سینما و تئاتر

معرفی سریال ادراک (Perception) + خلاصه و بازیگران

سریال ادراک یک سریال پرهیجان آمریکایی است. در ادامه مطلب به معرفی سریال، بازیگران و  خلاصه داستان خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ اگر از علاقه‌مندان سریال‌های جنایی امریکا هستید، می‌توانید سریال ادراک را از روز چهارشنبه؛ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال ادراک، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم. سریال جنایی، درام، رازآلود و مهیج ادراک محصول سال ۲۰۱۲ امریکا است. این مجموعه به تهیه‌کنندگی اریک مک‌کورمک و توسط کمپانی پیپربوی پروداکشنز تولید شده و از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ پخش شده است.

درباره سریال ادراک (Perception)

فیلمنامه سریال ادراک به قلم کنت بیلر، مایک ساسمن، وارن هسو لئونارد و راف گرین، به نگارش درآمده بود. کارگردانی این مجموعه را نیز کنت بیلر و مایکل سوسمن برعهده داشتند. فصل اول این مجموعه در سال ۲۰۱۲، فصل دوم در سال ۲۰۱۳ و سومین فصل آن نیز در سال ۲۰۱۴ میلادی تولید و منتشر شد.

سریال Perception به کارگردانی مشترک کریستوفر میسیانو، کنت بیلر، گرگ بیمن، اندرو برنشتاین، جف وولنو و دران صرافیان (Christopher Misiano و Kenneth Biller و Greg Beeman و Andrew Bernstein و Jeff Woolnough و Deran Sarafian) ساخته شده است.

ساعت پخش سریال ادراک از شبکه تماشامعرفی سریال ادراک از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال ادراک هر شب ساعت ۲۳:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ادراک از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال ادراک

مجموعه ادراک از ۹ ژوئیه ۲۰۱۲ تا ۱۷ مارس ۲۰۱۵ از کانال تلویزیونی «تی‌اِن‌تی» آمریکا پخش شد. این سریال درام و جنایی در جشنواره‌های مختلف، افتخارات و جوایز بسیاری را به دست آورد که از میان آن‌ها می توان به دریافت دو جایزه فیلم و تلویزیون بی ام آی اشاره کرد.

سریال Perception توسط سرویس استریم دیزنی پلاس در سطح جهانی منتشر گردید. این مجموعه پس از انتشار با نقدهای مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین و منتقدان روبه‌رو شد.

خلاصه داستان سریال ادراکخلاصه سریال ادراک

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ادراک از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه جنایی و رازآلود می‌رویم که درباره‌ی پرونده‌های پیچیده جنایی است که به کمک دکتر دنیل پیرس روان‌پزشک دانشگاه شیکاگو حل می‌شوند.

در خلاصه داستان سریال ادراک آمده است: «دکتر دنیل پیرس روان‌پزشک عصبی دانشگاه شیکاگو است که با استفاده از دیدگاه منحصر به فرد خود، به اف‌بی‌آی در حل برخی پرونده‌های پیچیده جنایی کمک می‌کند. دکتر پیرس مبتلا به «اسکیزوفرنی پارانوئید (هذیانی)» است و توهم‌هایش به او در حل پرونده‌ها کمک می‌کنند.»

گفتنی است سریال Perception برنده دو جایزه از جمله جایزه بهترین موسیقی متن و نامزد دریافت چهار جایزه دیگر از در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال ادراک

در سریال ادراک اریک مک‌کورمک، راشل لی کوک، کلی روان، آرجی اسمیت، لوار بارتون، اسکات ولف، براد رو، جاناتان اسکارف و دن لوریا نقش‌آفرینی پرداخته اند. در ادامه به معرفی بازیگران نقش اصلی این سریال خواهیم پرداخت.

اریک مک کورک بازیگر نقش دکتر دانیل جی پیرساریک مک کورک در سریال ادراک

اریک مک کورمک بازیگر کانادایی آمریکایی است که در ۱۸ آپریل ۱۹۶۳ به دنیا آمد و وی از سال ۱۹۸۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او با بازی در نقش ویل ترومن در سریال ویل و گریس به شهرت رسید. اریک مک کورمک تحصیلاتش را در دانشگاه رایرسون رها کرد تا در جشنواره شکسپیر استراتفورد مشغول به کار شود. از جمله افتخارات او می توان به کسب یک جایزه امی اشاره کرد. از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می توان به ویل و گریس و بازی در سریال مسافران و ادراک که از شبکه TNT آمریکا پخش شد اشاره کرد.

اریک مک کورمک سابقه حضور در آثاری همچون پوند پاپی، ادراک، مسافران، آن دختر سیاه دیگر، اسلشر و آب آشامیدنی را در کارنامه هنری خود دارد.

راشل لی کوک هنرپیشه نقش کاترین رز مورتیراشل لی کوک

ریچل لی کوک بازیگر آمریکایی است. او در ۴ اکتبر ۱۹۷۹ در شهر مینیاپولیس به دنیا آمد. وی در سال ۲۰۰۴ با دنیل گیلیز ازدواج کرد.از فیلم هایی که او در آن بازی کرده است، می توان به او همه چیز تمام است، نانسی درو و بلندپروازی بلوند اشاره کرد. از جمله آثار مطرح کوک می توان به فیلم هایی همچون سالی، ۲۹ نخل، آسمان سرخ و خون آشام اشاره کرد.

کلی روان بازیگر نقش ناتالی وینسنتکلی روان (Kelly Rowan

کلی روان بازیگر و تهیه کننده ۵۳ ساله کانادایی می باشد. شهرت او به دلیل بازی در نقش Kirsten Cohen در فیلم The O.C می باشد که منجر به دریافت جایزه پریسم به عنوان بهترین بازیگر گردید. از جمله دیگر کارهای او میتوان به Sweating Bullets و Perception اشاره کرد.

بازیگر نقش ماکس لوئیکی؛ آرجی اسمیتارجی اسمیت در سریال ادراک

آرجی اسمیت یک بازیگر آمریکایی متولد کالیفرنیای جنوبی است که کار خود را در تابستان ۱۹۹۳ در سن ۹ سالگی آغاز کرد.

سریال ادراک چند قسمت است؟

این مجموعه در ۳۹ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی مشترک کریستوفر میسیانو، کنت بیلر، گرگ بیمن، اندرو برنشتاین، جف وولنو و دران صرافیان ساخته شده است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x