سینما و تئاتر

سرنوشت سریال پایتخت 7از زبان رئیس صدا و سیما

رئیس سازمان صداوسیما در خصوص سریال های جدید از ساخت فصل‌های بعدی دو سریال خبر داد؛ اما با این حال حرف هایش در خصوص سریال پایتخت 7 ابهام برانگیز بود.

به گزارش تلنگر؛ رئیس سازمان صداوسیما در خصوص سریال های جدید از ساخت فصل‌های بعدی دو سریال خبر داد؛ اما با این حال حرف هایش در خصوص پایتخت ۷ ابهام برانگیز بود. از صحبت های رئیس صداوسیما پیمان جبلی از ساخت «پایتخت ۷» و اظهار نظر سیمافیلم درباره آن در هفته پیش صدای اعتراضات زیادی را بلند کرد.

همچنین حامد عنقا، فیلمنامه نویس و تهیه کننده تلویزیون در برنامه تلویزیونی جام جم واکنش نشان داد. تولید سرمایه هفت هنوز نامشخص است. احمد مهرانفر و هومن حاجی عبدالله ها در نمایی از فصل ششم پایتخت، انتظار می رفت جبلی شیوه گزارش خود را در این باره تغییر دهد.

با این حال، او نسبت به قبل گنگ تر از گذشته پاسخ داد و به این ترتیب نوعی عقب نشینی نامحسوس درباره تولید پایتخت ۷ انجام داد. جبلی درباره سرنوشت پایتخت ۷ گفت: دوستان ما قبلا هم گفته ام، شما در سیمافیلم روزانه با تهیه کنندگان و مدیران مجموعه های مختلف و در مورد تولیدات جدید و تولیدات فصل جدید مذاکره می کنید

او ادامه داد: این رویه به طور طبیعی انجام می شود، دوستان ما در مذاکرات با تولید یک سریال مثلاً کاری که امروز دیدیم دو سال است که اصلاح شده تا پخته تر و بهتر شود. به طور کلی ماهیت تلویزیون. «کار این است که زمان می برد و اگر بخواهیم بگوییم در این بین در مورد آنچه اتفاق افتاده و تا کجا پیش رفته است، این مورد نیست.

جبلی همچنین درباره اتمام تولید فصل های جدید «زیرخاکی ۴» و «نون خ ۵» توضیح داد: خوشبختانه فصل جدید «زیرخاکی» در مرحله پیش تولید است و فصل جدید «نونخ» آغاز شده است. تولید. تولید. کارهای دیگر نیز در حال بررسی است.”

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x