سینما و تئاتر

راز مرگ متیو پری بازیگر نقش چندلر چه بود؟

بازیگر نقش چندلر در سرریال فرندز ساعاتی پیش در خانه‌اش در گذشت. این بازیگر معروف که سابقه بیماری نداشته جسم بیجانش توسط پلیس در خانه اش پیدا شد.

به گزارش تلنگر؛ متیو پری بازیگر ۵۴ ساله اهل آمریکا که با نقش چندلر در سریال «فرندز» به شهرت جهانی دست پیدا کرد ساعتی پیش از دنیا رفت. پلیس لس‌آنجلس، جسم بی‌جان این بازیگر را در جکوزی خانه‌اش پیدا کرده و علت مرگ خفگی در آب اعلام شده است.

بیوگرافی متیو پری؛ چندلر در فرندز

چندلر درگذشت

چندلر در فرندز

متیو لانگفورد پری (به انگلیسی: Matthew Langford Perry) (زاده ۱۹ اوت ۱۹۶۹ در ویلیامزتاون، ماساچوست) هنرپیشه و کمدین آمریکایی-کانادایی بود. او بیشتر با ایفای نقش «چندلر» در سریال دوستان (۱۹۹۴–۲۰۰۴) شناخته می‌شد.

متیو پری دوران جوانی خود را در اتاوا گذراند جایی که تبدیل به یک ستارهٔ تنیس شد. مدتی بعد در ۱۵ سالگی به لس آنجلس کوچ کرد تا کنار مادر بزرگ و پدرش (جان بنت پری) زندگی کند. در این دوران علاقه وی به بازیگری افزایش پیدا کرد. او نخستین بازی خود را در سال ۱۹۸۷ و در سریال شانس دوباره انجام داد.

در سال ۱۹۹۶ برای نخستین‌بار به خاطر سریال دوستان نامزد دریافت جایزهٔ بهترین کمدین آمریکایی شد.منابع پلیس به لس آنجلس تایمز گفتند که پری روز شنبه در جکوزی خانه اش در لس آنجلس درگذشت . آنها گفتند که مقامات حوالی ساعت ۴ بعدازظهر به خانه او مراجعه کردند، جایی که وی را مرده در حمام خانه یافتند. در حالی که پری به عنوان بخشی از سریال فرزندس ، یکی از موفق‌ترین نمایش های تمام دوران، به موفقیت های بزرگی دست یافته بود، برای چندین دهه با سوء مصرف مواد مبارزه کرد.

متیو چندلر بازیگر مشهور آمریکایی در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۳ در وان حمام خانه‌اش در حالی که جان باخته بود، پیدا شد. در گزارشات پلیس لس‌آنجلس اینطور آمده که مرگ بر اثر غرق شدن در آب و خفگی رخ داده است.

جوایز متیو پری

متیو پری ۴ بار نامزد دریافت جایزه امی شده‌ بود که ٢ بار نیز برنده جایزه شد. او همچنین در سال ۲۰۰۶ به خاطر داستان ران کلارک نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد،که ان را دریافت کرده بود.

ازدواج و روابط متیو پری

متیو پری با جولیا رابرتس، یاسمین بلیث و لورن گراهام رابطه داشته‌ بود. او از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ با لیزی کاپلان رابطه داشت. او از سال ۲۰۱۸ با مالی هرویتز در رابطه است و در سال ۲۰۲۰ از او خواستگاری کرد. البته این زوج از یکدیگر قبل از ازدواج جدا شده بودند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x