سینما و تئاتر

بیوگرافی شیدا در زخم کاری 2/ زندگی شخصی و همسر

نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا او بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و بازی در سریال زخم کاری اولین فعالیت حرفه ای اوست. ظاهرا نقشی در سریال رحیل نیز بر عهده داشته است. در ادامه بیوگرافی شیدا در زخم کاری 2 را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش تلنگر؛ نگار نیکدل در نقش شیدا دختر مهران غفوریان در فصل دوم سریال زخم کاری بازیگری جوان است که تازه به دنیای بازیگری وارد شده است. در این مقاله به معرفی بیوگرافی شیدا در زخم کاری ۲ که به تازگی با بازی در این نقش شهرت یافته است، می‌پردازیم.

سریال زخم کاری ۲ یکی از پربازدیدترین سریال‌های ایرانی در چند سال اخیر از شبکه های نمایش خانگی می‌باشد که در حال حاضر فصل دوم این سریال نیز در حال پخش می باشد. در فصل قبل این سریال مالک (جواد عزتی) توسط منصوره چاقو خورد و در بیابان تنها با زخم چاقو رها شد. زخم کاری ۲ موضوع شروع آن مرگ مالک است، اما ماجرا پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدای فصل دوم می‌بینید.

بیوگرافی شیدا در زخم کاری ۲ از بازیگران جوان و تازه فصل دوم این سریال می‌باشد که بسیار کم حاشیه و ساده است. در این سریال علاوه بر بازیگران معروفی همچون جواد عزتی، کامبیز دیرباز، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان و مهران غفوریان تعدادی بازیگر جدید و تازه نیز به فصل دوم این سریال اضافه شدند. از جمله این بازیگران نگار نیکدل در نقش شیدا است که امروز به معرفی این بازیگر می‌پردازیم.

بیوگرافی شیدا در زخم کاری ۲

بیوگرافی شیدا در زخم کاری 2

نگار نیکدل Negar Nikdel بازیگر جوان سینما و تئاتر متولد ۳۱ تیر ۱۳۷۶ در تهران است. او تمامی مقاطع تحصیلی خود را در تهران سپری کرده است. نگار نیکدل به سبب علاقه ای که از کودکی به موسیقی و بازیگری داشته در نهایت در رشته بازیگری تحصیلات خود را به پایان رساند. نگار نیکدل دوره تحصیلات دانشگاهی خود را نیز از ابتدا تا پایان در تهران گذرانده است. خانم نیکدل همچنین در رشته بیولوژی تا مقطع کارشناسی ادامه تحصیل داده است.

مشخصات شخصی نگار نیکدل؛ بیوگرافی شیدا در زخم کاری ۲

قد نگار نیکدل بازیگر ۱.۶۸ می‌باشد با وزن ۵۸ کیلوگرم که تناسب او به زیباییش کمک بسیاری کرده است. این بازیگر جوان اما با استعداد عشق خود به موسیقی را در تمامی مراحل زندگی اش به اطرافیان به اثبات رسانده است. از دیگر مقاطع علمی که او گذرانده است زبان انگلیسی است که به این زبان نیز مسلط می باشد.

ازدواج نگار نیکدل؛ بیوگرافی شیدا در زخم کاری ۲

بیوگرافی شیدا در زخم کاری دو

نگار نیکدل، ۲۶ سال سن دارد و تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد. او همراه خانواده خود زندگی میکند. نگار نیکدل بازیگر جوان بعد از ایفای نقش در سریال رحیل اکنون در نقش شیدا در سریال زخم کاری۲ به کارگردانی محمدحسین مهدویان بازی کرده و گفتنی است مادرش میترا بهرامی مجری تلویزیون و گوینده‌ رادیو می باشد.

خانواده نگار نیکدل

استایل نگار نیکدلنگار نیکدل فرزند خانم میترا بهرامی مجری و گوینده توانای صدا و سیما می باشد. درباره زندگی خصوصی نگار نیکدل اطلاعات زیادی در دسترس نیست. تنها می‌دانیم که او اکنون در کنار پدر و مادرش زندگی می‌کند و مجرد است.

نگار نیکدل از بازیگران جوان و آینده دار که با سریال زخم کاری ۲ بازگشت به عرصه تصویر معرفی شد و به شهرت رسید، به عنوان یک چهره آینده ای درخشان در پیش روی خود دارد. در ادامه عکس ها و بیوگرافی نگار نیکدل را در مشاهده کنید.

شروع فعالیت هنری نگار نیکدل

نگار نیکدل از بازیگران جوان ایرانی متولد سال ۱۳۷۶ است. او بازیگری را به تازگی با سریال زخم کاری ۲ شروع کرده و به عنوان یک چهره جدید به دنیای بازیگری معرفی شده است.

مادر او میترا بهرامی گوینده، روانشناس و مجری تلویزیونی می‌گوید نگار از سن کم به بازیگری علاقه نشان داد و پس اتمام تحصیلات خود در دبیرستان، وارد رشته بیولوژی در دانشگاه شد و مدرک خود را نیز اخذ کرد.

این بازیگر جوان بازیگری را از سال ۱۳۹۷، به طور رسمی با فیلم کوتاه رهایی شروع کرد. سپس در سریال رحیل نیز ایفاگر نقشی مکمل بود.

زخم کاری ۲ در واقع نقطه شروع حرفه‌ ای این بازیگر است که به واسطه ایفای نقش در آن، این روزها توجهات زیادی معطوف به اوست. او در زخم ‌کاری: بازگشت نقش شیدا شفاعت، دختر رضا شفاعت (با بازی مهران غفوریان)، را ایفا می‌ کند.

معرفی بازیگران سریال زخم کاری فصل ۲

همسر نگار نیکدل کیست

قسمت اول از فصل دوم سریال «زخم کاری» با عنوان «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه ۱۷ شهریور از فیلیمو پخش شده است. در ادامه بیوگرافی نگار نیکدل وی بازیگر نقش شیدا شفاعت در سریال زخم کاری ۲ می باشد.

ستاره‌هایی که در فصل دوم سریال زخم کاری ایفای نقش کرده اند: جواد عزتی (در نقش مالک)، رعنا آزادی‌ور (در نقش سمیرا)، کامبیز دیرباز (در نقش طلوعی)، مهران غفوریان (در نقش شفاعت)، الناز ملک (در نقش سیما)، مرتضی امینی‌تبار (در نقش میثم)، سید جواد هاشمی (در نقش دستمالچی)، سعید چنگیزیان (در نقش ناصر)، مه‌لقا باقری (در نقش مهناز)، منوچهر علیپور (در نقش دایی مظفر)، الهه حصاری (در نقش کیمیا)، محمدهادی قمیشی (در نقش املشی) و امیر دژاکام.

بیوگرافی شیدا در زخم کاری ۲ و چند چهره جدید که برای اولین بار در این سریال به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی شدند؛ در ادامه بیوگرافی نگار نیکدل وی (در نقش شیدا)، سهند جاهد (در نقش شهریار)، پانته‌آ قدیریان با حضور و همراهی کیومرث مرادی و سهیل قنادان که در این فصل سریال حضور دارند.

نقش و بیوگرافی شیدا در زخم کاری ۲

بیوگرافی نگار نیکدلشیدا دختری زیبا، بی‌پروا و رک و راست است که در مقابل میثم مالکی در این سریال قرار گرفته و گویا ماجرایی عاشقانه بین این دو شخصیت در حال رخ دادن است. برخی از ‌کاربران فضای مجازی از اینکه عاقبت شیدا مثل مائده شوند می‌ ترسند و برخی دیگر فکر می‌ کنند این دختر نقشه‌ ای در سر دارد.

در شرح ادامه قصه زخم کاری  آمده است‌ که: «در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌ رسند و این آغاز آشوب دیگری است هنوز بوی خون به مشام می‌ رسد.»

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x