مجلس

افزایش قیمت گوشت و زیر بار نرفتن دولت

گرانی ارزاق و اقلام با تورم بیش از 40 درصد در کمتر از 3 ماه مانده به عید مردم را بیش از پیش به سمت فقر سوق می‌دهد.

به گزارش تلنگر؛ حسین گودرزی در نشست صحن علنی امروز (یکشنبه ۱۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان در تذکری به وزیر کشور گفت: فرماندار ازنا هفته‌های اخیر به صورت علنی در مجامع و جلسات عمومی بر علیه نماینده فعلی و کاندیدای این دوره مجلس سخن می‌گوید، به نظر شما آیا ایشان از حداقل تجربه حرفه‌ای در مسئولیتی که به او سپرده‌اید برخوردار است. آیا ایشان به عنوان مسئول برگزاری انتخابات شهرستان می‌تواند سلامت انتخابات که رکن مورد نظر مقام معظم رهبری است را رعایت کند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس خطاب به رئیس مدیرعامل راه‌آهن تصریح کرد: دو ماه از سانحه قطار محلی دورود – اندیمشک می‌گذرد و هنوز قطار جایگزین برای این مسیر ۲۰۰ کیلومتری که در اغلب مسیر تنها محل رفت و آمد مردم محروم این منطقه است علیرغم قول‌های مکرر شما فراهم نشده است.

وی خطاب به رئیس سازمان امور عشایر افزود: سهم عشایر از صد‌ها هزار میلیارد تومان یارانه مستقیم در کشور فقط چند کیلو آرد در ماه است که همکارانتان با ترفند‌های مختلف موفق به حذف بخش عمده‌ای از آن از این قشر ضعیف و محروم و تولیدکننده در شهرستان‌های دورود و ازنا شده‌اند، رفع این محدودیت با فوریت مورد انتظار است.

گودرزی در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تأمین اعتبار برای بهره‌برداری از جاده کمربندی دورود در دهه مبارک فجر مورد انتظار است.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم تورم بالای ۴۰درصد و گرانی روزافزون اقلام خوراکی و معیشتی به ویژه گوشت کیلویی ۶۰۰ هزار تومان را تحمل نخواهند کرد، تا دیر نشده و توفیقات روزافزون دولت در سایه این مشکلات به فراموشی سپرده نشده کاری کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر بهداشت افزود: علیرغم تأمین اعتبار، اما MRI دورود هنوز تحویل نشده است.

همچنین گودرزی تصریح کرد: بررسی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز با توجه به امضای ۱۱۰ نفر از نمایندگان برای بررسی خارج از نوبت مورد انتظار است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x