سینما و تئاتر

زمان پخش سریال امپراطور افسانه ها (جومونگ 3) از شبکه تماشا

سریال جدید شبکه تماشا که جایگزین امپراطور بادها شود. شبکه تماشا از امشب آن را پخش خواهد. در ادامه به ساعت پخش و خلاصه داستان آن خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ جدا از آن که با اتمام سریال امپراطور بادها ( جومونگ ۲) شبکه تماشا قصد داشت تا سریال جامیونگ گو را با نام جومونگ ۳ پخش کند اما به دلایلی از پخش آن منصرف شد و با دوبله سریال گیون چوگوی کبیر برای جدول پخش خود آماده کرده است. با پخش تیزر فصل سوم سریال پرطرفدار جومونگ از شبکه تماشا مشخص شد که در واقع سریال امپراطور افسانه‌ها همان «گیون چوگوی کبیر» با عنوان انگلیسی geunchogo-wang یا The King of Legend محصول سال ۲۰۱۰ کره جنوبی است.

گرچه از نظر خط و محتوای داستان این فصل می‌تواند دنباله سریال جومونگ باشد، اما ظاهرا بنا به دلایلی تلویزیون تصمیم گرفته سریال گیون چوگو کبیر را با عنوان امپراطور افسانه‌ها دوبله و به عنوان فصل سوم پخش کند. با توجه به انتقادات فراوان مردم از سانسورهای عجیب سریال امپراطور بادها در بازپخش جدید آن از شبکه تماشا، احتمالا این شبکه تصمیم گرفته از خیر پخش سریال جامیونگ گو بگذرد چرا که بیشتر داستان آن حول محور سه شخصیت و عشق میان آن‌ها می‌گذرد.

زمان پخش سریال امپراطور افسانه ها (جومونگ ۳)

طبق اعلام شبکه تماشا با پخش تیزر این سریال، فصل سوم سریال جومونگ با عنوان امپراطور افسانه‌ها از ۲ دی ماه ۱۴۰۲ هرشب در ساعت ۱۹ پخش خواهد شد. اگر در این ساعت نتوانستید این مجموعه را تماشا کنید می‌توانید در ساعات ساعات ۱ بامداد، ۷ صبح و ۱۳ ظهر روز بعد بازپخش آن را از همین شبکه تماشا کنید.

معرفی سریال امپراطور افسانه ها (جومونگ ۳)

داستان سریال امپراطور افسانه ها از اواخر دوران سلطنت جومونگ آغاز شده و به وقایعی که منجر به خروج سوسانو و دو پسرش از گوگوریو و تشکیل امپراطوری باکجه شد می‌پردازد. اما این تنها ابتدای داستان است. در واقع داستان اصلی سریال در مورد سیزدهمین پادشاه باکجه که همان گیون چوگوی کبیر است می‌باشد. گیون چوگو یا گان چوگو، بزرگترین پادشاه جنگجوی باکجه بود که تحت سلطنت او پادشاهی باکجه روزهای شکوه خود را تجربه کرد. این سریال در دو فصل و ۶۰ قسمت ساخته شده که اگر شبکه تماشا همچنان به پخش طولانی سریال‌های کره‌ای ادامه دهد، تعداد قسمت‌های آن کمتر خواهد شد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x