سینما و تئاتر

فیلم اره 11 ساخته می شود؛ تاریخ دقیق اکران آن

شرکت لاینزگیت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از ساخت سری جدید اره در سال 2024 خبر داد.

به گزارش تلنگر؛ آخرین اخبار در دنیای فیلم و سریال مربوط به ساخت مجموعه فیلم های ترسناک و دلهره آور اره است که شرکت لاینزگیت از تاریخ اکران یازدهمین قسمت از سینمایی اره رونمایی کرد. حساب اینستاگرام Lionsgate تصویر جدیدی را منتشر کرد که درکنار رونمایی از تاریخ اکران فیلم Saw XI به نمایش عبارت تبلیغاتی «بازی ادامه دارد» می‌پردازد. این سری از مجموعه اره۱۱ در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۳ (۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴) روی پرده سینما می‌رود، اما شرکت لاینزگیت هنوز کارگردان، نویسنده و بازیگرهای آن را معرفی نکرده است.

درباره فیلم اره X

فیلم Saw X در تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۲ (۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳) به نمایش درآمد و نه‌تنها با استقبال بسیاری از منتقدها مواجه شد، بلکه طرفدارهای زیادی را متحیر کرد. این فیلم با بودجه ۱۳ میلیون دلاری تولید شد و توانست ۱۰۷.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. کوین گرویترت، کارگردان فیلم Saw VI (اره ۶) سکان هدایت فیلم اره ۱۰ را در دست داشت و جاش استالبرگ، نویسنده فیلم Jigsaw (جیگساو)  فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد.

در خلاصه داستان فیلم Saw X می‌خوانیم: «جان کرامر ملقب‌به جیگساو به امید یافتن راهی برای درمان سرطان خود به مکزیک می‌رود، اما وقتی متوجه می‌شود کل قضیه درمان ساختگی بوده است، به‌سراغ گرفتن انتقام از تنها راهی می‌رود که می‌شناسد. همین قضیه پای تله‌های مرگبارش را به داستان باز می‌کند.»

بازیگران فیلم اره X

توبین بل، سینوو ماکودی لوند، استیون برند، مایکل بیچ، رناتا واکا، پالت هرناند، اکتاویو هینوجوزا و جاشوا اوکاموتو در این فیلم بازی کردند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x