گردشگری

معرفی مجموعه تجاری-تفریحی نیایش مال + عکس و آدرس

مجموعه تجاری-تفریحی نیایش مال به تازگی در جنت آباد افتتاح شد. این مجموعه یزرگ امکانات زیادی دارد. که در این مقاله به معرفی بخش های مختلف آن می پردازیم.

به گزارش تلنگر؛ مجموعه تجاری-تفریحی نیایش مال، طراحی سنتی و زیبایی دارد. مساحت این مجموعه نسبتا بزرگ است و داخل مجموعه مدلی مدرن و جذاب دارد. اگر علاوه بر خرید به دنبال تفریح هستید در ادامه همراه ما باشید.

معرفی مجموعه تجاری-تفریحی نیایش مال

در تهران مراکز خری زیادی وجود دارد. آن چیزی که باعث شده است تا نیایش مال متفاوت باشد. امکانات تفریحی و اجناس برند و اصل در این فروشگاه است. هم چنین شما در این مجموعه هر برندی و قیمتی را که فکرش را بکنید وجود دارد. تعداد طبقات زیاد ین مجموعه باعث می شود که شما ساعت های طولانی در این مکان به گردش و تفرییح بپردازید.

بررسی طراحی نیایش مال

ایران باستان از زمان های قدیم طراحی مخصوص به خود را داشت. اگر اهل تاریخ باشید، به راحتی می توانید طراحی ایرانی را تشخیص بدهید. طراحی و نمای بیرونی نیایش مال الهام گرفته از ایران باستان است. قلعه هایی که در ساخت مجموعه تجاری-تفریحی نیایش مال به کار رفته است. از جذاب ترین ویژگی این مجموعه می باشد.

نگاهی بر امکانات تفریحی نیایش مال

علاوه بر بخش مرکز خرید نیایش مال، بخش دیگری مناسب برای تفریح است به نام بم لند نیایش شناخته می شود.

از جمله مراکز تفریحی اختصاصی این مرکز می‌توان به سالن گیمینگ آن اشاره کرد. این سالن مجهز به انواع دستگاه‌های بازی دیجیتالی به روز دنیا است و بازی‌های آن هم برای کودکان و نوجوانان و هم برای بزرگسالان قابل استفاده هستند. باشگاه ورزشی بام لند نیایش با امکانات فراوان ورزشی از بهترین و مجهزترین دستگاه‌ها گرفته تا حضور مربیان اختصاصی و با موقعیت مکانی مناسب در بام مجتمع، از دیگر امکانات رفاهی این بخش از بام لند نیایش هستند.

پردیس سینمای نیایش مال

از جمله امکانات تفریحی پرطرفدار نیایش مالی می توان به پردیس سینمایآن اشاره کرد. این سینما جز مجهزترین سینماهای کشور است.

این پردیس با ظرفیت مناسب، برخورداری از صندلی‌های راحت و طراحی داخلی مناسب پذیرای علاقه‌مندان به فیلم و سینما است. بخش دیگری از این مجتمع به کافه و رستوران آن اختصاص دارد.

وجود شهربازی و فودکورت در نیایش مال

شما زمانی که از خرید خود خسته شده باشید. در طبقه پنجم به فود کورت برخورد می کنید. فود کورت فضای کافی برای نشستن و غذا خوردن دارد. شما دیگر نیازی نیست که به بیرون از مجموعه برای غذا خوردن بروید.

پس از اینکه شما غذای خود را میل کردید برای تفریح و تجربه هیجان بیشتر می توانید به شهربازی کنار فودکورت بروید. این شهربازی جدید ترین تجهیزات بازی را در خود جای داده است و با خیال راحت می توانید به تفریح و بازی بپردازید.

رفتن به باشگاه نیایش مال

علاوه بر شهربازی و فودکورت، شما می توانید در هرزمان که دوست داشتید عضو مشتریان باشگاه نیایش مال شوید. در این مجموعه باشگاهی با مدرن ترین تجهیزات قرار گرفته است. این باشگاه بر روی پشت بام نیایش مال قرار دارد.

بررسی بخش مرکز خرید نیایش مال

مرکز خرید نیایش مال بسیار بزرگ است. تقریبا حدود ۴۵۰ واحد تجاری در ۵ طبقه از جمله خرده فروشی پوشاک، لوازم و تجهیزات الکترونیکی، تمام محصولاتی که مربوط به لوازم خانگی هستند و لوازم برقی و کاربردی آشپزخانه، سرویس و کالای خواب، محصولات تزئینی و لوازم دکوراتیو، کیف، کفش و اکسسوری‌ها، ساعت، جواهرات و بسیاری محصولات دیگر می‌باشد. فعالیت هر یک از این کسبه ها به نوع محصول خود بستگی دارد.

شما با گردش در این ۵ طبقه برای خرید فضایی جالب را خواهید دید زیرا طراحی داخلی آن به صورت سنتی و مدرن است. همچنین پنجره های بلندی دارد با ستون های گچ بری که جذابیت آن را دو برابر کرده است.

دیگر نگران جای پارک نباشید

نیایش مال مجهز به پارکینگی بزرگ و جا دار است. برای زمانی که شما با ماشین شخصی خود به این مجموعه می روید. نیازی نیست برای جای پارک مطمئن نگران باشید.

برگزاری مراسم و همایش در مجموعه تجاری-تفریحی نیایش مال

در مجتمع نیایش قسمتی دیگر به بخش اداری و همایش‌ها اختصاص داده شده است. در این بخش واحدهای اداری مجتمع که نظارت بر کل مجموعه را به عهده دارند و مرکز معاملات عمده برخی برندهای فعال در مجموعه نیز هستند، فعالیت می‌کنند. واحدهای اداری هم مانند بخش تجاری به شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در این مجتمع رهن و اجاره داده می‌شوند. در دیگر قسمتی از مجموعه سالن همایش‌ها اختصاص دارد. این سالن با ظرفیت بالا، پذیرای برندهایی است که قصد برگزاری همایش‌ها و ایونت‌های کاری در فضایی شیک و لوکس را دارند.

آدرس و نحوه رفت و آمد به مجموعه تجاری-تفریحی نیایش مال

این مجموعه بزرگ در جنت آباد مرکزی و خیابان رجب صلاحی قرار دارد. دسترسی به این مجموعه تقریبا راحت و آسان است و با این آدرسی که ما می دهیم نگران رفت و آمد خود نباشید.

این منطقه یکی از دنج‌رترین مناطق تهران است که با خیابان‌های منسجم و متناسب دسترسی به همه بخش‌های آن به سادگی امکان دارد. افرادی که قصد مراجعه به این مرکز تجاری را دارند باید از جنت آباد مرکزی، مسیر جنوب به شمال و قبل از نیایش وارد خیابان رجب صلاحی شوند و در امتداد این خیابان به مجتمع دسترسی پیدا کنند.

رفتن به اتاق مادر و کودک در نیایش مال

در طبقه منفی یک یک اتاق مادر و کودک قرار دارد.  همچنین سرویس بهداشتی نیز وجود دارد. رنگ بندی، معماری و طراحی فودهال نیایش مالی بسیار زیبا، رنگارنگ و چشم نواز است. علاوه بر کافه و غرفه های بستنی و آبمیوه، چند فروشگاه نیز در همین طبقه وجود دارد که بعد از صرف قهوه و کیک می توانید از آنها دیدن کنید.

راهنمای طبقات مجتمع نیایش مال

طبقه منفی ۶ تا منفی ۲: پارکینگ/ سرویس بهداشتی
طبقه منفی ۱: فودهال/ تجاری/ اتاق مادر و کودک
طبقه همکف: تجاری/ سرویس بهداشتی/ خروج
طبقه اول: تجاری/ سرویس بهداشتی
طبقه دوم: تجاری/ سرویس بهداشتی/ اتاق مادر و کودک
طبقه سوم: تجاری/ نمازخانه/ سرویس بهداشتی
طبقه چهارم: تجاری/ سرویس بهداشتی
طبقه پنجم: تجاری/ فودکورت/ شهربازی/ سرویس بهداشتی
طبقه ششم: سینما

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x