سینما و تئاترتولید و تجارت

پاسخ یک طنز پرداز به رئیس انجمن شرکت های هواپیمایی

به گزارش تلنگر؛ اظهارات عجیب رئیس انجمن شرکت های هواپیمایی در خصوص قیمت بلیط و رفتار مشتریان با انتقاد مردم روبرو شد و تنی چند از طنز پردازان نیز به آن واکنش نشان دادند.

موسوی در بخشی از سخنان خود بیان کرده است که « جذابیتی که صنعت هواپیمایی دارد برای مردم این است که خیلی سریع‌تر می‌رسند. الآن با فشار غیرقانونی به قیمت خیلی از مردمی را که تا الآن با ماشین، قطار و اتوبوس مسافرت می‌کردند به سمت هواپیما می‌آوریم، یعنی تقاضای کاذب برای این صنعت ایجاد کردیم. »

در یکی از این واکنش های طنز پردازی با انتشار یک فیلم اعتراض خود را به این موضوع نشان داده است.

مشکلات شرکت‌های هواپیمایی ایرانی

شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در سال‌های اخیر با مشکلات فراوانی روبرو شده اند. این مشکلات عموما به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌های بین المللی برای صادرات نفت و فروش طلا و الماس به دیگر کشور‌ها و همچنین مشکلات داخلی اقتصادی ایران به وجود آمده است.

یکی از مهم‌ترین مشکلات این شرکت ها، عدم توانایی در تامین قطعات و تجهیزات نو و استاندارد برای هواپیما‌های خود است. همچنین محدودیت‌های ارزی و پرداخت الکترونیکی نیز به صعوبت‌هایی که در پروسه فروش بلیت و خدمات هواپیمایی به وجود آمده است، اضافه می‌شود.

علاوه بر این، تحریم‌های اقتصادی و ابعاد سیاسی بین المللی نیز باعث شده که اکثر هواپیما‌های ایرانی در بسیاری از مسیر‌های خود قادر به پرواز نباشند و در نتیجه بسیاری از مسافران نیز به دلیل عدم توانایی شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در ارائه خدمات مناسب، این شرکت‌ها را به فرصت‌های دیگری هدایت کرده اند. از طرفی، مشکلات داخلی اقتصادی کشور و ارتفاع قیمت سوخت و امکانات اولیه هواپیما‌ها نیز باعث کاهش حجم پرواز‌ها و رکود در صنعت هواپیمایی ایران شده است. به همین دلیل، شرکت‌های هواپیمایی ایرانی برای جذب مسافران و رقابت با شرکت‌های بزرگ بین المللی، نیاز به اصلاح سیاست‌های خود در زمینه خدمات، قیمت و کیفیت دارند.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x