سینما و تئاتر

آخرین سکانس پخش جدید اتک آن تایتان

اگرچه پخش به پایان رسیده است، اما رویداد اوج ژانویه با همکاری تیم سازنده همچنان ادامه دارد. و طرفداران همچنان به حمایت ادامه می‌دهند.

به گزارش تلنگر؛ انیمه حمله به تایتان بر اساس مانگایی به همین نام است که از سپتامبر ۲۰۰۹ تا آوریل ۲۰۲۱ در “مجله Bessatsu Shonen” (Kodansha)  به صورت سریالی منتشر شد. در این سری انیمه‌ای انسان‌ها در داخل دیوارهایی زندگی می کنند که در برابر تایتان‌هایی که انسان شکار می‌کنند، از آنان محافظت می‌کند.

خلاصه داستان انیمه حمله به تایتان

فلسفه این داستان در مورد اجبار انسان‌ها و کشیده شدنشان به یک نبرد ناامید کننده در برابر تایتان‌ها است. اتک آن تایتان یک داستان فانتزی تاریک که حول محور شخصیت اصلی به نام ارن یگر، یکی از اعضای سپاه سروی که با تایتان‌ها می‌جنگد، است. او مشتاق دنیای بیرون است، میکاسا، یک دختر مبارز باحال و دوست بچگی ارن است. آرمین نیز یک مرد باهوش و مغز متفکر است.

این سریال در سال ۲۰۲۳ به مناسبت دهمین سالگرد پخش آن به پایان می رسد و “حمله به تایتان: قسمت پایانی فصل آخر (قسمت ۱)” در ماه مارس پخش شد. در فصل آخر (قسمت ۲) انیمه تلویزیونی “حمله به تایتان” که سریال را به پایان می رساند، ارن “غرش زمین” را فعال می کند تا جهان را نابود کند و بقیه میکاسا، آرمین و دیگران برای متوقف کردن ارن تلاش می کنند. نبرد نهایی برای مبارزه شود به تصویر کشیده شده است.

درباره مجموعه انیمه اتک آن تایتاناتک آن تایتان فصل 4 قسمت آخر

این اثری است که در سراسر جهان پر طرفدار می‌باشد، با تیراژ تجمعی کمیک (کاغذی و کتاب الکترونیکی) بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان در دسامبر ۲۰۱۹، و برنده جوایز متعدد مانگا شده است. در سال ۲۰۱۵ به صورت یک فیلم لایو اکشن (قسمت اول و دوم) با بازی هاروما میورا ساخته شد و همچنین اعلام شده است که یک فیلم لایو اکشن در هالیوود نیز تولید خواهد شد.

در مورد انیمه تلویزیونی، فصل ۱ از آوریل تا سپتامبر ۲۰۱۳، فصل ۲ از آوریل تا ژوئن ۲۰۱۷، فصل ۳ قسمت ۱ (ژوئیه تا اکتبر ۲۰۱۸) و قسمت ۲ (آوریل تا ژوئن ۲۰۱۹) و فصل آخر پخش شد. قسمت ۱ فصل ۴ “فصل پایانی” از دسامبر ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۱ و قسمت ۲ از ژانویه تا آوریل ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x