خانواده

نقل قاسمی: شب یلدا و حلواهای معروف ارومیه!

شب یلدا، به عنوان بلندترین شب سال یکی از شب های باستانی برای ما ایرانیان بوده است. در این شب خانواده ها گرد هم جمع می شوند و تا پاسی از شب خوش گذرانی می کنند.

اما یکی از مهم ترین بخش های این شب، شیرینی های و حلواهای مخصوص این سفره است.

همه اهل خانواده کنار هم جمع می شوند تا هندوانه و حلوای مخصوص شب یلدا نوش جان کنند. در این مقاله قصد داریم حلواهای معروف ارومیه برای شب یلدا را به شما معرفی کنیم:

حلوای هویج

حلوای هویج، یکی از بهترین نوع از ۴ مدل هویج معروف شهر ارومیه برای شب یلدا می باشد. حلوای هویچ یکی از سوغاتی های خاص و خوش مزه ارومیه است که هم در کنار چایی و هم در سفره افطار برای تنظیم قند خون کاربرد دارد. ترکیبات این حلوا شامل هویچ ، گردو ، شیره انگور ، گلوکز و ادویه جات می باشد.

حلوای گردویی

حلوای گردویی نیز یکی از پر طرفدارترین حلوا های شب یلدا می باشد. شما می توانید انواع حلوای شب یلدا را از سایت نقل و حلوای قاسمی در هر جای ایران که باشید به صورت اینترنتی خرید کنید.

حلوای گردویی ارومیه، یکی از بهترین و خوش مزه ترین محصولات فروشگاه اینترنتی نقل و حلوای قاسمی می باشد.

حلوای شیره انگور

حلوای شیره انگور از سنتی ترین و و پر طرفدارترین حلوا ها می باشد که در تقویت اعصاب موثر است.این محصول طبع گرمی دارد که در صبحانه نیز از آن استفاده می شود. ترکیبات آن شامل مغز گردو ، شیره انگور ، گلوکز و ادویه جات می باشد.

نقل قاسمی: شب یلدا و حلواهای معروف ارومیه!

حلوای پسته

حلوای پسته ای از محبوب ترین حلوا هاست که به علت وجود پسته در آن که خاصیت خونسازی دارد ، مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و ترکیبات آن شامل پسته، شیره انگور، شکر، گلوکز و ادویه جات می باشد.

نقل قاسمی: شب یلدا و حلواهای معروف ارومیه!

خرید حلوای شب یلدا

برای خرید حلوای ویژه شب یلدا، می توانید از صفحه ” خرید حلوا ” سایت نقل و حلوای قاسمی اقدام کنید. به راحتی می توانید فقط با چند کلیک سبد خرید خود را تکمیل کنید و شب یلدا در کنار خانواده خود از حلوای تازه ارومیه لذت ببرید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x