فوتبال

خیانت زشت دیوید بکهام شب قبل از عروسی سلطنتی

در روز مراسم عروسی سلطنتی مگان و هری چهره ناراحت و اخموی ویکتوریا بکهام جای سوال برای همگان بود. اما انتظار عکسی در اینستاگرام راز خیانت دیوید بکهام به همسرش ویکتوریا را برملا کرد.

به گزارش تلنگر؛ دیوید بکهام بازیکن و چهره محبوب فوتبال پیشین منچستر یونایتد و رئال مادرید یکی از چهره‌هایی بود که در جشن عروسی مگان مارکل و هری شرکت کرده بود.

چهره ی ناراحت و اخموی ویکتوریا بکهام در مراسم ازدواج مگان مارکل و هری با چهره ی جدی و خشک همیشگی او متفاوت بود و همین تفاوت باعث شد تا کنجکاوی ها برای کشف علت آغاز شود ، از قرار معلوم دلیل مربوط به اشتباه و کار زشت دیوید بکهام بوده که اینستاگرام یک دختر جوان آن را فاش کرد.

براساس گزارش دیلی میل دلیل ناراحتی ویکتوریا بکهام، معاشرت نامتعارف همسرش ، دیوید بکهام به یک زن ، درست شب پیش از ازدواج سلطنتی بود ، اما فرد مقابل یعنی دختر جوان غریبه ای که باعث این خیانت شده بود کیست؟ و چطور دیوید بکهام را ملاقات کرده؟

این دختر کارا کبل وایت نام دارد که در دانشکده ی تخصصی هر در لندن تحصیل کرده است و ادعا می کند که بطور تصادفی این بازیکن فوتبال را ملاقات کرده و او را به جشن تولد ۲۵ سالگی خود دعوت می کند ، درحالیکه ویکتوریا و هیچیک از اعضای خانواده اش حضور نداشتند.

شواهدی مبنی بر اینکه این رابطه فراتر از دوستی بوده ، هنوز مشخص نشده است و براساس گفته ی شاهدان این دو سپس کمی معاشرت کرده و نوشیدنی الکلی میخورند ، عکس های این شب در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. از جمله در صفحه ی کارا کبل وایت که با عنوان” ممنونم بابت این عکس ” منتشر شد ، اما سپس پاک شد.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x