سینما و تئاتر

معرفی بازیگران سریال مستوران 2 + خلاصه داستان

سریال مستوران یک سریال تاریخی و عاشقانه است که در دروران غزنویان روایت می‌شود. در ادامه به معرفی کامل این سریال خواهیم پرداخت، با تلنگر همراه باشید.

به گزارش تلنگر؛ فصل دوم سریال مستوران در غالب ۳۸ قسمت از شبکه سک سیما درحال پخش است. بازیگران سریال مستوران به نسبت فصل قبل بیشتر شده اند و هنرمندان بیشتری در این فصل دور هم جمع شدند. سری جدید سریال مستوران در ژانر عاشقانه ساخته شده و داستان آن برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی می‌باشد. لازم به ذکر است فصل اول سریال مستوران به کارگردانی مسعود آب پرور از دوم تیر ماه از شبکه یک سیما پخش شد و با ۲۶ قسمت مجموعه را پایان رساند و حالا فصل دوم آن در راه است.

در فصل دوم این سریال به کارگردانی سید علی هاشمی که عاشقانه ای برگرفته از قصه ها و افسانه های کهن ایرانی است، بازیگران صاحب نامی به ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر به معرفی بازیگران سریال مستوران ۲، زمان پخش سریال مستوران ۲، داستان سریال مستوران ۲ می پردازیم.

خلاصه سریال مستوران ۲

تصاویر بازیگران سریال مستوران

سریال مستوران که به قلم محمد حنیف نگاشته شده روایت‌گر ماجراهایی تاریخی و عاشقانه از داستان‌های کهن ایرانی از جمله هزار و یک شب، کشکول، گلستان و شاهنامه بوده که حدود پانصد سال پیش در شهری به نام «مستوران» رخ داده است.

این سریال در ادامه فصل اول مستوران ساخته شده است و اغلب بازیگران سریال مستوران در فصل جدید نیز به ایفای نقش پرداخته اند. مستوران داستان کهن از افسانه‌های دوران صفویان و غزنویان را روایت می‌کند و در آن لطفعلی در سیزدهمین روز فروردین، ماه منیر دختر حاکم مستوران را دیدار می کند و عشقی زیبا و پر ماجرا با جنگی طولانی رخ می دهد.

زمان پخش فصل دوم سریال مستوران

فصل دوم سریال مستوران از ۲۸ آذرماه هر شب از شبکه یک سیما پخش شد.

ساعت پخش فصل دوم مستورانخلاصه سریال مستوران

زمان پخش فصل دوم مستوران ساعت ۲۲:۱۵ می باشد، این سریال هر شب از شبکه یک سیما به مدت ۵۰ دقیقه‌ پخش خواهد شد. اگر در ساعت پخش اصلی سریال مستوران قادر به دیدنش نشدید، می توانید ساعت ۲:۴۵ و ۱۵:۱۵ تکرار این سریال زیبا را از آنتن شبکه یک تماشا نمایید.

فصل دوم سریال مستوران چند قسمت است؟

فصل دوم سریال مستوران به کارگردانی سید علی هاشمی در ۳۸ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است.

اسامی بازیگران سریال مستوران فصل دوم

سریال مستوران ۲ یکی از پربازیگرترین سریال های تلویزیونی است که در آن هنرمندان زیادی به ایفای نقش پرداخته اند. اسامی بازیگران سریال مستوران ۲عبارتند از بهنام تشکر، کاوه خداشناس، محیا دهقانی، ثریا قاسمی، فرهاد آئیش، فاطمه گودرزی، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی، سولماز غنی، قاسم زارع، محمد صادق ملک الهه خادمی، شاهو رستمی، شکوفه هاشمیان، میلاد میرزایی، آزاده مویدی فرد، لادن قناد، علی باقری، خسرو احمدی، دانیال جوهرزاده، ناصر علی پاشا، پریسا مقتدی، آتش تقی پور، علی رجایی، یدالله شادمانی، فرشید زارعی فرد، محمد شیری، قربان نجفی،سحر غمخوار، سانای امیرآبادی، فرهاد روشن و قاسم یوردخانی.

بیوگرافی بازیگران سریال مستوران

در این قسمت به معرفی بازیگران سریال مستوران ۲ خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بهنام تشکر

بهنام تشکر در سریال مستوران 2

بهنام تشکر بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد ۴ بهمن ۱۳۵۵ در شهر بندر انزلی متولد شد اما اصالتی آذری داشته و پدر و مادر او از آذری زبان های کشورمان هستند که در بندر انزلی سکونت داشتند. بهنام تشکر دارای مدرک لیسانس در رشته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است.

بیوگرافی کاوه خداشناس

کاوه خداشناس در مستوران

کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد. کاوه خداشناس قبل از حضور در دانشگاه دوره های بازیگری را زیر نظیر اساتیدی چون مرحوم حمید سمندریان و فردوس حاجیان گذراند و در ۱۸ سالگی یعنی سال ۱۳۷۷ با تئاتر و نمایش «هدهد» شروع کرد و بعد از ورود به دانشگاه در تئاتر دانشجویی شرکت نمود. کاوه خداشناس هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی محیا دهقانی

بیوگرافی محیا دهقانی

محیا دهقانی متولد ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که از ۸ سالگی ورزش کاراته را شروع کرد و حالا دان دو دارد و از ۲۱ سالگی در عرصه بازیگری فعال است. در سال ۱۳۹۲ بصورت حرفه ای در فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار کنار چهره هایی چون مریلا زارعی و مهران احمدی بازی کرد. با این حال شهرت ایشان با سریال پایتخت ۴ در نقش سوسن یک دختر عصبی و یک دنده که درگیر بیماری روانی و روحی بود ، مورد توجه قرار گرفت.

بیوگرافی فرهاد آئیش

بیوگرافی فرهاد آئیش

فرهاد آئیش متولد ۲۷ شهریور ۱۳۳۱ در شمیران تهران ، بازیگر و کارگردان است. فارغ التحصیل فیلمسازی از دانشگاه انگلستان و عکاسی از آمریکاست که نویسندگی و نمایشنامه نویسی هم می کند و ۲۷ سال خارج از کشور زندگی کرده است. در دانشگاه انگلیس رشته عکاسی و سینما قبول شد سپس بخاطر ساخت فیلم کوتاه بورسیه تحصیلی گرفت و در بخش لابراتوار عکاسی دانشگاه ۱۶ سال کار کرد. سپس از طریق یکی از اساتید خود به گروه نمایش معرفی شد و ده ها بازی و کارگردانی انجام داد.

بیوگرافی فاطمه گودرزی

بیوگرافی فاطمه گودرزی

در تهران از پدر و مادری اهل بروجرد لرستان به دنیا آمده و نام اصلی اش گیتی است. سال ۱۳۶۱ وقتی دختر ۱۹ ساله بود دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری آن زمان گذراند و از همین کلاس ها بصورت حرفه ای وارد عرصه تئاتر شد. با جایزه سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول برای فیلم غزال در سال ۷۴ شناخته شد سپس سال ۱۳۸۰ در ۳۸ سالگی با سریال دردسروالدین به شهرت رسید.

عوامل سریال مستوران ۲

  • کارگردان:سید علی هاشمی
  • تهیه‌کننده :عطا پناهی
  • نویسنده:محمد حنیف
  • مدیر تولید:اکبر کاظمی
  • مدیر تصویربرداری:مسلم تهرانی
  • مدیر صدابرداری:میثم یاردیلو
  • مدیر برنامه‌ریزی:علی جودی
  • طراحی و ترکیب صدا:حسین قورچیان
  • اصلاح نور و رنگ:فربد جلالی
  • آهنگساز:علی سینا رضانیا
  • تدوین:حسن حسندوست و عماد خدابخش
  • طراح لباس:ژاله زکی‌ زاده
  • طراح گریم:احسان روناسی
  • طراح صحنه:مرتضی پورحیدری
  • منشی صحنه:سحر غمخوار
  • مدیر تدارکات:مهدی شهرباف
  • روابط عمومی:بهنام توفیقی
  • محصول:سازمان هنری رسانه‌ای اوج

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x