ارتباطات

قلم پنسل ۳ جدید اپل در جایگاه ویژه محصولات جانبی آیپد

انتظار می‌رفت اپل در هفته‌ای که می‌آید از مدل‌های به روز آیپد رو نمایی کند؛ با این حال اخباری که از این کپانی درزکرده اخبار متفاوتی را نقل می‎‌کند.

به گزارش تلنگر؛ بنا بر اخبار به دست آمده از کمپانی اپل برای رونمایی از آخرین نسل آیپدها، خبری از آیپد نبوده و اپل با یک غافلگیری پنسل ۳ با نوک مغناطیسی قابل تعویض را در لیست لوازم جانبی آیپد رونمایی می‌‍کند.

گرچه به نظر می‌رسد که آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد نسل جدید را نیز رونمایی کند. اپل به‌جای مدل‌های جدید آیپد از نسل سوم قلم استایلوس خود رونمایی خواهد کرد. این محصول از نوک آهنربایی قابل‌تعویض بهره خواهد برد. افشاگر خبرهای فناوری، ماجین بو ماه گذشته اعلام کرد مدل جدید اپل پنسل از نوک مغناطیسی قابل‌تعویض برای طراحی، نقشه‌کشی و نقاشی دیجیتال بهره می‌برد.

نسل دوم اپل پنسل در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۸ معرفی شد. این محصول از نوک غیرمغناطیسی اما قابل‌تعویض استفاده می‌کند و با آیپد پرو ۲۰۱۸ و مدل‌های جدیدتر، آیپد ایر ۲۰۲۰ و مدل‌های جدیدتر و همچنین آیپد مینی نسل ۶ سازگار است. اپل پنسل ۲ در ایالات‌متحده با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه شد.

اپل همچنان به فروش نسل اول اپل پنسل با کانکتور لایتنینگ ادامه می‌دهد. این قلم با آیپد نسل دهم و برخی مدل‌های قدیمی‌تر تبلت اپل سازگاری دارد. اولین نسل قلم استایلوس اپل در نوامبر ۲۰۱۵ با برچسب ۹۹ دلاری روانه‌ی بازار شد. مارک گورمن از بلومبرگ اعلام کرد اپل در حال کار روی مدل‌های جدید آیپد است اما باور دارد این محصولات در ماه جاری رونمایی نخواهند شد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x