ارتباطات
موضوعات داغ

رونمایی از جدیدترین Apple Watch Series 9

قیمت اپل واچ سری 9 شب گذشته پس از رونمایی رسماً مشخص شد. در این مطلب نگاهی به تاریخ عرضه و قیمت‌گذاری اپل واچ سری ۹ می‌اندازیم.

به گزارش تلنگر؛ پس از با وجود رونمایی از اپل واچ سری ۹، به‌نظر باتوجه به سیاست‌های جدید داخلی، همچنان این محصول کمی دیرتر از روال سابق وارد ایران شود؛ پس چنانچه تغییری در تصمیم به ورود ساعت‌های جدید Apple Watch Series 9 ایجاد نشود، کاربران در ایران هم حدود ۱ ماه دیگر امکان خرید آن‌ها را خواهند داشت. اما بدیهی است که این ساعت‌ها در بدو ورود قیمتی نجومی خواهد داشت.

نسل دوم اپل واچ اولترا

اپل در رویداد WonderLust از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش، یعنی اپل واچ سری ۹ رونمایی کرد. نسل جدید اپل واچ‌ها از تراشه قدرتمند و جدید Apple S9 بهره می‌برد و حالا به‌لطف آن، پردازش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود یافته‌اند. نتیجه این بهبود منجر به بهینه‌تر‌شدن تجربه کاربری شده است. برای اطلاع از تاریخ عرضه، قیمت اپل واچ سری ۹ و جزئیات بیشتر، در ادامه همراه دیجیاتو باشید.

جزئیات و مشخصات ساعت هوشمند Apple Watch Series 9 را در دیجیاتو خواندید. اپل در ادامه رویدادش از جزئیات مربوط به عرضه و قیمت‌گذاری گجت پوشیدنی جدیدش نیز صحبت کرد. این ساعت هوشمند به‌زودی وارد بازار خواهد شد.

تاریخ عرضه اپل واچ سری ۹

Apple Watch Series 9با تأیید رسمی اپل، پیش‌سفارشات Apple Watch Series 9 از همین امشب شروع می‌شوند. برای ثبت‌نام در طرح پیش‌سفارش اپل واچ سری ۹ باید وارد سایت اپل شده و مراحل مربوطه را طی کنید. درنهایت کوپرتینویی‌ها از روز ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریورماه) عرضه نسل جدید ساعت هوشمندشان را آغاز خواهند کرد.

قیمت اپل واچ سری ۹

قیمت نسل جدید اپل واچ تغییری با قبل نداشته و قیمت‌گذاری‌ها همانند قبل است. اپل واچ سری ۹ در مدل‌‌های مختلف با مشخصات سخت‌افزاری متفاوتی عرضه می‌شود. این گجت پوشیدنی در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری به دست کاربران خواهد رسید. قیمت این ساعت هوشمند نیز بستگی به سلولار بودن یا نبودن آن دارد. در فهرست زیر، قیمت مدل‌های اپل واچ سری ۹ را می‌بینید:

مدل ۴۱ میلی‌متری GPS: قیمت ۳۹۹ دلاری

مدل ۴۱ میلی‌متری GPS + سلولار: قیمت ۴۹۹ دلاری

مدل ۴۵ میلی‌متری GPS: قیمت ۴۲۹ دلاری

مدل ۴۵ میلی‌متری GPS + سلولار: قیمت ۵۲۹ دلاری

هنوز مشخص نیست که قیمت‌گذاری ساعت هوشمند Apple Watch Series 9 در ایران به چه‌شکل خواهد بود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x