ارتباطات

معرفی مشخصات Galaxy Tab A9/ مشخصات فنی، دوربین و باتری

از Galaxy Tab A9، سری جدید تبلت‌ها از رده گلکسی با مشخصات خاص و جدید رونمایی شد. مشخصات کلی این تبلت می‌تواند هر کسی را در هر زمینه‌ای به خودش جذب کند. در ادامه معرغی تبلت گلکسی A9 با سایت تلنگر همراه باشید.

به گزارش تلنگر؛ سری جدید Samsung Electronics  دیروز در بازار محصولات دیجتال معرفی شد. Galaxy Tab A9 تبلت جدید این برند تجربه شگفت‌انگیزی را در استفاده از سری جدید تبلت‌ها به شما منتقل می‌کند. تبلت سامسونگ گلکسی را با ارزش بسیار بالا ارائه می‌کند. این سری که در دو اندازه موجود است، ویدیو و صدای فراگیر را با اتصال فوق سریع ترکیب می‌کند. از سرگرمی‌های روزمره و نیازهای بهره‌وری در یک بسته قابل حمل پشتیبانی می‌کند.

TM Roh، رئیس و رئیس کسب و کار تجربه موبایل سامسونگ الکترونیکس، گفت: «ما معتقدیم که همه سزاوار این فرصت هستند تا جدیدترین نوآوری‌ها را در فناوری تبلت تجربه کنند. با جدیدترین نسخه سری Galaxy Tab A، لذت بردن از سرگرمی‌های عالی و چندوظیفه‌ای سازنده در کل اکوسیستم Galaxy را برای همه آسان‌تر از همیشه می‌کنیم.

Galaxy Tab A9  و Galaxy Tab A9+ نمونه‌ای از اکوسیستم متصل گلکسی هستند که تجربه‌ای متداوم را در چندین تبلت ارائه می‌دهند، البته راه‌های نوآورانه‌ای را برای کاربران و عزیزانشان برای پیمایش ایمن در قلمرو دیجیتال ارائه می‌کنند.

کیفیت صفحه نمایش Galaxy Tab A9

وضوح تصویر Galaxy Tab A9

گلکسی تبلت A9 و A9+ بزرگترین صفحه نمایش را در میان تبلت های سری گلکسی A ارائه می کنند، به ترتیب با نمایشگرهای ۸.۷ و ۱۱ اینچی ۱ که کاربران را در فیلم ها، نمایش ها یا بازی های مورد علاقه خود غرق می کند.

کاربران Galaxy Tab A9+ می‌توانند با توجه به نرخ به روزر‌سانی ۹۰ هرتز، برای بازی بدون تاخیر یا اسکرول و همچنین در تجربه‌های سینمایی گم شوند. شما می‌توانید گسترش صدا که بلندگوهای چهارگانه آن را پوشش می‌دهند توسط Dolby Atmos پشتیبانی می‌شوند، لذت ببرند. با اتصال فوق سریع ۵G، ۲ نیازی به نگرانی در مورد قطع شدن جریان در هنگام حرکت نیست.  تبلت گلکسیA9  دارای بلندگوهای دوقلو و اتصال LTE می‌باشد. هر دو تبلت دارای طراحی های شیک و یکپارچه با قاب پشتی با بافت نرم هستند که کار با آن‌ها را آسان می کند.

سرعت نرم افزاری Galaxy Tab A9

شارژر Galaxy Tab A9

تبلتA9 و A9+ عملکرد و سرعت فوق العاده ای را ارائه می دهند که کاربران را قادر می سازد کارهای بیشتری انجام دهند. با بزرگترین حافظه و حجم ذخیره سازی موجود در سری Galaxy Tab A، فضای زیادی برای ذخیره اسناد، منابع الهام و موارد دیگر وجود دارد.

Galaxy Tab A9+ که برای افزایش بهره‌وری و توانایی یادگیری طراحی شده است، قابلیت چندوظیفه‌ای در سطح رایانه شخصی را با Samsung DeX به تبلت می‌آورد و پنجره چند فعال به حداکثر سه صفحه نمایش تقسیم می‌شود. ۳ تا توانایی انجام کارهای بیشتر را همزمان به حداکثر برساند. کاربران سری گلکسی تبلت A اکنون می توانند صفحه نمایش خود را با ضبط کننده صفحه ضبط کنند، بنابراین مراجعه به اطلاعات یا الهام بعدا آسان است.

اتصال دستگاه Galaxy Tab A9

مشخصات ظاهری

سری گلکسی تب A اتصال یکپارچه را در دستگاه‌های گلکسی سامسونگ امکان‌پذیر می‌سازد، بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی محتوا را بین نمایشگرهای موبایل، تبلت و تلویزیون منتقل کنند. Quick Share5  اشتراک گذاری فایل را بدون نیاز به جفت شدن دستگاه ساده می کند، بنابراین کاربران می توانند محتوای مورد علاقه خود را بین دستگاه ها ارسال کنند.

سری جدید Galaxy Tab A همچنین تضمین می کند که داده ها توسط  Samsung Knoxو پلتفرم امنیتی دارای چندلایه برنده جایزه سامسونگ، ایمن باشند. داشبورد امنیتی و حریم خصوصی کاربران امکان بررسی داده‌ها و کنترل برنامه‌هایشان را به آن‌ها می‌دهد. با اشتراک‌گذاری خصوصی، محتوا قبل از اشتراک‌گذاری رمزگذاری می‌شود.

فرستنده می تواند مجوزهای دسترسی، تاریخ انقضا و موارد دیگر را تنظیم کند تا هنگام ارسال اطلاعات حساس، آرامش بیشتری داشته باشد. و با Wi-Fi ایمن، کاربران می‌توانند بدون نگرانی در مورد شبکه‌های اینترنتی مشترک پرخطر، Galaxy Tab A9 یا A9+ خود را در حال حرکت ببرند. ترافیک اینترنت رمزگذاری شده است و برنامه های ردیابی مسدود شده اند، بنابراین مرور خصوصی و ایمن است.

تبلت‌ها به منبعی ضروری برای سرگرمی و یادگیری برای کودکان تبدیل شده‌اند و Samsung Kids به کودکان کمک می‌کند تا با خیال راحت در عرصه دیجیتال حرکت کنند. با یک فرآیند راه‌اندازی ساده، والدین و مراقبان می‌توانند فعالیت‌های دیجیتالی کودکان، دسترسی به تنظیمات، ایجاد نمایه‌های کودک، تنظیم زمان بازی و نظارت بر محتوایی که کودکان مصرف می‌کنند، نظارت و کنترل کنند. به‌علاوه، «Edutainment» سامسونگ گلکسی محتوای سرگرم‌کننده و جذابی را در دستگاه ارائه می‌کند.

مشخصات فنی Galaxy Tab A9

گلکسی A9+

سری گلکسی تب A9 از ۲۳ اکتبر در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود. این سری در سه رنگ تصفیه شده، گرافیت، نقره ای و آبی ارائه می شود.

  Galaxy Tab A9 Galaxy Tab A9+
صفحه نمایش صفحه نمایش ۸.۷ اینچی، LCD

۶۰ هرتز

۱۱.۰ اینچ، LCD. 11.0 اینچ، LCD تا ۹۰ هرتز. ۱۱.۰ اینچ، LCD تا ۹۰ هرتز

تا ۹۰ هرتز. ۱۱.۰ اینچ، LCD تا ۹۰ هر

* به صورت مورب به صورت یک مستطیل کامل بدون در نظر گرفتن گوشه های گرد اندازه گیری می شود. منطقه قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه های گرد و سوراخ دوربین کمتر است.
ابعاد و وزن ابعاد و وزن ۱۲۴.۷ x 211.0 x 8.0 میلی‌متر، ۳۳۲ گرم (Wi-Fi)، ۳۳۳ گرم (LTE)  ۱۶۸.۷ x 257.1 x 6.9 میلی‌متر، ۴۸۰ گرم (Wi-Fi)، ۴۹۱ گرم (۵G)
دوربین دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی

دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی

دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی

دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی

AP پردازنده هشت هسته ای
حافظه و فضای ذخیره سازی ۴GB + 64GB

۸GB + 128GB

۴GB + 64GB

۸GB + 128GB

کارت Micro SD تا ۱ ترابایت
*ظرفیت ذخیره سازی موجود منوط به نرم افزار از پیش بارگذاری شده است.

** گزینه حافظه ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد.

***کارت Micro SD به صورت جداگانه فروخته می شود.

باتری ۵,۱۰۰میلی آمپر بر ساعت ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت
*مقدار معمولی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. مقدار معمولی مقدار متوسط تخمین زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه های باتری تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوهای استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.

**شارژ سیمی سازگار با QC2.0 و AFC.

*** آداپتور برق ۱۵ وات به صورت جداگانه فروخته می شود. فقط از شارژرها و کابل های مورد تایید سامسونگ استفاده کنید.

سیستم عامل اندروید۱۳
شبکه و اتصال ۴G LTE, 5G*, Wi-Fi 5
Bluetooth® نسخه ۵.۳ Bluetooth® نسخه ۵.۱
* اتصال ۵G فقط در Galaxy Tab A9+ پشتیبانی می شود.

**به اتصال ۵G بهینه نیاز دارد. خدمات ۵G فقط در مکان های فعال شبکه ۵G پشتیبانی می شود. سرعت واقعی ممکن است بسته به کشور، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد.

صدا Dolby Atmos®
امنیت سامسونگ ناکس
لوازم جانبی جلد کتاب لوازم جانبی، جلد کتاب صفحه کلید باریک
*لوازم جانبی برای خرید جداگانه موجود است. در دسترس بودن کیس های شخص ثالث ممکن است بسته به بازار، حامل و خرده فروش متفاوت باشد.

** صفحه کلید باریک جلد کتاب به زودی در دسترس خواهد بود و فقط برای Tab A9+ پشتیبانی می شود.

۶ ویژگی خاص گلکسی تب A9

دوربین Galaxy Tab A9+

۱. اندازه صفحه نمایش Galaxy Tab A9 با اندازه گیری مورب، ۸.۷ اینچ در مستطیل کامل بدون در نظر گرفتن گوشه های گرد است. اندازه صفحه نمایش Galaxy Tab A9+ 11.0 اینچ در مستطیل کامل بدون در نظر گرفتن گوشه های گرد است. منطقه قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه های گرد کمتر است.

۲. اتصال ۵G فقط در Galaxy Tab A9+ پشتیبانی می شود. به اتصال ۵G بهینه نیاز دارد. خدمات ۵G فقط در مکان های فعال شبکه ۵G پشتیبانی می شود. سرعت واقعی ممکن است بسته به کشور، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد.

۳. حداکثر دو برنامه را می توان به طور همزمان در Galaxy Tab A9 نمایش داد. حداکثر سه برنامه را می توان به طور همزمان در Galaxy Tab A9+ نمایش داد.

۴. ویژگی Screen Recorder در تبلت هایی با One UI 2 یا بالاتر موجود است. همه صفحه‌ها یا برنامه‌ها به دلیل محدودیت‌هایی مانند حق نسخه‌برداری اجازه ضبط یا اسکرین‌شات را نمی‌دهند. این ویژگی در صورت استفاده همزمان از انعکاس صفحه در دسترس نیست.

۵. در Galaxy Mobile/Tab با نصب One UI 2.1 یا نسخه‌های جدیدتر و همچنین سری Galaxy Book منتشر شده از سال ۲۰۲۰ موجود است. به به‌روزرسانی‌های برنامه Quick Share، Quick Share Connectivity و Quick Share Agent نیاز دارد. برای استفاده از اشتراک‌گذاری سریع، بلوتوث کم انرژی و اتصال Wi-Fi لازم است. برخی از برنامه‌های کاربردی ممکن است از اشتراک‌گذاری سریع پشتیبانی نکنند.

۶. در دسترس بودن رنگ ممکن است بسته به کشور یا شرکت مخابراتی متفاوت باشد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x