در متن جامعه

نحوه ست کردن رنگ لباس با چشم عسلی

نحوه ست کردن رنگ لباس با چشم عسلی و تطبیق آن یک علم نیست، اما مردم اغلب آن را اشتباه می گیرند. درست مانند رنگ‌های سرمه‌ای کاملاً با قهوه‌ای، هر تن پوستی مجموعه‌ای از رنگ‌های خاص خود را دارد که با آن‌ها بهتر به نظر می‌رسند.

به گزارش تلنگر؛ انتخاب لباس و نحوه ست کردن رنگ لباس با چشم عسلی و همچنین با اکسسوری، رنگ مو و رنگ پوست سخت است. تشخیص اینکه چه چیزی برای تیپ بدن شما جذاب است تا تصمیم بگیرید کدام مدل جین برای پاهای شما زیباتر به چشم می‌آید، اساساً وقت‌گیر است. اگرچه این دستورالعمل‌ها و پیشنهادات لباس در ابتدا می‌تواند بسیار حوصله سربر به نظر برسند، اما به شما اطمینان می‌دهیم که به آسانی روند خرید و لباس پوشیدن شما کمک می‌کند.

امروز ما در مورد این صحبت می کنیم که کدام رنگ ها با توجه به رنگ پوست و رنگ موهای شما بهتر عمل می کنند. ما از قوانین رنگ‌های قدیمی مانند «موهای مو قرمز نباید قرمز بپوشند» یا «بلندها نباید زرد بپوشند» حرکت می‌کنیم، زیرا بیایید واقعی باشیم، این ترکیب‌های رنگی می‌توانند طلایی خالص باشند.

اهمیت نحوه ست کردن رنگ لباس با چشم عسلی

چشمان شما می توانند رازهای زیادی را در مورد شما فاش کند و هر رنگ چشمی سزاوار این شانس است که بدرخشد. چشم‌های فندقی که به خاطر لایه‌های رنگدانه ناهموارشان به نام «فلک» شناخته می‌شوند، به‌ویژه جذاب هستند. بسته به نحوه ست کردن رنگ لباس با چشم عسلی و میزان نور، چشم‌ها این سایه می‌تواند ترکیبی میان رنگ‌های قهوه‌ای، سبز و زرد امتحان کنید.

چه رنگ لباسی به چشم عسلی میاد؟

اگر چشم‌های شما به رنگ عسلی است یا از لنز عسلی استفاده می‌کنید، بهتر است رنگ‌های روشن را در ست‌های لباس خود استفاده کنید. رنگ‌های روشنی مانند صورتی یا بنفش بهترین ترکیب رنگی را با چشم عسلی ایجاد می‌کنند. البته یک پیشنهاد دیگر برای ست کردن با رنگ چشم عسلی،  استفاده از رنگ‌های تیره است. رنگ‌های تیره با رنگ چشم عسلی بیشتر جلوه می‌کنند. شما می‌توانید بخشی از ست لباس خود را به رنگ بنفش انتخاب کنید، به عنوان مثال استفاده از یک شال یا پیراهن زیر کت به رنگ بنفش، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

زیبایی رنگ چشم عسلی با این رنگ‌ها

حال به معرفی چند رنگ از طیف رنگ های خنثی و سرد می‌پردازیم که باعث بیشتر به چشم آمدن رنگ عسلی چشم می‌شود.

رنگ‌های خنثی عمیق

چشم‌های عسلی کاملاً همه‌کاره هستند، نحوه ست کردن رنگ لباس با چشم عسلی بسیار ساده و با استفاده از طیف رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، بژ یا قهوه‌ای تیره‌ می‌تواند رنگ چشم‌هایتان را متمایز کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم از یک پالت لباس‌های رنگ خنثی برای کمد لباس خود استفاده کنید. زیرا آن‌ها بهترین هماهنگی را دارند. رنگ‌های خاکستری و سفید نیز کم‌رنگ‌تر هستند و اگر نمی‌خواهید خیلی مرکز توجه باشید می‌توانید این رنگ‌ها را انتخاب کنید.

رنگ‌های سرد

ست لباس با چشم عسلیاغلب اوقات چشم‌های عسلی به رنگ زرد تمایل زیادی دارند. در چرخه رنگ بنفش مستقیماً در مقابل زرد قرار دارد. بنابراین واقعاً یک تطابق کامل است. بهترین رنگ مکمل زرد تیره و کم رنگ آبی و بنفش است. همچنین می‌توانید چند اکسسوری نیلی را برای تابستان امتحان کنید تا چشم‌های عسلی خود را به نمایش بگذارند. اگر از رنگ نیلی خوشتان می‌آید، مجموعه شلوار جین‌تان را با جین‌های تیره‌تر تعویض کنید. نحوه ست کردن رنگ لباس با چشم عسلی طیف گسترده ای دارد.

نحوه ست کردن رنگ لباس با چشم عسلی؛ رنگ بنفش

رنگ استخدوسیهنگامی که می خواهید رنگ عسلی چشم خود را بیشتر آشکار کنید، رنگ بنفش را در لباس خود یا حتی سایه دور چشم استفاده کنید. به خصوص سایه های پررنگ تر، یک گزینه عالی است. یک کارشناس مد می گوید: ته رنگ های سرد بنفش تضاد جذابی را در برابر تن های گرم موجود در چشم های عسلی ایجاد می کند.

نحوه ست کردن رنگ لباس با چشم عسلی؛ رنگ سبز

ست رنگ سبز با چشم عسلیدر سمت سبک تر، اسطوخودوس و فندق نیز با هم عالی هستند. کوسیچ می گوید: رنگ پاستیلی ملایم اسطوخودوس رنگ های قهوه ای و سبز فندقی را مشخص می کند و آنها را واقعاً برجسته می کند. رنگ های مت به دلیل دارا بودن پیگمنت های زیاد سبز جزو رنگ های سرد محسوب میشن. هر رنگی که با رنگ سبز یا قهوه ای چشم عسلی مطابقت داشته باشد، ضروری است.

نحوه ست کردن رنگ لباس با چشم عسلی؛ رنگ خاکی

رنگ های زمینیرنگ‌های خاکی به اندازه کافی ظریف هستند که زیبایی طبیعی چشم ها را حتی بدون آرایش افزایش دهند. انتخاب سبزی‌های زیتونی، سایه‌های خزه‌ای یا حتی زمردهای پر جنب و جوش، کنتراست قابل توجهی در برابر رنگ‌های قهوه‌ای و طلایی در چشم‌های فندقی ایجاد می‌کند، در حالی که ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها را برجسته می‌کند و کل صورت را درخشان می‌کند.

جوزف مانکتلو-پیم، متخصص مد و استایلیست در ۷Gents می‌گوید: رنگ‌های قهوه‌ای، طلایی و نارنجی پررنگ نیز فوق‌العاده هستند. زیرا رنگ قهوه‌ای را در چشم‌های فندقی برجسته می‌کنند و حس گرما و عمق را به شما القا می‌کنند.

نحوه ست کردن رنگ لباس با چشم عسلی؛ رنگ شرابی

چشم‌های عسلی به دلیل ماهیت چند رنگی‌شان منحصربه‌فرد هستند و امکانات بی‌شماری را برای تقویت آن‌ها با رنگ‌های مناسب ارائه می‌کنند» و رنگ شرابی بسیار مناسب است. این یک سایه گرم تر است که واقعاً چشم ها را برافراشته می کند. رنگ شرابی خنثی مکمل‌ترین رنگ سبز زیتونی است که به لطف لکه‌های سبز رنگی که ممکن است داشته باشید، آن را با چشم‌های عسلی ترکیبی زیبا می‌کند.  رنگ بورگوندی نیز به‌عنوان یک شبه خنثی، کار دوگانه را انجام می‌دهد، و تقریباً با هر پالت رنگی بی‌عیب و نقص می‌آمیزد.

شما می‌توانید روی یک کت زمستانی شرابی یا لباس زیبا برنامه‌ریزی کنید تا به کمد لباس‌تان اضافه شود. علاوه بر این، کار می‌گوید هر رنگ گرم‌تری مانند طلایی، نارنجی و قرمز نیز زیبا به نظر می‌رسد و می‌تواند به طور موثری رنگ‌های مختلف در چشمان شما را برجسته کند.

چه رنگ‌هایی با چشم عسلی نپوشیم؟

لکه‌های زرد یا طلایی نیز در چشم‌های عسلی بسیار رایج هستند، بنابراین پوشیدن رنگ زرد بی‌معنی است. رنگ زرد طیف وسیعی از رنگ‌ها دارد. پیشنهاد ما رنگ خردل و کهربا، و همچنین رنگ‌های فلزی و جواهراتی مانند توپاز است، آن‌ها را بررسی کنید. زردهای تیره و کم‌رنگ اثری روشن‌کننده و روشن‌کننده برای چشم‌های عسلی دارند که واقعاً آن‌ها را به رقص وادار می‌کند.

شما می‌توانید این رنگ را امتحان کنید، مخصوصاً اگر رنگ آن بسیار روشن است. شال زرد توسکانی یا ترانشه خردل تند را برای تکه‌های برجسته‌ای که به لکه‌های عسلی طلایی شما گره می‌زنند، بدون اینکه خیلی زیاد شوند، آن‌‌ها در نظر بگیرید.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x