خانواده

ضرب و جرح معلولین ذهنی توسط کارکنان مرکز نیلوفر آبی در بوشهر

صبح امروز فیلمی از یک مرکز نگهداری معلوان ذهنی در استان بوشهر در فضای مجازی منتشر شد که در آن کارکنان این مرکز خصوصی به معلولین ذهنی با ضرب و جرح آسیب جسمی می‌زنند.

به گزارش تلنگر؛ روابط عمومی دادگستری بوشهر، مبنی بر نحوه برخود کاملا غیر حرفه‌ای و دلخراش در مرکز نگهداری معلولین ذهنی و جسمی نیلوفر آبی، اظهار کرد: به محض اطلاع از این موضوع به همراه دادستان مرکز استان، معاون دادستان و مدیر کل بهزیستی استان از مرکز نگهداری کودکان معلول نیلوفر آبی بازدید به عمل آوردند.

مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در رابطه با فیلم منتشر شده از این مرکز که مسئولینش آگاهانه دست به این اقدام وحشیانه نسبت به معلولین زدند، گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به مرداد ماه سال گذشته است. فردی که در فیلم منتشر شده اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.

رئیس کل دادگستری بیان کرد: دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضایی پرونده کیفری تشکیل شد.

مهرانگیر بیان کرد: در مرکز نیلوفرآبی ۱۰۵ کودک معلول نگهداری می‌شوند و این کودکان از نظر ذهنی و جسمی مشکلات زیادی دارند که نگهداری از آن‌ها مشکلات زیادی دارد. در بازدیدی که از این مرکز به عمل آمد وضعیت بهداشتی و نگهداری کودکان مناسب بود و امکانات مناسبی داشت.

تا لحظه تنظیم این خبر اداره کل بهزیستی بوشهر واکنشی در این خصوص نشان نداده است. ضارب معلولان ذهنی در کمپ نیلوفر آبی تا هفته گذشته در این کمپ مشغول به کار بوده است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x