خانواده

نحوه درست استفاده از تینت لب/ تینت لب چیست؟

نحوه درست استفاده از تینت لب برای کسانی که علاقه زیادی به لوازم آرایشی دارند جذاب است. ما در این مقاله آموزش استفاده از تینت لب را داریم.

به گزارش تلنگر؛ شما اگر از لوازم ترند استفاده می کنید. پس باید نحوه درست استفاده از تینت لب را بدانید تا بتوانید به زیبایی میکاپ کنید و در جمع حاضر شوید.

تینت لب چیست؟

شما قبل از اینکه نحوه درست استفاده از تینت لب را یاد بگیرید ایتدا باید بدانید که تینت لب چیست. شاید از روی نام آن بتوانید تشخیص بدهید که این یک لواز آرایشی برای رنگ دادن به لب است. البته شایان ذکر است که تینت لب امروزه فقط برای لب استفاده نمی شود و می توان در قسمت های مختلفی از میکاپ آن را استفاده کرد.

انواع تینت لب

تینت لب با گسترش در دنیای لوازم آرایشی به چند دسته تقسیم می شود که در این بخش به آن می پردازیم.

  • تینت لب مایع
  • تینت لب استیکی
  • تینت لب مات

تینت لب مات

تینت لب های مات اجازه می دهد تا بافت طبیعی لب های شما در جلو و مرکز باقی بماند، در حالی که یک رنگ تازه اضافه می کند، بدون هیچ گونه درخشش بسته به رنگی که انتخاب می کنید، تینت لب مات یک راه موثر و آسان برای حفظ ظاهر فوق طبیعی است.

تینت لب مایع

تینت لب مایع دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد: یک رنگ مایع و صاف. این ها لب های شما را بیشتر از گزینه های دیگر درخشان می کنند و می توانند به شدت رنگدانه های زیادی داشته باشند.

تینت لب استیکی

تینت لب ها عالی هستند اگر شما ظاهر طبیعی خود را حفظ می کنید، و رنگ لب های خالص چیزی است که شما باید به دنبال آن باشید اگر شما فقط کمی رنگ با یک درخشش نرم می خواهید که می توانید به راحتی در طول روز دوباره اعمال کنید.

نحوه درست استفاده از تینت لب

یکی از نکات قابل‌توجه در مورداستفاده از تینت لب این است که قبل از استفاده از این محصول بهتر است از بالم لب یا مرطوب‌کننده لب استفاده کنید. این کار موجب نرم‌تر شدن لب‌های شما می‌شود. تینت را با استفاده از برس داخل آن به روی لب‌های خود بمالید و سپس لب‌های خود را روی‌هم فشار دهید تا تینت به طور یکنواخت روی لب‌ها پخش شود.

اگر دوست دارید ظاهر لب هایتان زیباتر شود می توانید تینت بیشتری را روی لب خود بمالید و بعد لب ها را چندبار باز و بسته کنید تا به خورد لب برود و جذب شود.

درصورتی‌که می‌خواهید تینت لب ظاهری طبیعی داشته باشد و خیلی پررنگ نباشد، مقداری از آن را روی لب پایینی خود بزنید و سپس لب‌ها را به هم بمالید. این کار باعث پخش شدن یکنواخت تینت روی لب‌های شما می‌شود.

نحوه درست استفاده از تینت لب در میکاپ

از تینت لب می توانید در میکاپ خود استفاده کنید. تینت لب هایی که کیفیت خوبی دارند و جز برندها محسوب می شوند معمولا به شما رنگ دهی قوی را می دهند.

استفاده از تینت لب به عنوان رژگونه

نحوه درست استفاده از تینت لب به عنوان رژگونه نیازمند دقت در انتخاب رنگ است. شما اگر می خواهید به عنوان رژگونه استفاده کنید دقت کنید که زیر پوست خود را به خوبی کاور کرده باشید.

ابتدا آبرسان و مرطوب کننده بزنید و سپس می توانید از یک کرم پودر روزانه یا کرم پودر قوی تر استفاده کنید. پس از انجام این مراحل شما باید تینت را به صورت قطره ای بر روی گونه خود پخش کنید و سپس با بیوتی بلندر آن را فید کنید تا جذب پوست شود.

نکته قابل توجه استفاده از پودر فیکس بر روی پوست خود است. بعد از اینکه تینت خشک شد، از فیکساتور استفاده کنید تا تینت شما از بین نرود.

نحوه درست استفاده از تینت لب به عنوان سایه

شما می توانید از تینت لب به عنوان سایه نیز استفاده کنید. شم اگر زیر سازی سایه را به خوبی انجام داده باشید و پوست پلک شما خشک نباشد می توانید با چند قطره یک سایه خوش رنگ و طبیعیب داشته باشید.

نکات قابل توجه در انتخاب تینت لب

شما اگر به دنبال استفاده از تینت لب هستید حتما بهخ این نکات توجه کنید.

  • انتخاب رنگ مناسب با پوست خود، هر رنگی مناسب پوست شما نیست پس به تناژ پوستی دقت کنید.
  • دقت در مارک و ماندگاری تینت لب، هر تینت لبی ماندگاری و کیفیت بالایی ندارد. شم با قیمت مناسب می توانید یک تینت لب خوب داشته باشید

چه زمانی از تینت لب استفاده کنیم؟

اگر نیاز به براق کنندگی و رنگ طبیعی دارید و می خواهید کمی بیشتر در طول روز روی لبتان باقی بماند تینت گزینه خوبی است. همچنین اگر شما یک برنامه شلوغ در پیش دارید یا فقط می خواهید یک دوز سریع از رنگ که نیاز به نگهداری زیادی ندارد، تینت لب محصول برای رسیدن به آن است.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x