سینما و تئاتر

سریال پرطرفدار بازی مرگ درباره چیست؟ + بازیگران و نقد

سریال کره ای بازی مرگ که به معقوله مرگ و خودکشی می‌پردازد اخیرا بسیار طرفدار پیدا کرده و طرفداران علت این انتخاب را فیلمنامه و بازیگران آن معرفی کردند.

به گزارش تلنگر؛ ژانر سریال کره ای بازی مرگ درام و فانتزی است. ها بیونگ هون (Ha Byung-hoon) کارگردانی این سریال را بر عهده داشته است. زمان پخش سریال کره ای بازی مرگ اولین بار در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ برابر با ۲۴ آذر ۱۴۰۲ از TVING بود. از جمله بازیگران این سریال می‌توان سئو این گوک (Seo In-guk)، پارک سو دام (Park So-dam)، گو یون جونگ (Go Youn-jung)، کیم جی هون (Kim Ji-hoon) و یو این سو (Yoo In-soo) را نام برد. این سریال بر اساس یک webtoon با همین عنوان تولید شده است. همچنین تعداد قسمت های سریال کره ای بازی مرگ ۸ اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود ۱ ساعت است.

خلاصه داستان سریال کره ای بازی مرگبازیگر کیم جه ووک کیست

به طور خلاصه سریال بازی مرگ کره ای درباره یک شخصیت به اسم چوی یی جائه است که همه پول خود را از دست داده است و همچنین نامزدش او را ترک کرده است و به پایان دادن به زندگی خود فکر می‌کند. سپس شخصیت دیگری که مرگ نام دارد با او ملاقات می‌کند و می‌خواهد او را مجازات کند و روش او این است که مرگ را بارها و بارها از سیزده زندگی دیگر تجربه کند اما اگر او بتواند راهی برای زنده ماندن در آن‌ها ‌پیدا کند می‌تواند آن‌ها را زندگی کند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Death’s Game را تماشا کنید.

بازیگران سریال کره ای بازی مرگبازیگران سریال بازی مرگ

در این بخش با بیوگرافی هنرپیشه های سریال کره ای بازی مرگ بیشتر آشنا خواهیم شد.

سئو این گوک در نقش چوی یی جائهبازیگر چوی یی جائه کیست

سئو این گوک یک خواننده و بازیگر است که در تاریخ ۲۳ اکتبر ۱۹۸۷ برابر با ۱ آبان ۱۳۶۶ در کره جنوبی متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Doom At Your Service محصول سال ۲۰۲۱ و سریال Café Minamdang محصول سال ۲۰۲۲ را نام برد. سئو این گوک در سریال کره ای بازی مرگ در نقش کاراکتر چوی یی جائه (Choi Yi-jae) حضور داشته است.

بازیگر نقش مرگ؛ پارک سو دامپارک سو دام در بازی مرگ کیست

پارک سو دام یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ ۸ سپتامبر ۱۹۹۱ برابر با ۱۷ شهریور ۱۳۷۰ در سئول (Seoul) متولد شد. او بیشتر برای ایفای نقش در فیلم Parasite محصول سال ۲۰۱۹ که جایزه اسکار، بفتا، گلدن گلوب و نخل طلایی دریافت کرده بود شناخته شده است. پارک سو دام در سریال Death’s Game ایفای نقش کاراکتر مرگ (Death) را بر عهده داشته است.

گو یون جونگ هنرپیشه نقش لی جی سوگو یون جونگ در سریال بازی مرگ

گو یون جونگ یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ ۲۲ آوریل ۱۹۹۶ برابر با ۳ اردیبهشت ۱۳۷۵ در سئول متولد شد. از جمله سریال‌های معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Sweet Home و سریال Moving را نام برد. گو یون جونگ در سریال کره ای بازی مرگ در نقش کاراکتر لی جی سو (Lee Ji-su) بازی کرده است.

کیم جی هون بازیگر نقش پارک تائه ووکیم جی هون بازیگر نقش پارک تائه وو

کیم جی هون یک بازیگر است که در تاریخ ۹ می ۱۹۸۱ برابر با ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۰ در سئول متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Flower of Evil محصول سال ۲۰۲۰ و سریال Love to Hate You محصول سال ۲۰۲۳ را نام برد. کیم جی هون در سریال Death’s Game به ایفای نقش کاراکتر پارک تائه وو (Park Tae-woo) پرداخته است.

یو این سو در نقش لی جین سانگلی جین سانگ در سریال بازی مرگ

یو این سو یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ ۲۵ مارس ۱۹۹۸ برابر با ۵ فروردین ۱۳۷۷ متولد شد. از جمله سریال‌های معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال All of Us Are Dead محصول سال ۲۰۲۲ را نام برد. یو این سو در سریال بازی مرگ کره‌ای در نقش کاراکتر لی جین سانگ (Lee Jin-sang) بازی کرده است.

چوی شیوون در نقش چوی یی جائهچوی شیوون سوپر جونیور در سریال بازی مرگ

وی شیوون بازیگر – خواننده – مدل و خواننده اهل کره جنوبی است که ثبت تولدش ۱۰ فوریه ۱۹۸۷ است ولی در حقیقت ۷ آوریل ۱۹۸۶ به دنیا آمده. او در دنیای هالیوود هم معروف شد زیرا به عنوان محبوب ترین مرد سال بالای برد پیت ایستاد و او را غافلگیر کرد و همینطور رتبه دوم خوش تیپ ترین مرد جهان در سال ۲۰۱۵ است. چوی شیوون در سریال بازی مرگ درنقش یک مرد پولدار که مرگ به سراغش می‌آید را بازی می‌کند.

نقد سریال Death’s Game و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Death’s Game و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره ۹.۱ از ۱۰ را از تعداد کمی از کاربران آن و در سایت مای دراما لیست نمره ۸.۸ از ۱۰ را دریافت کرده است. بعضی از مخاطبان سریال کره ای بازی مرگ که نمرات بالا به آن داده‌اند داستان و شخصیت‌های آن را تحسین کرده‌اند و بیان کرده‌اند که این سریال مانند بعضی از درام‌های دیگر دارای داستان‌های تکراری نیست و با وجود فانتزی بودن به موضوع‌های جدی می‌پردازد.

بعضی از بینندگان که نمرات کمی به آن داده‌اند؛ بیان کرده‌اند که به دلیل تعداد قسمت‌های کم این سریال بعضی از بخش‌های آن با سرعت زیادی پیش رفته است. برخی دیگر نیز از داستان این سریال خوششان نیامده است و نمرات کمی به آن داده‌اند. می‌توانید به سایت My Drama List مراجعه کنید و نقدهای بیشتری در مورد سریال بازی مرگ مطالعه کنید.

آیا بازی مرگ ارزش دیدن دارد؟

نظر یک منتقد درباره سریال بازی مرگ: به عنوان یک طرفدار تازه وارد به دنیای K-drama، این سریال از انتظارات من فراتر رفته است و من مشتاقانه منتظر فصل دوم آن هستم. سریال کره ای Death’s Game واقعاً فوق العاده است و در عین حال غیرقابل پیش بینی بودن، اسکریپت های خیره کننده و بازیگران متنوع را ارائه می دهد و آن را برای من ۱۰ از ۱۰ می کند. این یک تماشای ضروری است که در دنیای درام های کره ای متمایز است.

آیا سریال بازی مرگ فصل ۲ خواهد داشت؟نقد سریال بازی مرگ

دنباله این سریال که برای ۵ ژانویه ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است، بنا است تا یک داستان جذاب را همانند نسخه قبل خود ارائه دهد.

در فصل دوم سریاتل بازی مرگ انتظارچه چیز را داشته باشیم؟

اخیراً، در ۲۶ دسامبر، TVING از یک تریلر وسوسه انگیز پرده برداری کرد، که نگاهی دزدکی به دنیای اسرارآمیز ساکنان پارک سو دام و سئو این گوک نشان می‌داد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x