شهرنشینی

طرف دعوای سپیده رشنو در موسسه همشهری استخدام شد

در حالی که بسیاری از اهالی رسانه این روزها بیکار هستند موسسه همشهری زیر مجموعه شهرداری تهران اقدام به جذب فردی کرده است که اقدام به تذکر به سپیده رشنو در اتوبوس بی آر تی کرده بود.

به گزارش تلنگر؛ این روزها فرمول های استخدامی کشور عوض شده است. فردی خدمتی ارائه می دهد و در ازای آن خدمت پاداشی می گیرد. فارغ از اینکه این دخالت در امور مردم است یا خیر کافی است خدمت ارائه شده خوشایدن دریافت کننده خدمت باشد. آن وقت است که نان خدمت دهنده در روغن خواهد بود.

این شروع را نوشتم تا بگویم پس از تغییر دولت موسسه همشهری خیل زیادی از نیروها را تغییر داد و یا جابجا کرد. چرا که برای نیروهای مورد وثوق آقایان جا لازم داشت. تا اینجای کار ماجرا طبیعی است. تحریریه و مدیریت با سیاست های جدید و سلیقه اصولگرایی چیده شده است. اما دستخوش ماجرا وقتی دیده می شود که خانم رایحه ربیعی که نمی دانم آمر امر به معروف و نهی از منکر بود یا خیر به استخدام این موسسه درآمده است. فردی که حداقل ما رسانه چی ها خیلی چیزی در خصوصش نمی دانیم. جز آنکه خدمت کرده است.

در حالی که خیل زیادی از روزنامه نگاران و اهالی رسانه بیکار هستند و در پی این بیکاری به دنبال شغل هایی جز حرفه خود می روند جذب ایشان در این موسسه معنایی جز پاداش خدمت دارد؟

در صورتی که این فرض درست باشد، موضوع جالب می شود. چرا که سیستم در حال بیان حرفی سنگین و عجیب است. آن سخن این است: کار می خواهی آن کاری که می گویم انجام بده!

امیدوارم که ایشان بر اساس پروتکل های حرفه ای کار جذب این موسسه شده باشند و توصیه و دستور و فرمانی در کار نبوده باشد.

اگر شما خانم رایحه ربیعی را نمی شناسید خدمتتان عرض کنم که قبل از جریانات مهسا امینی خانمی در اتوبوس به زنی دیگر در خصوص حجاب تذکر می دهد. این تذکر با واکنش فرد و البته زنان حاضر در اتوبوس مواجه می شود و زن تذکر دهنده از اتوبوس با اجبار خارج می شود. خانم ربیعی آن زن تذکر دهنده است و سپیده رشنو خبرنگاری بود که تذکر را دریافت کرد.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x