اخبار خودرو

خودروی جدید چینی رو دست بنز زد؛ معرفی ET9

نیو نام شرکت خودروسازی تازه‌ تاسیس چینی است که از لوکس‌ترین مدل خود یعنی et9 در شهر شیان چین به تازگی رونمایی کرد.

به گزارش تلنگر؛ شرکت چینی نیو به تازگی از پرچم‌دار جدید خود با نام ET9 رونمایی کرده است. این گران‌ترین و لوکس‌ترین محصول نیو محسوب می‌شود. این کراس‌اوور کوپهٔ الکتریکی در سال ۲۰۲۵ به بازار خواهد آمد تا رقیبی برای خودروهایی مثل مرسدس بنز EQS SUV باشد. ET9 با طول ۵,۲۸۳ میلی‌متر، شاسی‌بلند بسیار بزرگی است و فاصلهٔ محوری کشیدهٔ ۳,۲۵۱ میلی‌متری آن حدود ۲۰ سانتی‌متر از سدان ET7 بیشتر است. این ماشین که روی رینگ‌های منحصربه‌فرد ۲۳ اینچی قرار گرفته و حداکثر ۲۰ سانتی‌متر از زمین فاصله دارد، در بیرون از زبان طراحی نیو بهره می‌برد که قبلاً آن را در دیگر محصولات این شرکت دیده بودیم.

es9خودرو چینی نیو

سازنده‌ی این خودروی لوکس چینی ادعا می‌کند که این محصول می‌تواند رقیب سختی برای میباخ و دیگر ماشین‌های لوکس آلمانی باشد. نیو نام شرکت خودروسازی تازه‌ تاسیس چینی است که از لوکس‌ترین مدل خود یعنی et9 در شهر شیان چین رونمایی کرد.

زمان عرضه نیو ET9

خودرو جدید چینی نیو

فضای داخلی es9خودرو چینی نیو

جدید ترین خودرو چینی es9 نیو

فضای داخلی es9خودرو چینی نیو

به گفته خودروساز چینی نیو، مدل et9 که قرار است در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود برای رقابت با لوکس‌ترین خودروهای آلمانی مثل مرسدس، میباخ سری s و بی‌ام‌و سری ۷  آماده است.

ویلیام لی، موسس خودروسازی چینی نیو در مراسم رونمایی از این خودرو گفت: این یک جت خصوصی برای جاده است که ظاهری ترکیبی از یک سدان کوپه و یک شاسی بلند را دارد که با طول ۵۳۰۰ میلی‌متر، عرض ۲۰۱۶ میلی‌متر و ارتفاع ۱۶۲۰ میلی‌متر ساخته شده که بزرگترین خودروی تولیدی این شرکت است.

پایان مطلب/س.آ

 

 

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x