موسیقی و تجسمی

زمان برگزاری دادگاه مهدی یراحی چه موقع است؟

وکیل مهدی یراحی خواننده مردمی از زمان برگزاری این خواننده که درماه اخیر توسط قوه قضایی بازداشت شد خبر داد.

به گزارش تلنگر؛ وکیل مهدی یراحی، مصطفی نیلی در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) پیامی منتشر کرد: توسط شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران، روز دوشنبه ٢۴ مهر برای رسیدگی به پرونده آقای مهدی یراحی تعیین شد.

همچنین ۲۷ شهریورماه هم اینگونه در این شبکه اجتماعی نوشت که در کیفرخواست صادره، موکلش به «فعالیت تبلیغی علیه نظام»، «تشویق مردم به فساد»، «ساخت و انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی» و «ترغیب و تحریک افراد به جرایم منافی عفت از طریق سامانه‌های رایانه‌ای» متهم شده است.

علت دستگیری مهدی یراحی

در ۳ شهریور ۱۴۰۲ یراحی ترانه اعتراضی جدید خود به نام روسریتو را منتشر کرد به دستور دادستان تهران مهدی یراحی به اتهام انتشار روسریتو بازداشت شد. این اثر بازآفرینی و بازخوانی ای از یکی از قطعات قبلی یراحی به نام «از خودت خبر بیار» است که او ۴ سال قبل آن را منتشر کرده بود.

یک روز پس از انتشار قطعه ی «روسریتو…»، خبرگزاری میزان، رسانه ی رسمی قوه قضاییه از تشکیل پرونده قضایی برای مهدی یراحی به دلیل «انتشار یک ترانه غیرقانونی ‌و خلاف اخلاق و عرف جامعه اسلامی» خبر داد. با سرچ دانلود آهنگ روسریتو در موتور های جستو جو توانست ترند آهنگ های سرچ رو به دست بیاورد. اما از روز قبل از دستگیری صفحه اینستاگرامی این خواننده و همینطور صفحه توییتری او که توسط ادمین اداره از دسترس خارج می‌شود.

مصطفی نیلی، وکیل مهدی یراحی دیروز در گفتگویی با روزنامه «شرق» با تأیید خبر بازداشت موکل خود اظهار کرد: ما هم همچون شما از طریق رسانه‌ها متوجه خبر بازداشت آقای یراحی شدیم و در حال حاضر هیچ خبری از جزئیات و چرایی این بازداشت نداریم. او تماسی هم نگرفته است. اطلاعی هم نداریم که پرونده آقای یراحی در کدام شعبه دادسرا مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مهدی یراحی خواننده مشهور ایرانی جز این آهنگ تعداد بالا ترانه و ریمیکس در سبک های مختلف رو اجرا کرده که اخر قطعه رو به تاریگی منتشر کرده که موجب بازداشت این هنرمند شد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x