سینما و تئاتر

ساعت پخش سریال بر سر دوراهی + بازیگران و خلاصه داستان

سریال بر سر دوراهی یک سریال نوروزی بود که در سال 1397 برای اولین بار پخش و اکنون شبکه آی فیلم قصد دارد تا آن را پخش کند.

به گزارش تلنگر؛ سریال بر سر دوراهی با موضوع عاشقانه حال و هوای نوستالژیک آغاز می‌شود که حامد با بازی حمید گودرزی شخصیت اصلی سریال اسـت پسری از طبقه پایین جامعه کـه در طول سریال دچار فراز ونشیب های بسیاری به دنبال کمک کردن به عزت الملوک خواهد شد. در ادامه مطلب به معرفی و بیوگرافی بازیگران و سریال خواهیم پرداخت.

زمان پخش سریال بر سر دوراهیمعرفی بازیگران سریال برسردوراهی

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال بر سر دو راهی از روز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۱۹:۰۰ است. اگر در این ساعت نتوانستید آن را تماشا کنید در ساعات ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال بر سر دو راهی از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

تعداد قسمت سریال بر سر دوراهی

این مجموعه ۱۶ قسمتی در ۵۰ دقیقه سومین همکاری حامد عنقا به عنوان نویسنده و بهرنگ توفیقی کارگردان بعد از سریال های موفق؛ انقلاب زیبا و پدر می باشد

داستان سریال بر سر دوراهی

 

این سریال یک ملودرام عاشقانه با درون مایه طنز است و قراره به مشکلات جامعه از جمله بحث دلار و گرانی را در آن ببینیم و اصل قصه بر همین منوال است. در خلاصه این سریال آمده که یک جوان فقیر (حامد) ساده دل به واسطه مردانگی و کمک به بانویی سالخورده، بی آنکه بخواهد و بداند با اتفاقاتی عجیب روبرو می شود

کارگردان سریال بر سر دو راهی

پشت صحنه سریال بر سر دوراهی

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال بر سر دو راهی، در هجدهم بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده است. او با مهاجرت خانواده به استان بوشهر از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ در بندر دیر این استان زندگی کرد و تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در این شهر گذراند. توفیقی پس از به پایان رساندن تحصیلات متوسطه خود و دریافت دیپلم، به تهران آمد و در رشته کارگردانی سینما در دانشگاه سوره به ادامه تحصیل پرداخت.

این کارگردان موفق پس از چند سال تجربه بازیگری و دستیاری دوم و سوم کارگردان، از ۲۷ سالگی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز فیلم و سریال به فعالیت هنری خود ادامه داد. بهرنگ توفیقی در سال ۱۳۹۰ با کارگردانی سریال پرمخاطب مسیر انحرافی، هنر و تجربه کارگردانی خود را به نمایش گذاشت و کارش مورد تحسین قرار گرفت.

بهرنگ توفیقی در نوزدهمین جشن دنیای تصویر، نامزد جایزه تندیس حافظ بهترین کارگردان برای مجموعه تلویزیونی پدر شد. از آثار کارنامه هنری وی می‌توان سریال‌های پربیننده و موفق انقلاب زیبا، آمین، پشت بام تهران، زیر پای مادر، افرا، بر سر دوراهی، بی همگان، عقیق و  پدر را نام برد.

بازیگران سریال بر سر دوراهی

مجید مشیری

حمید گودرزی، مهراوه شریفی نیا، بهرنگ علوی، بهنوش بختیاری، شیرین آقاکاشی، یلدا قشقایی، محمد ساربان، افسانه چهره آزاد، مجید مشیری، شهین تسلیمی، عنایت بخشی، اسماعیل پوررضا، اکبر رحمتی و میترا حجار بازیگران این سریال هستند.

حمید گودرزی بازیگر نقش حامد سریال بر سر دوراهی

حمید گودرزی در سریال برسر دوراهی

حمید گودرزی متولد ۲ آذرماه سال ۱۳۵۶ در تهران است. وی اصالتا اهل بروجرد لرستان می باشد. تحصیلات او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

او بازیگری در تلویزیون را با سریال دانی و من در سال ۷۸  و در سینما را از سال ۱۳۷۸ با یک نقش کوتاه در فیلم سهراب سعید سهیلی آغاز نمود و بعد از در مجموعه ها دیگر حضور یافت. در سال ۱۳۸۱ با مجموعه مسافری از هند و بعد از در سال ۸۳ با بازی در سریال تب سرد قاسم جعفری توانست به خوبی دیده شود.

حمید گودرزی در سال ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد اما این ازدواج بعد از ۱۲ سال منجر به طلاق و جدایی شان شد. او برای بار دوم نیز ازدواج کرده است.

مهراوه شریفی نیا؛ بازیگر نقش مریم سریال بر سر دوراهی

سریال بر سر دوراهی از شبکه تماشا

مهراوه شریفی‌نیا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دیپلم ریاضی فیزیک دارد و فارغ‌التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران می‌باشد. او فرزند بازیگر سرشناس محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است.

شریفی‌نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو می‌باشد. خانم شریفی نیا در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار ضیاءالدین دری بود. وی خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است. مهراوه شریفی نیا ازدواج نکرده است.

بهرنگ علوی؛ بازیگر نقش سینا سریال بر سر دوراهی

بهرنگ علوی در بر سر دو راهی

بهرنگ علوی متولد یکم فروردین ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی  در رشته ی نقشه‌کشی با کامپیوتر درس خوانده و مدرک فوق دیپلم دارد. او همچنین فارغ‌التحصیل بازیگری از اولین دوره فارغ التحصیلان مؤسسه فرهنگی  هنری کارنامه می باشد. وی بازیگری را از تئاتر مدرسه آغاز کرده است.

بهرنگ علوی  در یک خانواده ی سه نفره در سال ۱۳۵۹ متولد شد و تنها پسر و فرزند خانواده می باشد. پدر او فرهنگی بوده و مدیر بازنشسته ی آموزش و پرورش است. مادر بهرنگ علوی در شرکت مخابرات سمت مدیر را دارد. بهرنگ علوی تاکنون ازدواج نکرده است.

بهنوش بختیاری؛ بازیگر نقش ثریا سریال بر سر دوراهی

بهنوش بختیاری در سریال برسر دوراهی

بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی در یک خانواده شش نفره به دنیا آمده و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند. بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال ۴۵ و ۴۶ باز می گردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها ۱۳، ۱۴ سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند. بهنوش بختیاری  در تیرماه سال ۸۷ با محمدرضا آرین ازدواج کرده است.

افسانه چهره آزاد؛ سیمن در سریال بر سر دوراهی

افسانه چهره آزاد در سریال بر سر دوراهی

افسانه چهره آزاد با نام اصلی افسانه نعمت ناصر متولد ۲۱ بهمن سال ۱۳۴۱ در تهران است. او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال ۱۳۶۶ با مجموعه تلویزیونی «سال‌های بدون خانه» شروع کرد. در دهه هفتاد، بازی در سینما را در نقش‌های مکمل آغاز کرد. اما بازی‌اش در مجموعه تلویزیونی «جمعه تعطیل نیست» به همراهی علیرضا خمسه نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اوست.

بازی متفاوت او در نقش کوتاهی در فیلم «بوتیک» او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هشتمین جشن خانه سینما کرد. او در سال ۱۳۸۴ در نمایش پنجره‌ها به کارگردانی فرهاد آئیش بازی کرد و مورد توجه واقع شد. افسانه چهره آزاد با  شاهرخ فروتنیان (بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما) ازدواج کرده است.

شهین تسلیمی؛ بازیگر نقش عزت الملوک

معرفی بازیگران سریال برسر دوراهی

شهین تسلیمی  متولد ١٩ شهریور ١٣٣۴در خشکرود، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی او دیبلم می باشد. وی در جوانی تئاتر بازی می کرده است و همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده بود اما به علت مخالفت خانواده هر دو را رها کرد.

نخستین حضور او در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد. الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود.

او بازی کوتاهی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران در سال هشتاد و هفت داشت و با حضور پررنگ تر در سریال زن بابا گه یک سریال نوروزی بود و به کارگردانی سعید آقاخانی، شهرت یافت و پس از آن در سریال‌های کمدی «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌ای» بازی کرد. این بازیگر با حضور در سریال‌های «وضعیت سفید» و «ارمغان تاریکی» نشان داد که به‌ خوبی از پس نقش‌های جدی هم برمی آید.

از دیگر کارهایش می‌توان به فیلم‌های «طلا و مس»، «آوار» و مجموعه‌های «دلنوازان»، «حیرانی»، «باغ مظفر»، «مادرانه» و اشاره کرد. شهین تسلیمی سالها پیش با احسان گرامی ازدواج کرده است.

میترا حجار بازیگر پریناز سریال بر سر دوراهی

میترا حجار در سریال برسردوراهی

میترا حجار متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵، در مشهد بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. میترا حجار بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با حضور در نقشی کوتاه در فیلم «غریبانه» ساخته احمد امینی آغاز کرد. او بلافاصله همکاری با کارگردانان بزرگی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی را تجربه کرد.

اولین تجربه حضور تلویزیونی میترا حجار بازی در مجموعه «پلیس جوان» به کارگردانی سیروس مقدم است. از دیگر کارهای او حضور در نمایش‌هایی چون «هملت» و «دایی وانیا» است که دومی در فرانسه روی صحنه رفت. همچنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است.

میترا حجار با پدرام پوراکبری خواننده و بازیگر نوجوان همکاری داشته‌ است. حجار در سال ۸۲ ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و سپس برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر نمود. میترا حجار در حال حاضر در ایران است.

میترا حجار پیش از ترک ایران در فیلم‌های فریاد، متولد ماه مهر، اعتراض، سگ کشی، رخساره، شب‌های تهران، قارچ سمی، ملاقات با طوطی، بازنده، رازها، جنایت، صورتی، فراری، مزاحم، این ترانه عاشقانه نیست و زمستان است حضور داشت. میترا حجار تاکنون ازدواج نکرده است.

خواننده تیتراژ سریال بر سردوارهی

علی زندوکیلی تیتراژ سریال نوروزی بر سر دو راهی را درفضایی تازه‌ تر از آثار قبلی خود خوانده و مخاطبان با اثری متفاوت از این خواننده روبرو خواهند شد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x