سیاست داخلی

حمله جیش الظلم به مقر نظامی چابهار ناکام ماند!

حمله تروریستی گروهک جیش الظلم به مقر نظامی در لاسک و چابهار ناکام ماند و تروریست ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش تلنگر؛ گروهک تروریستی «ارتش زاروم» چهارشنبه شب به مقرهای نظامی در سیستان و شهرهای جنوبی بلوچستان حمله مسلحانه کرد.
در ابتدای درگیری در شهرستان راسک، نیروهای سازمان تروریستی جیش ظالم از ارتفاعات بیمارستان راسک به سمت مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیراندازی کردند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ داد.

علیرضا مرحمتی در این رابطه اظهار داشت: ساعت ۱۰ شب گذشته حملات تروریستی در مقر لسک و چابهار رخ داد.

وی با اعلام اینکه تروریست ها موفق به ورود به مقر سپاه در لاسک نشدند، افزود: تروریست ها در شهرستان لاسک قصد داشتند در یک حمله مسلحانه وارد مقر سپاه شوند که به دلیل تبادل اقلام ناکام ماندند. آتش بین ارتش، اما درگیری در منطقه ادامه دارد.”

۳ مدافع وطن شهید شدند

مرحمتی گفت: در این حملات سه سرباز و تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با آمادگی ارتش و نیروی انتظامی با مهاجمان برخورد شد و تعداد زیادی از آنها کشته یا زخمی شدند.جانشین فرمانده انتظامی ۱۱ کلانتری چابهار حین انجام وظیفه جان باخت.

«عباس میر» جانشین نیروی انتظامی حوزه ۱۱ چابهار بر اثر مجروح شدن در درگیری با تروریست های سپاه زاروم جان باخت. ستوان کریمی از مأموران کلانتری ۱۱ چابهار دومین شهید حمله گروهک تروریستی زروم به کلانتری بود که پس از تعویض کلانتری در حین انجام وظیفه جان باخت.

گروه جیش ظلم مسئولیت این حمله را پذیرفت

گروه جیش‌الظالم در بیانیه‌ای مسئولیت این حملات تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که ۱۰ نفر در نزدیکی بیمارستان امام علی چابهار هدف قرار گرفته‌اند، اما تاکنون هیچ مقام یا نهاد امنیتی و انتظامی این موضوع را تایید نکرده‌اند. یا رد شود.

۲ تروریست به هلاکت رسیدند

بر اساس اطلاعات موجود، کلانتری ۱۱ چابهار، سپاه چابهار و سپاه لاسکر سیتی به صورت همزمان سه عملیات تروریستی انجام دادند.
گزارش های اولیه حاکی از کشته شدن حداقل دو تروریست در حمله سپاه راسک است. منابع خبری اعلام کردند تیراندازی راسک پایان یافته و پاکسازی منطقه و شکار مهاجم آغاز شد.

شلیک گلوله های مداوم در دریاداری چابهار نیز به این دلیل است که تروریست ها قادر به فرار از محاصره نیروهای امنیتی نیستند و درگیری ادامه دارد.

این تصاویر نشان می‌دهد که تعداد زیادی از مردم پس از شنیدن صدای شلیک گلوله برای تماشا به خیابان‌ها آمده‌اند. از آغاز عملیات طوفان الاقصی و فشار رژیم صهیونیستی در صحنه، این دومین بار است که سازمان تروریستی ارتش ظالوم علیه مردم و کارکنان امنیتی کشور دست به حمله تروریستی می زند.

درگیری بین راسک و چابهار ادامه دارد

سعید مجید میلاحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت و گو با شبکه خبر افزود: تروریست ها در شهر راسق هم اکنون در محاصره همه جانبه قرار دارند و درگیری ها در این منطقه ادامه دارد.

دبیر شورای امنیت ملی افزود: در چابهار نیز تروریست ها موفق به ورود به مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شدند اما بر اثر اقدامات نیروهای مستقر در حال حاضر به دام افتاده و تعداد زیادی مجروح شده اند که گزارش ها حاکی از آن است که این افراد در حال حاضر به دام افتاده اند. یک تروریست به هلاکت رسیده است که این خبر به ستاد نظامی اعلام شده و صحت آن در دست بررسی است.

وی ادامه داد: تروریست هایی که وارد محیط دریایی شده اند در حال حاضر در محاصره کامل به سر می برند، تعدادی از تروریست ها در ساختمان های اطراف خارج از این مقر نظامی مستقر هستند و کورکورانه به سمت این مقر نظامی تیراندازی می کنند و با نیروهای امنیتی مقابله می کنند و چهره های شجاع همچنان ادامه دارد. .وی هرگونه گزارش تیراندازی و یا حملات تروریستی را جز در شهرهای راسک و چابهار تکذیب کرد و گفت: هدف از این حمله تروریستی تصرف مقر نظامی و انتظامی بوده است که خوشبختانه نه تنها شکست خورده و اکنون کاملاً محاصره شده است. دراز بکش
وی گفت: بر اساس آمار اولیه که هنوز نامشخص است در این درگیری ها تاکنون سه نیروی امنیتی از نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هلاکت رسیده اند و تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیده اند.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x