فوتبال

هواداری که مرگش طارمی را غمگین کرد که بود؟

یکی از هواداران پر و پا قورس تیم پورتو که از طرفداران جدی مهدی طارمی بود فوت کرده است. این طرفدار آنقدر ارزش داشت که مهدی طارمی گل خود را به او تقدیم کرده است.

به گزارش تلنگر؛ مهدی طارمی در آخرین بازی خود در لباس پورتو گلی به ثمر رساند که آن را به هوادار دو آتشه و فقید این تیم تقدیم کرد.

اینس پینتو یکی از هواداران متعصب باشگاه پورتو بود و حتی مهدی طارمی پس از گلزنی در فینال جام حذفی سال قبل برابر توندلا، گل خود را به وی تقدیم کرد.

در فینال جام حذفی سال ۲۰۲۲ که طارمی ۲ بار دروازه توندلا را باز کرد، پیراهن پورتو که پشت آن نام “نی” نوشته شده بود را به نمایش گذاشت و اینگونه گل خود را به اینس که درگیر بیماری سرطان بود، تقدیم کرد.سرجیو کونسیسائو نیز پس از این اتفاق تلخ، با انتشار یک توئیت به درگذشت هوادار پورتو واکنش نشان داد و نوشت: من می‌خواهم باور کنم در زمان کوتاهی که با هم گذراندیم، باعث خوشحالی تو شده‌ایم. وقتی با ما بودی، لبخندت باعث شد ما هم لبخند بزنیم و فهمیدیم چقدر خوش شانس هستیم که چیزی به سادگی سلامتی داریم. ممنون بابت درسی که به ما دادی نی‌نی، روحت شاد!

مرگ طرفدار پورتو

تیم فوتبال پورتو یا اف سی پورتو یک باشگاه ورزشی حرفه‌ای در کشور پرتغال است. این تیم در سال ۱۹۰۶ تاسیس شده و مقر آن در شهر پورتو قرار دارد. پورتو یکی از موفق‌ترین تیم‌های فوتبال در تاریخ پرتغال است و بار‌ها به عنوان قهرمان لیگ برتر پرتغال معرفی شده است.
اف سی پورتو تا به حال ۲۸ بار قهرمان لیگ برتر پرتغال شده است و ۱۷ بار قهرمان جام حذفی پرتغال شده است.
همچنین، این تیم در سال ۲۰۰۳-۲۰۰۴ موفق به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد. به طور کلی تیم فوتبال پورتو با داشتن بازیکنان برجسته و مربیان مجرب، یکی از تیم‌های محبوب و پرطرفدار در پرتغال و حتی در سطح جهان است.
انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x