سینما و تئاتر

معرفی جذاب ترین انیمه های عاشقانه از 2005 تا 2023

انیمه های پرطرفدار عاشقانه مخاطبین خاص خودش را دارد و می‌تواند به خاطره انگیزترین خاطرات اوتاکوها تبدیل شود. در ادامه این مطلب ما به معرفی 25 تا از انیمه های عاشقانه در طول تاریخ می‌پردازیم.

به گزارش تلنگر؛ مهم نیست در هر نقطه ای از زندگی در کجا هستیم، یک دوز عاشقانه همیشه می تواند روحیه شما را روشن کند. صدها انیمه عاشقانه برای دهه ها بر قلب طرفداران حکومت می کنند. داستان زیبا و شیمی خیره کننده بین شخصیت ها، آمیخته با طرح های شاد و عناصر کمدی، همیشه تماشای لذت بخش است. بنابراین امروز لیستی از بهترین انیمه های عاشقانه که باید در طول زندگی خود تماشا کنید را گردآوری کرده ایم.

۱. سبد میوه (۲۰۱۹-۲۰۲۱)

سبد میوه

عنوان ژاپنی : سبد میوه

نویسنده : ناتسوکی تاکایا

استودیو : TMS Entertainment

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، کمدی، فانتزی

قسمت : ۶۳

IMDB/MAL : 8.6/9.0

اگر می خواهید زیباترین عاشقانه را در یک انیمه ببینید، سبد میوه ها باید اولین انتخاب شما باشد. این انیمه تکه ای از زندگی با عناصر فانتزی است که شما را در احساسی ترین، ترن هوایی زندگی تان می برد.

هنگامی که آخرین فصل آن پخش شد، Fruits Basket تبدیل به بالاترین امتیاز انیمه تمام دوران در MAL (فهرست انیمه من) شد. در حالی که بعداً کاهش یافت، اما همچنان یکی از انیمه های با رتبه برتر در تاریخ انیمه است. در کنار عناصر عاشقانه، چیزهای دیگری نیز برای شما در نظر گرفته است.

این انیمه از هر نظر بی عیب و نقص است، از جمله داستان، شخصیت ها، انیمیشن و آهنگ های آغازین و پایانی و موارد دیگر. شخصاً یکی از انیمه های مورد علاقه من است. این انیمه عاشقانه را به هیچ قیمتی نباید از دست داد. سبد میوه نه تنها عاشقانه های خالص را ارائه می دهد، بلکه درس های زندگی را نیز به شما می آموزد که به این زودی ها فراموش نخواهید کرد.

۲. Kaguya-Sama: Love is War (2019 – )

Kaichou wa Maid-sama! (2010 – 2011)

عنوان ژاپنی : Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Renai Zunousen

نویسنده : آکا آکاساکا

استودیو : A-1 Pictures

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، کمدی

قسمت : ۴۳

IMDB/MAL : 8.5/8.4

Kaguya-Sama Love is War یکی از انیمه های عاشقانه دبیرستانی است. اما اگر به شما بگویم چیزی شبیه به آنچه قبلا دیده اید نیست چه؟ بله، در حالی که داستان های عاشقانه دبیرستان ساده و ساده هستند، کاگویا ساما آن را به سطح بعدی می برد. طرح را بخوانید، خواهید فهمید که چرا این را می گویم.

خلاصه داستان از این قرار است: دو دانش آموز برتر یک مدرسه نخبه نسبت به یکدیگر احساسات دارند. اما آنها به جای اعتراف به یکدیگر، جنگی عاشقانه با یکدیگر به راه می اندازند تا ابتدا یکدیگر را وادار به اعتراف کنند تا غرورشان تحت تأثیر قرار نگیرد. این واقعاً یک میدان جنگ عشقی است، اینطور نیست؟

Kaguya-Sama پس از پخش در ژانر عاشقانه تبدیل به یک هیجان انگیز شد و هنوز هم به عنوان یکی از بهترین انیمه های عاشقانه شناخته می شود. با شخصیت های عجیب و غریبش فوق العاده خنده دار است. منظورم این است که شما باید میم محبوب فوجیوارا چیکا را قبلا دیده باشید.

فراتر از عاشقانه، روشی که نویسنده بر شیمی بین شخصیت ها مانور داده است، شگفت انگیز است. لحظات احساسی زیادی دارد و به راحتی یکی از بهترین انیمه های این سبک است. پس شاهد جنگ عشق باشید که هرگز قبلاً نبوده است!

۳. کلناد (۲۰۰۹)

انیمه کلناد

عنوان ژاپنی : Clannad

نویسنده : جون مائدا

استودیو : انیمیشن کیوتو

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، کمدی

قسمت : ۴۹

IMDB/MAL :  ۷.۸/۸.۰ و ۸.۶/۸.۹

سری Clannad در بهترین انیمه های عاشقانه وب سایت رتبه بندی انیمه MAL نقدهای بسیار خوبی دریافت کرده است که در مورد خوب بودن این انیمه عاشقانه بسیار صحبت می کند. در Clannad، بچه های دبیرستانی تلاش می کنند تا با غلبه بر موانع مختلفی که بر سر راهشان قرار دارد، به چیزهایی در زندگی دست یابند. پیش درآمد Clannad After Story به بررسی چگونگی مبارزه شخصیت های اصلی برای زنده ماندن در این دنیا می پردازد.

داستان و شخصیت ها ریشه محکمی دارند و چشم اندازی واقعی از عاشقانه ارائه می دهند. این بر چالش های بلوغ تمرکز دارد و ممکن است به عنوان دو نیمه جداگانه زندگی در نظر گرفته شود.

خودتان را برای انیمه آماده کنید تا قلب شما را کاملاً تکه تکه کند زیرا روایت تا پایان کمی تیره و تار است. Clannad یک انیمه عاشقانه و افسرده کننده است که باید تماشا کنید زیرا به شدت بر مشکلاتی که افراد در زندگی با آن روبرو می شوند و اهمیت عاشقانه تمرکز دارد.

۴. Horimiya and Horimiya: Missing Pieces (2021-2023)

انیمه Horimiya and Horimiya Missing Pieces (2021-2023)نویسنده : هیروکی آداچی

استودیو : CloverWorks

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، کمدی

قسمت : ۱۳

IMDB/MAL : 8.1/8.2

وقتی بعد از سال ۲۰۲۰ کمبود انیمه های عاشقانه وجود داشت، Horimiya به کمک آمد و تنها با ۱۳ قسمت به یک موفقیت معتبر در ژانر عاشقانه تبدیل شد. یک بار دیگر، ما یک انیمه دبیرستانی در دست داریم، اما چیزی که آن را بسیار متفاوت از سایر انیمه ها می کند، شخصیت های آن است.

اگرچه آنها شخصیت های متفاوتی دارند، اما کیوکو هوری و ایزومی میامورا ارتباط قابل توجهی دارند . Horimiya تعامل بین دو بازیگر اصلی و همچنین بسیاری از شخصیت‌های جانبی را بررسی می‌کند که هر کدام روایتی منحصربه‌فرد دارند و نشان می‌دهد که چگونه با هم دوست می‌شوند و چگونه دوستی آن‌ها وقتی که عاشق یکدیگر می‌شوند به چیزی شگفت‌انگیز تبدیل می‌شود.

حتی با وجود اینکه استودیو تصمیم گرفت برخی از فصل‌های مانگا را رد کند، اما Horimiya هنوز هم مانند همیشه زیبا است و تنها ۱۳ قسمت دارد. از اینکه دیدم این انیمه دنباله شایسته خود را دریافت نمی کند، ناامید شدم. اما خوشبختانه، آن‌ها آن را احیا کردند زیرا استودیوها تصمیم گرفتند فصل‌های مانگا را اقتباس کنند و آن را به عنوان فصل دیگری منتشر کنند.

بنابراین، اگر از طرفداران رام کام دبیرستانی هستید، باید Horimiya را تماشا کنید و با Horimiya: The Missing Pieces آشنا شوید.

۵. نام شما (۲۰۱۶)

anime your name

عنوان ژاپنی : Kimi no na wa

خالق : ماکوتو شینکای

استودیو : CoMix Wave Films

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، فانتزی

مدت زمان : ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

IMDB/MAL : 8.4/8.8

نام تو یک فیلم انیمیشنی است که در ژانر انیمه های عاشقانه تاریخ ساز شد. این یک موفقیت بزرگ بود، نه تنها در ژاپن بلکه در سطح بین المللی. به همین دلیل است که جامعه انیمه این فیلم را که ستونی در زمینه عاشقانه خواهد بود، دوست دارد.

تاکی تاچیبانا، دانش آموز دبیرستانی که تلاش می کند بین کار مدرسه و کار نیمه وقت تعادل برقرار کند، شخصیت اصلی فیلم است. در این بین، میتسوها میامیزو، یک دانش آموز دبیرستانی که در یک منطقه روستایی زندگی می کند و آرزو دارد روزی به یک کلان شهر بزرگ نقل مکان کند، معرفی می شود. همانطور که ممکن است از چنین داستان هایی پیش بینی شود، روح این دو نفر در نهایت در یک روز اسرارآمیز مکان های خود را عوض می کنند. چگونه به زندگی اصلی خود باز می گردند؟

خوب، این همکلاسی های دبیرستانی اکنون با این پدیده عجیب و غریب درگیر شده اند و مشتاقانه منتظر جمع شدن برای حل معما هستند. باقی‌مانده روایت در مورد آنچه سرنوشت برای آنها در نظر گرفته است.

شما این داستان عشق باورنکردنی ماکوتو شینکای، فیلمساز معروف ژاپنی را تحسین خواهید کرد. این یکی دیگر از انیمه های عاشقانه زیباست که حتما باید تماشا کنید. انیمیشن فوق العاده و موسیقی زیبای این انیمه در سرتاسر جهان شناخته شده است و حتما تا به حال در مورد آن شنیده اید.

۶. Rascal Dos Not Dream Of Bunny Girl Senpai (2018 – ۲۰۱۹انیمه سینمایی Rascal Dos Not Dream Of Bunny Girl Senpai

عنوان ژاپنی : Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai

نویسنده : هاجیمه کاموشیدا

استودیو : CloverWorks

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، فانتزی

قسمت : ۱۴

IMDB/MAL : 8.1/8.2

Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai یکی دیگر از موارد اضافه شده عالی به لیست برترین انیمه های عاشقانه ما است. این یک انیمیشن عاشقانه متمایز است زیرا عناصر فانتزی خالص در اطراف خود دارد و تماشای آن بسیار جذاب است. این در مورد ساکورا آزوساگاوا است که یک دانش آموز دبیرستانی زندگی عادی دارد. اما یک روز، او با دختری در لباس خرگوش وحشی روبرو می شود که به نظر می رسد برای همه غیر از او نامرئی است. زندگی روزمره از آن لحظه به چیزی جادویی تبدیل شده است.

همانطور که در خلاصه داستان خواندید، می توانید درک کنید که چقدر این انیمه با درام معمولی رام کام متفاوت است. با داستانی اسرارآمیز و شخصیت های شیرین، دلت را با عاشقانه اش آب می کند و با همان ها تکه تکه می کند. این سینمایی یک محور ادامه‌دار دارد که باید دید تا شاهد یک نتیجه گیری حماسی در این انیمه عاشقانه باشید. اگر علاقه مند به انیمه های عاشقانه و فانتزی رام کام هستید این انیمه را به شدت توصیه می کنم.

۷. دروغ شما در آوریل (۲۰۱۴-۲۰۱۵)فصل اول انیمه Shigatsu wa Kimi no Uso 2014

عنوان ژاپنی : Shigatsu wa Kimi no Uso

نویسنده : ناوشی آراکاوا

استودیو : A-1 Pictures

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه،

قسمت ها : ۲۲

IMDB/MAL : 8.6/8.65

در میان طرفداران کاملاً شناخته شده است که Your Lie in April یکی از آن مجموعه انیمه های عاشقانه است که شما را غمگین می کند. داستان کوسی آریما، یک اعجوبه پیانو را به عنوان پسر جوانی روایت می‌کند که زندگی و مهارتش در نهایت توسط یک رویداد وحشتناک نابود می‌شود. اما وقتی او با یک ویولونیست به نام کائوری میازونو آشنا می شود، همه چیز تغییر می کند. او به او کمک می کند تا مهارت های خود را دوباره کشف کند و توجه خود را به دست آورد. و با آن رابطه دوست داشتنی آنها رسما آغاز شده است.

حتی اگر غم انگیز باشد، در نتیجه لحظات شگفت انگیز نمایش احساس نشاط خواهید کرد. یکی از بهترین عاشقانه ها و همچنین لحظات دلخراش در یک انیمه ارائه می شود. این عوامل با هم، این انیمه را به یک انیمیشن باشکوه تبدیل می کند، زیرا احساسی است و شما را کاملا تحت تأثیر آن قرار می دهد.

۸. تورادورا! (۲۰۰۸ – ۲۰۰۹)

انیمه تورادورا!عنوان ژاپنی : تورادورا!

نویسنده : یویوکو تاکمیا

استودیو : JCStaff

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، کمدی

قسمت : ۲۵

IMDB/MAL : 8.0/8.1

تورادورا یک انیمه عاشقانه کلاسیک است که برای چندین دهه در قلب بسیاری از طرفداران قرار دارد. داستان خنده‌داری دارد که شبیه هر طرح دیگری نیست، آن را ببینید: دانش‌آموز دبیرستانی ریوجی تاکاسو قلبی مهربان دارد اما جبهه سختی را حفظ می‌کند. از طرف دیگر تایگا آیساکا فقط یک دختر بامزه است. هنگامی که مسیرهای آنها به هم می رسد، احساسات خود را نسبت به نزدیکترین دوستان خود به یکدیگر می پذیرند. بنابراین آنها با هم متحد می شوند تا از همدیگر حمایت کنند تا به دوستداران خود بگویند که چه احساسی دارند. خیلی خنده دار است، درست است؟ تماشای اینکه چه کسی در نهایت با هم خواهند بود بسیار سرگرم کننده است.

تورادورا به شدت خنده دار و در عین حال دوست داشتنی است. انیمیشن قدیمی به شما حال و هوای نوستالژیک می دهد و داستان شما را تا پایان خود سرگرم خواهد کرد. این به راحتی یکی از بهترین انیمه های عاشقانه و مورد علاقه تمام دوران برای بسیاری از جمله من است. بنابراین، من به شدت توصیه می کنم این انیمیشن را ببینید.

۹.ویولت اورگاردن (۲۰۱۸)انیمه ویولت اورگاردن

عنوان ژاپنی : ویولت اورگاردن

نویسنده : کانا آکاتسوکی

استودیوها :

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه

قسمت : ۱۴

IMDB/MAL : 8.4/8.7

Violet Evergarden یکی دیگر از انیمه های عاشقانه فوق العاده است که داستان های تکان دهنده زیادی در اختیار دارد. همانطور که از عنوان پیداست، قهرمان ویولت اورگاردن در مرکز خط داستانی اصلی انیمه قرار دارد. خلاصه داستان زیر است: او پس از پایان یافتن جنگ بزرگ، به عنوان یک عروسک حافظه خودرو، شغل جدیدی با خدمات پستی پیدا کرد. او اکنون با نوشتن نامه هایی که افکار و احساسات گیرنده را به طور دقیق منعکس می کند، تلاش می کند تا به مردم کمک کند. هر قسمت شما را خسته می کند و عاشقانه نقش مهمی در آن دارد.

یکی از زیباترین انیمه‌هایی که تا به حال تماشا کرده‌اید، Violet Evergarden است، زیرا زیبایی‌شناسی خیره‌کننده را با انواع روایت‌های تکان‌دهنده ترکیب می‌کند. به دلیل شخصیت پردازی عالی که انجام شد، می توانید با ویولت در سطح احساسی ارتباط برقرار کنید. هدف اصلی ویولت در سفرش درک خود، دنیای بیرون و احساساتش است. به همین ترتیب، درک احساساتی که قبلاً هرگز ندیده اید، برای شما قابل تأمل خواهد بود.

۱۰. باشگاه میزبان دبیرستان اوران (۲۰۰۶)انیمه باشگاه میزبان دبیرستان اوران

عنوان ژاپنی : باشگاه میزبان اوران کوکو

نویسنده : بیسکو هاتوری

استودیو : Bones

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، کمدی

قسمت : ۲۶

IMDB/MAL : 8.2/8.2

باشگاه میزبان دبیرستان اوران یکی دیگر از انیمه های عاشقانه دبیرستانی است که روابط بین دانش آموزان ژاپنی در دوران مدرن را بررسی می کند. این انیمه در درجه اول بر روی هاروهی فوجیوکا، یکی از اعضای گروه فوق تمرکز دارد که رازی را از همه پنهان کرده است. آن راز چیست؟ آنهایی که قرار است با هم به پایان برسند چه کسانی هستند؟ و بسیاری از سؤالات دیگر که در مورد درام عاشقانه دبیرستانی خواهد بود در اینجا به شیوه ای بسیار خوب اتفاق می افتد. این نمایش بر اساس مانگایی به همین نام از بیسکو هاتوری ساخته شده است که کمدی و عاشقانه را به خوبی متعادل می کند.

با در نظر گرفتن همه چیز، فیلم سرگرم کننده باشگاه میزبان دبیرستان اوران کلیشه های روابط معاصر را به تصویر می کشد. اگر از رام های دبیرستانی لذت می برید، باید این یکی را بررسی کنید. همچنین توسط طرفداران در سایت MAL و همچنین IMDb محبوب رتبه بالایی دارد، بنابراین بدون هیچ تردیدی می توانید این مورد را شروع کنید.

۱۱. یوری!!! روی یخ (۲۰۱۶)انیمه یوری!!! روی یخ (

عنوان ژاپنی : یوری!!! روی یخ

نویسنده : میتسورو کوبو

استودیو : MAPPA Studios

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، ورزشی

قسمت : ۱۲

IMDB/MAL : 8.3/7.9

از آنجایی که انیمه های عاشقانه (بی ال) و ورزش را دارد، یوری روی یخ یک انیمه چند ژانر است. و اگر دوست دارید عاشقانه با ترکیبی از ورزش تماشا کنید، یوری روی یخ بهترین کوک برای شماست. این بر اساس مانگای با همین عنوان اثر Mitsurou Kubo است. یوری کاتسوکی، یک اسکیت باز و قهرمان این داستان چندین ماجراجویی را تجربه می کند.

یوری پس از نابود شدن در فینال تصمیم می گیرد اسکیت های یخ خود را کنار بگذارد . ویکتور نیکیفوروف، یک اسکیت باز روسی، پس از آن متوجه یوری شد و تصمیم گرفت مربی او شود تا به او کمک کند تا شکوه سابق خود را بازیابد.

به تصویر کشیدن پیوندهای عشقی بین شخصیت های اصلی به شیرین ترین شکل ممکن انجام می شود. همچنین به طور عمده دارای رقص های اسکیت روی یخ است که تماشاگران آن را فوق العاده زیبا و رمانتیک می دانند. آهنگ هر رقص و رقص هر دو عالی هستند که فقط قلب شما را آب می کند. بنابراین انیمه محبوب BL یکی از بهترین انیمه های عاشقانه است که ما در لیست خود داریم.

۱۲. نانا (۲۰۰۶ – ۲۰۰۷)انیمه نانا

عنوان ژاپنی : نانا

نویسنده : آی یازاوا

استودیو : Madhouse

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، کمدی

قسمت : ۵

IMDB/MAL : 8.5/8.5

نانا از انیمه های عاشقانه با رتبه بالا است زیرا هم مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و هم مورد علاقه بسیاری از طرفداران در سراسر جهان است. نویسنده Ai Yazawa در بین طرفداران انیمه های عاشقانه برای آثارش بسیار محبوب است. بنابراین، اگر به دنبال یک تصویر واقعی و بی نقص از روابط در انیمه هستید، Nana باید اولویت اول شما باشد. این انیمه در مورد دو دختر است که هر دو در نانا مشترک هستند.

آنها همچنین یک اتاق در توکیو دارند و در نهایت به بهترین دوستان تبدیل می شوند. اما زمانی که حقایق سخت زندگی بزرگسالی به آنها برخورد می کند و رابطه هر دوی آنها در جای مشکوکی قرار می گیرد، همه چیز تغییر می کند.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، Nana به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین انیمه های عاشقانه تمام دوران شناخته می شود. همین دلیل برای شروع این انیمه کافی است. علاوه بر این، شخصیت ها و تنظیمات رابطه آنها برای تماشا جالب است. تنها با ۵۰ قسمت، سرگرمی و ارزشی که ارائه می دهد بی عیب و نقص است. این پیشنهادی است که باید از طرف ما تماشا کنید.

۱۳. نارنجی (۲۰۱۶)انیمه نارنجی

عنوان ژاپنی : نارنجی

نویسنده : ایچیگو تاکانو

استودیو : Telecom Animation Film

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، علمی تخیلی

قسمت : ۱۳

IMDB/MAL : 7.6/7.6

نارنجی یک درام دبیرستانی صمیمانه با البته عاشقانه است. این در مورد دانش آموز دبیرستانی ناهو تاکامیا است که برای تطبیق با زندگی مشکل دارد. او یک روز مرموز نامه ای عجیب از خود آینده ۲۶ ساله اش دریافت می کند. ناهو آینده پشیمانی صمیمانه خود را از اشتباهات گذشته خود در آن نامه ابراز می کند، و همچنین امیدوار است که جوان ترش از آنها درس بگیرد. همه ما گاهی به چنین لحظه ای امیدوار بوده ایم، اینطور نیست؟

Orange یکی از انیمه های عاشقانه احساسی است که باعث می شود احساس ناراحتی کنید و در نهایت باعث می شود در عین حال احساس بهتری داشته باشید. این یک انیمه بسیار خوب برای تماشای زیاد با تمام عناصر دبیرستانی است. به نظر من این سریال برای همه ضروری است زیرا آموزش هایی در مورد دوستی، زندگی، عشق و غیره ارائه می دهد. بنابراین، نارنجی یک انیمه عاشقانه ارزشمند است که می توانید آن را ببینید.

۱۴. انیمه given (داده شده) (۲۰۱۹)given

عنوان ژاپنی : داده شده

نویسنده : ناتسوکی کیزو

استودیو : Lerche

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، موسیقی

قسمت : ۱۱

IMDB/MAL : 8.3/8. 3

Given ترکیبی بزرگ از انیمه موزیکال با عناصر عاشقانه (Boy’s Love) است. داستان Mafuyu Satou را روایت می‌کند که با Ritsuka Uenoyama، دانش‌آموز دیگر آشنا می‌شود و به خاطر اجازه دادن زنگ زدن و شکستن سیم‌های گیتارش دچار مشکل می‌شود. مهارت و دانش Uenoyama در گیتار مافیو را تحت تأثیر قرار می دهد، او می خواهد که او به او نحوه نواختن را آموزش دهد. پس از آن، او تصمیم می گیرد به گروه راک اونویاما بپیوندد، گروهی که ترکیبی از عمیق ترین سفر عاشقانه و موسیقایی زندگی آنها را آغاز می کند.

همانطور که قبلاً گفتیم، انیمه های عاشقانه به خصوص این انیمه علاوه بر سفر موسیقایی، به ارتباط عشقی بین نوازندگان می پردازد. این درام گروه دبیرستانی دارای شخصیت‌های دوست‌داشتنی، عاشقانه‌ای جذاب و آهنگ‌های خارق‌العاده است که اساساً همه آن چیزی است که عاشقان عاشقانه و انیمه BL می‌خواهند. بنابراین، شما باید این انیمه را برای عاشقانه تماشا کنید، اما همچنین به این دلیل که یکی از بهترین جنبه های آن آهنگ های روح انگیز و موسیقی پس زمینه است.

۱۵. هوا با تو (۲۰۱۹)انیمه هوا با تو

عنوان ژاپنی : Tenki no ko

خالق : ماکوتو شینکای

استودیو : CoMix Wave Films

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، فانتزی

مدت زمان : ۱ ساعت ۵۲ دقیقه

IMDB/MAL : 7.5/8.3

یکی دیگر از انیمه های عاشقانه و زیبا از Makoto Shinkai Weathering With You است. این بار، رام کام معمولی ماکوتو در توکیوی خیس اتفاق می افتد و دارای سکانس های خیره کننده و موسیقی خاطره انگیز است. از نظر داستان، هوداکا موریشیما، دانش آموز دبیرستانی، به توکیو فرار می کند و در آنجا با هینا آمانو، یک یتیم آشنا می شود. حنا یک توانایی عرفانی دارد که به او کنترل کامل بر آب و هوا می دهد. حتی در حالی که به نظر می رسد دوست دارند از قدرت ها استفاده کنند، با کشف حقیقت در مورد آنها، همه چیز شروع به تغییر می کند.

این انیمه نیز مانند Your Name یک اثر هنری واقعی است. بنابراین، اگر به اندازه من از کار ماکوتو شینکای لذت می برید، حتما باید این را بررسی کنید. شما در تمام مدتی که فیلم انیمه در حال پخش است پرنور خواهید بود و لذت خواهید برد زیرا تماشای آن بسیار لذت بخش است. یکی دیگر از انیمه های عاشقانه انیمه ای که باید حتما ببینید، ماکوتو فقط می داند چگونه ما را عاشق آثارش کند، اینطور نیست؟

۱۶. Kaichou wa Maid-sama! (2010 – ۲۰۱۱)kaichou-wa-maid-sama

عنوان ژاپنی : Kaichou wa Maid-Sama!

نویسنده : هیرو فوجیوارا

استودیو : JCStaff

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، کمدی

قسمت : ۲۸

IMDB/MAL : 7.9/8.0

یکی دیگر از گزینه ها در لیست بهترین انیمه های عاشقانه؛ اگر به دنبال یک داستان عاشقانه دبیرستانی هستید، Maid-Sama است. در آن آیوزاوا میساکی، رئیس شورای دانش آموزی سیکا عالی حضور دارد. او به عنوان کارمند یک کافه خدمتکار، به صورت پاره وقت، یک شغل مخفی دارد که همسالانش از آن بی خبرند. با این وجود، اوسوئی تاکومی، دانش‌آموز مدرسه‌اش، روزی این حقیقت را می‌آموزد. بقیه داستان با آنچه پس از فاش شدن راز بین این دو رخ خواهد داد، پوشش داده می شود.

این انیمه تعادل کاملی بین عاشقانه و کمدی دارد. علاوه بر این، دو شخصیت پردازی اصلی برای حفظ طنز و همچنین جریان عاشقانه به صورت هوشمندانه انجام شده اند. این بر خلاف انیمه معمولی رام کام شما است و بنابراین به شما اطمینان می دهیم که با تماشای این انیمیشن زمان بسیار خوبی خواهید داشت!

۱۷. Into The Forest Of Fireflies’ Light (2011)انیمکه به جنگل نور شب تاب

عنوان ژاپنی : Hotarubi no Mori e

نویسنده : یوکی میدوریکاوا

استودیو : Brain’s Base

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، ماوراء طبیعی

مدت زمان : ۴۵ دقیقه

IMDB/MAL : 7.8/8.3

طول ۴۵ دقیقه ای Into the Forest of Fireflies’ Light آن را تبدیل به یکی از انیمه های عاشقانه کوتاه و سریع کرده است. در این داستان یک روز دختر کوچکی به نام هوتارو در جنگلی گم می شود. خوشبختانه، بچه ای به نام جین او را نجات می دهد، اما او متوجه می شود که او یک روح است. سپس جین اعتراف می‌کند که مورد نفرین انسان‌هاست و اگر انسان‌هایی با او در تماس باشند برای همیشه ناپدید خواهد شد. همانطور که می بینید، این انیمه یک روایت متمایز و یک بازیگر متمایز از شخصیت های اصلی ارائه می دهد که برداشتی تازه از درام های عاشقانه معمولی است.

علاوه بر این، این دو شروع به تبدیل شدن به دوستان صمیمی کردند و دوستی آنها با گذشت زمان قوی تر شده است. اما بقیه داستان چیزی است که برای آنها در نظر گرفته شده است زیرا آنها به تدریج نسبت به یکدیگر محبت می کنند. چگونه می توانند با احساسات خود نسبت به یکدیگر مخالف هنجارها باشند؟ آیا آنها متحد خواهند شد؟ این انیمه کوتاه را ببینید تا پاسخ خود را دریافت کنید. این انیمه عاشقانه با وجود مدت زمان کوتاه ۴۵ دقیقه ای، شما را درگیر احساسات شخصیت ها می کند. رابطه این دو شخصیت واقعی به نظر می رسد و به طرز ماهرانه ای در انیمه نشان داده می شود. یک ساعت ۴۵ دقیقه ای واقعا ارزش وقت شما را دارد.

۱۸. سانتی متر در ثانیه (۲۰۰۷)انیمه سانتی متر در ثانیه

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، کمدی

قسمت : ۵۶

IMDB/MAL : 8.1/8.1

اگر به دنبال انیمه های عاشقانه ای هستید که بر روابط از راه دور تأکید دارد، این انیمه ایده آل رمانتیک است. از دیدگاه شخصیت های اصلی تاکاکی تونو و آکاری شینوهارا، این انیمه واقعیت های سخت و چالش های یک رابطه از راه دور را بررسی می کند. اولین فیلم حرفه ای ماکوتو شینکای، ۵ سانتی متر در ثانیه، یک داستان عاشقانه فوق العاده است که مطمئنا عاشق آن خواهید شد.

مانند تمام انیمه های Makoto Shinkai 5 سانتی متر در ثانیه نیز دارای انیمیشن فوق العاده و شخصیت های شگفت انگیز است. علیرغم تمام تلاش‌هایشان، زندگی آنها را از هم جدا می‌کند، حتی زمانی که می‌کوشند همه چیز را مرتب کنند و کنار هم بمانند. و درست مانند تضادهای عاشقانه زندگی واقعی، این انیمه زیبا بسیار واقع گرایانه و پایه است.

۱۹. Kimi Ni Todoke: From Me To You (2009 – ۲۰۱۱)انیمه به NHK خوش آمدید (2006)

عنوان ژاپنی : Kimi ni Todoke

نویسنده : Karuho Shiina

استودیو : Production IG

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، کمدی

قسمت : ۳۸

IMDB/MAL : 7.8/8.0

حتماً در طول زندگی‌تان فیلم ترسناک کلاسیک «حلقه» را دیده‌اید. ما هنوز در مورد صحنه نمادینی که سامارا از تلویزیون بیرون می آید فکر می کنیم. مطمئنم تعجب می کنید که چرا الان این فیلم را مطرح می کنم. این به خاطر ارتباط خنده دار آن با این انیمیشن است.

ساواکو کورونوما توسط همکلاسی هایش اشتباه گرفته می شود زیرا چقدر شبیه سامارا (دختر ارواح از حلقه) است. اما وقتی با کازه هایا، مهربان ترین و شیرین ترین فرد کلاس آشنا می شود، همه چیز در زندگی او تغییر می کند. او با او دوست می شود و هر دو به تغییر زندگی و ایجاد احساسات ادامه می دهند.

علاوه بر این، این یک انیمه عاشقانه زیبا است که برای همه می تواند چای باشد. داستانی خنده دار و خنده دار دارد اما از آنجا بسیار بهتر می شود. شخصیت ها شایان ستایش هستند و به عنوان ستونی از این انیمه ایستاده اند. شما می توانید به راحتی کل سریال را در مدت زمان کوتاهی تماشا کنید و پشیمان نخواهید شد.

۲۰. به NHK خوش آمدید (۲۰۰۶)انیمه به NHK خوش آمدید (2006)

عنوان ژاپنی : NHK ni Youkoso!

نویسنده : تاتسوهیکو تاکیموتو

استودیو : گونزو

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، کمدی

قسمت : ۲۶

IMDB/MAL : 8.3/8.3

آیا تمایل به یک درام روانشناختی رمانتیک (درام + کمدی) دارید؟ سپس باید به NHK خوش آمدید تماشا کنید. این انیمه، Tatsuhiro را دنبال می کند که او در تلاش است تا آپارتمان خود را ترک کند و کار پیدا کند. اما هدف اصلی او فرار از نقشه های شیطانی NHK است. حتی این NHK چیست؟

یک روز، تاتسوهیرو با میساکی ناکاهارای مرموز آشنا می شود که می تواند نقطه عطفی در زندگی او باشد، اما در طرح بزرگ NHK چه چیزی در انتظار آنهاست؟ برای یافتن پاسخ این انیمه را امتحان کنید.

به NHK خوش آمدید به عنوان یک انیمه شگفت انگیز در تمام جنبه ها در نظر گرفته می شود، اما نکته خاص این است که پس از اتمام تماشا، احساس می شود بسیار قابل ربط است. علاوه بر این، داستان در ابتدا به نوعی عجیب و غریب است، اما با داستان های عاشقانه و کمدی در کنار، با هر قسمت سرگرم کننده می شود. از این انیمه به عنوان یک انیمه قدیمی غافل نشوید، این یک انیمه کلاسیک است که به راحتی قلب شما را به دست می آورد.

۲۱. موشوکو تنسی: تناسخ بدون شغل (۲۰۲۱)انیمه موشوکو تنسی تناسخ بدون شغل

عنوان ژاپنی : Mushoku Tensei: Isekai Ittara Honki Dasu

نویسنده : Rifujin na Magonote

استودیو : Studio Bind

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، فانتزی

قسمت : ۲۴ و در حال پخش

IMDB/MAL : 8.4/8.4

بلافاصله پس از انتشار فصل اول، Mushoku Tensei به عنوان یکی از بهترین انیمه های isekai توسط طرفداران در نظر گرفته شد. این داستان مردی را به تصویر می‌کشد که در تلاش برای نجات کسی می‌میرد و سپس زندگی خود را به عنوان Rudeus Greyrat در یک دنیای فانتزی خارق‌العاده به دست می‌آورد. شخصیت اصلی در آرزوی داشتن یک زندگی معنادار است و متعهد است که از تکرار اشتباهات قبلی خود در زندگی جدید خودداری کند.

به لطف دوستداران isekai فقط در یک فصل مخاطبان بسیار زیادی را جمع آوری کرده است. علاوه بر این، اخیراً فصل دوم منتشر شد و به دنبال کنندگان انیمه Isekai کمک کرد تا اعتماد به نفس خود را به دست آورند. با توجه به شخصیت های خنده دار و داستان عرفانی، آن را به شدت توسط طرفداران جشن می گیرند. همچنین، این انیمه تعادل کاملی بین عاشقانه، داستان و اکشن دارد، علاوه بر این که تعداد زیادی کمدی خنده دار دارد. این انیمه در بین برترین انیمه های isekai قرار می گیرد و همچنین یک انیمه عاشقانه ارزشمند است.

۲۲. سواری بهار آبی (۲۰۱۴)انیمه سواری بهار آبی

عنوان ژاپنی : Ao Haru Ride

نویسنده : آیو ساکیساکا

استودیو : Production IG

ژانر : انیمیشن، درام، عاشقانه، کمدی

قسمت : ۱۴

IMDB/MAL : 7.6/7.5

همه عشق های دبیرستانی به یک رابطه زیبا شکوفا نمی شوند، اما اگر به شما فرصت تغییر زندگی دیگر داده شود چه؟ این انیمه نمونه ای از چنین شرایطی است. حول محور فوتابا است که در دوران راهنمایی عاشق همکلاسی خود کو تاناکا شد. عشق آنها با انتقال پسر به مکان دیگری از بین می رود. اما همانطور که سرنوشت مرموز آنها را به هم پیوند می دهد، فوتابا در طول زندگی دبیرستانی خود دوباره با کو برخورد می کند که اکنون وارونه شده است. آیا این اتحاد دوباره به رابطه ای که آنها می خواهند تبدیل می شود؟ با شروع این انیمیشن عاشقانه، آن را برای خودتان پیدا کنید.

این یکی از انیمه های عاشقانه معمولی با ترکیبی از کمدی و درام است. در حالی که کلیشه ای است، تجربه تماشای خوبی را ارائه می دهد و رمانتیک روح این انیمه است. بنابراین اگر به دنبال مطالبی در لیست ما هستید، مانند هر چیزی که خیلی جدی نیست، این یکی را امتحان کنید.

سخن پایانی

امیدوارم توانسته باشیم انیمه های متعدد و متمایز را در ژانر عاشقانه به شما معرفی کنیم. ما مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های انیمیشنی را بر اساس محبوبیت، هواداران و کمی بر اساس سلیقه شخصی من انتخاب کرده‌ایم تا انتخاب‌های متعددی را به شما ارائه دهیم.

همینطور در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید که انیمه های عاشقانه مورد علاقه شما کدام هستند. همچنین، اگر فکر می‌کنید که ما هر انیمیشن عاشقانه خوبی را از دست داده‌ایم، در نظرات به ما بگویید، ما بلافاصله آن‌ها را اضافه خواهیم کرد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x