الهام طهموری، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمحمد زند، فریبا متخصص، رضا توکلی، شیدا یوسفی، بهناز نادری، علیرضا جلالی‌تبار، رحیم نوروزی، سیدمهرداد ضیایی، احسان امانی، نیما کرمی و مهدیه نساج و جمعی از بازیگران ترکیه، هلند و آفریقایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x