سینما و تئاتر

سکانس حذف شده از سریال پدرسالار

سریال پدرسالار که از سریال‌ها نوستالژی زمان جوانی و کودکی بسیاری از ما دوباره مهمان خانه هایمان شده است. اما نکته عجیب راجب این سریال سانسور شدن قسمت‌هایی از آن است که بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

به گزارش تلنگر؛ در شب‌های سریال پدر سالار باز هم برای چندمین باز از تلویزیون بازپخش شد؛ اما اینبار سانسور بخشی از این سریال خاطره انگیز سوژه مخاطبین فضای مجازی شده است. در این سریال مرحوم محمدعلی کشاورز و حمیده خیرآبادی در آن به هنرنمایی پرداخته‌اند و بسیار اثر ماندگاری را در ویترین رسانه ملّی به یادگار گذاشتند. اما سانسوری که در یکی از بخش‌های این سریال اتفاق افتاد به سوژه کانال‌های مجازی تبدیل شد.

تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد سریال پدر سالار دست کم دو بار سانسور شده و هم در نسخه آی‌فیلم و هم در نسخه موجود در تلوبیون، وقتی یکی از زوج‌ها برای رهن خانه در قسمت هشتم سریال به بنگاهی می‌رود، رقمی که بنگاه می‌گوید سانسور شده است.

به نظر می‌رسد ممیز نگران بود آن رقم با رقم‌های امروز مقایسه شود و تصمیم گرفته صدای آن بخش‌ها حذف شود. اما پس از انجام پیگیری‌ها، مشخص شد که نسخه اصلی که در دستِ شبکه آی‌فیلم قرار گرفته این نکته حذف شده است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x