سینما و تئاتر
موضوعات داغ

زمان پخش سریال یوسف پیامبر از شبکه آی فیلم/ آبان 1402

ساعت پخش سریال یوسف پیامبر در لیست پخش شبکه آی فیلم را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.

به گزارش تلنگر؛ سریال یوسف پیامبر، سریالی تاریخی و مذهبی برگرفته از داستان‌های قرآنی است. این مجموعه به‌کارگردانی فرج‌الله سلحشور در سال ۱۳۸۷ در ژانر تاریخی، درام و زندگی‌نامه‌ای ساخته شد و به نمایش گذاشته شد.

سریال یوسف پیامبر توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره ۷.۹ از ۱۰ را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم یوسف پیامبر را اثری باکیفیت و باارزش ارزیابی می‌کنند.

زمان پخش سریال یوسف پیامبر

زلیخا در یوسف پیامبر

سریال «یوسف پیامبر» از روز سه‌ شنبه ۱۶ آبان پخش خواهد شد. این سریال هر شب ساعت ۲۲:۰۰  ازشبکه آی فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

خلاصه سریال یوسف پیامبر

زمانی که یعقوب علیه‌السلام، مردمان بنی‌اسرائیل را به معبود یگانه عالم فرا خوانده و از پرستش خدایان سرد و سنگی انذار می‌دهد؛ خداوند کریم، پیامبر بعدی را در نسل او قرار داده و یوسف علیه‌السلام را به وی عطا می‌کند که در حسن و جمال، بی‌نظیر است. یوسف علیه‌السلام در کودکی رویای عجیبی می‌بیند؛ رویایی که در آن خورشید و ماه و ۱۱ ستاره برای او به سجده می‌افتند.

یعقوب علیه‌السلام که این رویای عظیم را می‌شنود؛ به او توصیه می‌کند تا آن را از برادران خود پنهان کند. پس از چندی، برادران یوسف که به علاقه پدرشان نسبت به یوسف رشک می‌ورزیدند، او را به صحرا برده و به چاه بدخواهی می‌افکنند؛ اما خداوند که اراده فرموده تا به واسطه یوسف علیه‌السلام، مردم را به راه نجات و هدایت دعوت نماید؛ او را از پستی چاه رهانیده و بلندی مقام و مرتبت عطا می‌نماید.

سریال یوسف پیامبر بر اساس داستانی بر گرفته از قرآن و سرگذشت حضرت یوسف است. این سریال قصد به نمایش گذاشتن رفتار، کردار و پیامبری آن حضرت را دارد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳.۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x