سینما و تئاتر

معرفی و زمان پخش سریال شریک جرم+ فیلم

سریال شریک جرم یک سریال در ژانر درام، رازآلود و جنایی است. این سریال جدیدترین سریال نمایش خانگی است که از هفته جاری قرار است پخش شود.

به گزارش تلنگر؛ پخش سریال شریک‌جرم، دومین سریال مازیار میری در شبکه نمایش خانگی، از روز گذشته در پلتفرم نماوا آغاز ‌شد. درباره خلاصه داستان این سریال که با فضای جنایی و معمایی طراحی شده، آمده است. این داستان در خصوص خانم وکیلی به نام میترا وکیل خوش‌نامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می‌دهد. بنابراین او مجبور شده برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش شروع کرد و در این راه با دردسرهایی رو‌به‌رو می‌شود که حتی شغلش را در معرض خطر قرار می‌دهد.

در این سریال سارا بهرامی، محمد‌امین شعرباف، علیرضا ثانی‌فر، مهتاب ثروتی، المیرا دهقانی و سجاد بابایی به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال به قلم امیر عربی نگاشته شده است. این پروژه جدیدترین کار همایون اسعدیان است تهیه‌کنندگی محصول سال ۱۴۰۲ است.

همایون اسعدیان و مازیار میری پیش از این در سریال عاشقانه «خسوف» با یکدیگر همکاری داشته‌اند. سریال شریک جرم جدیدترین اثر مازیار میری است که قرار است از شبکه تلویزیونی پخش شود. در ادامه، با آخرین اخبار این سریال در کنار شما هستیم، پس با سایت تلنگر؛ همراه باشید.

درباره سریال شریک جرم

خلاصه داستان سریال شریک جرم

ژانر سریال “شریک جرم” درام، رازآلود و جنایی است. سریال “شریک جرم” یکی از جدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان در سال ۱۴۰۲ تولید شده است و به زودی از پلتفرم نماوا پخش خواهد شد. این سریال توسط امیر عربی نوشته شده است. قبلاً آقایان میری و اسعدیان در سریال “خسوف” نیز با همکاری بودند.

زمان پخش سریال شریک جرم

بازیگران سریال شریک جرم

فیلمنامه سریال «شریک جرم» که در فضایی جنایی وعاشقانه است توسط امیر عربی نوشته شده که پیش از این با مازیار میری تجربه فیلم سینمایی «سعادت آباد» را در کارنامه خود دارند. زمان پخش سریال شریک جرم هر هفته از ۱۲ آذر یکشنبه ها ساعت ۱۰ صبح از پلتفرم نماوا پخش می شود.

درباره تعداد قسمت‌های سریال شریک جرم نیز باید گفت که ابتدا این سریال در قالب یک مینی‌سریال قرار بود منتشر شود، اما براساس آخرین اخبار، ممکن است این مجموعه در ۱۵ تا ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای پخش خواهد بود. همچنین، رده سنی این سریال ۱۲ سال به بالا اعلام شده است.

داستان سریال شریک جرم

شریک جرم” داستان یک وکیل معروف به نام میترا را روایت می‌کند. زندگی میترا به طور ناگهانی تغییر می‌کند وقتی در محل کارش یک جرم رخ می‌دهد. برای حفظ شغل خود، او مجبور می‌شود خود را به تحقیقی عمیق درباره یکی از موکلانش بدهد.

با گسترش تحقیقات، میترا به راز‌های تاریکی در ارتباط با این جرم پی می‌برد. او درمی‌یابد که همه چیز به هم پیوسته و آینده شغلی و زندگی او در معرض خطر قرار دارد. در طول داستان، میترا با موانع و خطرات زیادی مواجه می‌شود و باید با برخی از قدرت‌ها و افراد تاریک مقابله کند.

تیزر سریال شریک جرم

 

بازیگران سریال شریک جرم

بازیگران سریال شریک جرم

بازیگران سریال شریک جرم سارا بهرامی، امین شعرباف، مهتاب ثروتی، علی ثانی فر، محمدرضا مالکی، وحید آقاپور، ندا عقیقی، امیر شاه‌علی، به آفرید غفاریان، علیرضا گیلوری، سایتا عطایی با هنرمندی بهناز جعفری، سیامک احصایی با حضور افتخاری سجاد بابایی، المیرا دهقانی و علی مصفا هستند.

تاکنون فقط شش بازیگر برای ایفای نقش در این سریال معرفی شده‌اند و باید دید که پس از پخش آیا تعداد بازیگران افزایش می‌یابد یا خیر. اما در ادامه، با معرفی هنرپیشه‌های سریال “شریک جرم” و بیوگرافی آن‌ها همراه شما هستیم.

سارا بهرامی در سریال شریک جرم

سارا بهرامی بازیگر سریال شریک جرم

سارا بهرامی، بازیگر اهل ایران، در تاریخ ۲ بهمن ۱۳۶۱ متولد شد. او حرفه خود را از سال ۱۳۸۸ با بازی در تئاتر و فیلم‌های تهرون آغاز کرد. اما شهرت و شناخت وسیعی در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی “پروانه” به دست آورد. سپس بهرامی برای نقش آفرینی در فیلم “خانه‌ای در خیابان چهل و یکم” موفق به نامزدی دریافت جایزه حافظ شد و برای فیلم “دارکوب” نیز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. او همچنین برای فیلم‌های “ایتالیا ایتالیا”، “علف‌زار” و “جنگل پرتقال” نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

خانم بهرامی اکنون یکی از ستارگان برجسته کشورمان محسوب می‌شود و از آثار معروف او می‌توان به فیلم‌های “هزارپا”، “لتیان”، “خائن کشی”، “بعد از رفتن” و سریال‌های “کرگدن”، “خون‌سرد” و “مگه تموم عمر چندتا بهاره” اشاره کرد.

محمد امین شعرباف در سریال شریک جرم

محمد امین شعرباف بازیگر سریال شریک جرم

محمد امین شعرباف، هنرپیشه ایرانی، در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۶۹ متولد شد. او بازیگری را از طریق تئاتر آغاز کرد و نخستین بار با بازی در نقش سروش در سریال “قورباغه” به شهرت رسید. سپس آقای شعرباف در سریال “نوبت لیلی” نیز حضور داشت و در حال حاضر می‌توانیم او را در جدیدترین اثر او مشاهده کنیم که در آن نقش‌های کلیدی را ایفا می‌کند.

بهناز جعفری در سریال شریک جرم

بهناز جعفری

بهناز جعفری متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۳ در تهران می‌باشد. او فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است که از تئاتر کار بازیگری را شروع کرد و سال ۱۳۷۳ با فیلم روسری آبی جلوی دوربین رفت. سال ۱۳۸۰ با سریال خاک سرخ به شهرت رسید و هنوز مجرد بوده و عاشق ایفای نقش در کارکترهای منفی است.

بیوگرافی المیرا دهقان بازیگر سریال شریک جرم

المیرا دهقان بازیگر سریال شریک جرم

المیرا دهقانی دولت‌آبادی متولد ۵ شهریور ۱۳۷۰ است. مادرش شیرازی و پدرش اصفهانی است. نام کامل این بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما المیرا دهقانی دولت آبادی است. او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته صنایع غذایی تهران است. دهقانی تحصیلات آکادمیک هنری ندارد اما با شروع فعالیتش در تئاتر خیلی زود روی پرده تلویزیون ظاهر شد.

او از تئاتر دانشگاه تهران توسط یکی از دستیاران کارگردان شهرام شاه حسینی انتخاب شد و پس از دادن تست برای سریال همه چیز آنجاست در سال ۱۳۹۳ جلوی دوربین تلویزیون حاضر شد. در بهمن ۱۳۹۳ هم با اجرای نمایش اکوئوس به کارگردانی محمد معتمدی که اجرای آن در تئاتر باران شروع شد، چندین ماه روی صحنه حضور داشت.

سجاد بابایی در سریال شریک جرم

سجاد بابایی در سریال شریک جرم

سجاد بابایی، هنرپیشه اصالتا ایرانی، در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۲ متولد شد. او بازیگری را از سال ۱۳۹۴ با شروع در تئاتر آغاز کرد و سال بعد توانست در اولین فیلم کوتاه خود با نام “جنایات” حضور داشت. شهرت سجاد بابایی به نقش امیر در سریال “خسوف” برمی‌گردد. وی همچنین در فیلم‌های “سوزن آب”، “تومان”، “من زهره” و “مرد بازنده” و در سریال “زندگی زیباست” نیز نقش‌های مهمی را بازی کرده است.

معرفی کارگردان سریال شریک جرم

مازیار میری کارگردان سریال شریک جرم

مازیار میری، کارگردان برجسته‌ای در صنعت فیلم ایران است. وی در سال ۱۳۵۲ به دنیا آمد و از سال ۱۳۷۵ به فعالیت حرفه‌ای خود در این زمینه پرداخت. در سال ۱۳۷۹، فیلم “قطعه ناتمام” را به کارگردانی خود منتشر کرد که توجه جهانی را به خود جلب کرد. سپس، آقای میری به ساخت فیلم‌های معروفی مانند “کتاب قانون”، “سعادت‌آباد”، “حوض نقاشی” و سریال محبوب “خسوف” پرداخت. یک نکته قابل توجه درباره این کارگردان، تخصص و تجربه او در ساخت فیلم‌های درام است.

از جمله افتخارات مازیار میری می‌توان به نامزدی دریافت جایزه حافظ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در چهاردهمین جشن دنیای تصویر، کسب جایزه بهترین فیلم در دومین دوره جشنواره فیلم شارجه و کسب سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

بیوگرافی مازیار میری

مازیار میری، کارگردان، تدوین‌گر و مجری طرح ایرانی، متولد ۱۳ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است. وی از سال ۱۳۷۵ با کارگردانی فیلم کوتاه، فعالیت حرفه ای خود را در عرصه سینما آغاز نمود.

مازیار میری، نخستین فیلم بلند سینمایی‌‌اش با عنوان قطعه ناتمام را در سال ۱۳۷۹ ساخت. وی سابقه حضور در پروژه تولید آثاری همچون شریک جرم، جوجه اردک من، به آهستگی، به همین سادگی، پاداش سکوت، آن مرد آمد، کتاب قانون، گاوصندوق، سعادت‌آباد، فرات، حوض نقاشی، یک روز بخصوص، گاهی به پشت سر نگاه کن، سارا و آیدا، هیئت مدیره و خسوف را در کارنامه هنری خود دارد.

عوامل سازنده سریال شریک جرم

کارگردان: مازیار میری

تهیه کننده: همایون اسعدیان

نویسنده: امیر عربی

مدیر تصویربرداری: مسعود امیری تیرانی

طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان

موسیقی: کارن همایونفر

تدوین: سیاوش کردجان

طراح گریم: مهرداد میرکیانی

صدابردار: ساسان نخعی

صداگذار: زهره علی اکبری

سرپرست گروه کارگردانی

مدیر برنامه ریزی: مانفرد اسماعیلی

دستیار اول کارگردان: ارشیا بجوشین

طراح جلوه های ویژه بصری: بهنام خاکسار

سرپرست جلوه های ویژه میدانی آرش آقا بیک

عکاس: فرناز عزیزی

جانشین تهیه کننده: مریم هژیروند

مدیر تولید: مجید کریمی

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x