فوتبال

تغییر ورزشگاه مسابقه ایران – قطر + زمان بازی

بازی ایران و قطر در مرحله یک نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در دوحه برگزار خواهد شد.

به گزارش تلنگر؛ با انتشار خبری توسط روزنامه الوطن چاپ قطر مدعی شد که دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در ورزشگاه البیت برگزار خواهد شد. این در حالی است که قرار بود این بازی در ورزشگاه الثمامه برگزار شود.

این بازی قرار بود که در ورزشگاه الثمامه که گنجایش ۴۰ هزار نفر را دارد برگزار شود اما روزنامه الوطن در شماره امروزش مدعی شد که درخواست و استقبال زیاد هواداران برای برگزاری بازی در ورزشگاهی با گنجایش بیشتر باعث شده است تا کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال تغییر در محل میزبانی این بازی باشد.

تغییر باشگاه محل بازی ایران – قطر

الوطن با تیتر «قطر و ایران در البیت» نوشت که این ورزشگاه بزرگ که گنجایش ۶۰ هزار هوادار را دارد، میزبان این بازی خواهد شد.

دو دیدار قبلی قطر برابر فلسطین و ازبکستان در این ورزشگاه برگزار شد و تقریبا ورزشگاه پر از هوادار بود.

تاکنون در شش بازی که قطر در جام ملت‌های آسیا به میدان رفته ۳۰۴ هزار و ۵۸۸ تماشاگر از نزدیک نظاره‌گر بازی‌های این تیم بوده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که برای دیدار با ایران هم ورزشگاه از هواداران پر شود.

زمان بازی ایران – قطر

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ و زمان دقیق بازی تیم‌های ملی ایران و قطر در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا را در تاریخ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد. ساعت بازی ایران و قطر ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه الثمامه دوحه است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x