حوادث

آخرین قربانیان نهنگ آبی

آخرین قربانیان نهنگ آبی دو خواهر کم سن و سال روس هستند که خودشان را از طبقه دهم به پایین پرت کردند.

به گزارش تلنگر؛ جسد ماریا وینوگرادوا ۱۲ ساله و خواهرش، آناستاسیا اسوتوزاروا ۱۵ ساله در پیاده‌روی برفی بلوک خانه‎شان در منطقه ایژوسک روسیه پیدا شده است. به نظر این دو از طبقه دهم ساختمان به پایین پریده‎اند و پلیس در حال بررسی ارتباط کشته شدن این دو دختر با چالش نهنگ آبی است که پیش از این هم در سراسر دنیا قربانیانی گرفته است.

گفته می‌‏شود ماریا کمی ناراحت و افسرده بوده و مادرش بعد از رابطه‎ای که بین او و پسری بچه ‏سال به نام دیمیتری برقرار شده دخترش را تحت معالجه پزشک متخصص زنان قرار داده است. طبق گزارش پلیس مادر این دو دوختر اولین نفر از دیمیتری شکایت داشته است. حتی دوستان آناستاسیا هم تائید کردند که او کمی افسرده بوده است.

اما در سراسر دنیا و مخصوصا روسیه صدها جوان و نوجوان زندگی‏شان را به خاطر چالش آنلاین نهنگ آبی از دست داده‌اند؛ بازی‎ای که پایان آن به خودکشی کاربران ختم می‌‏شود. این چالش بیشتر افرادی که زمینه افسردگی دارند را جذب خود می‎کند و به همین دلیل، اینکه این دختر افسرده بوده این فرضیه که او کاربر نهنگ آبی بوده را رد نمی‎کند.

همچنین پلیس گوشی موبایل و کامپیوترهای این دو خواهر را بررسی کرده است. ماریا قبل از خودکشی عکسی از دوست پسرش منتشر کرده و با لبخند برای او این پیام را گذاشته است: من را ببخش، لطفا، خیلی دوستت دارم. می‌دانم که کسی بهتر از من را پیدا خواهی کرد.

آناستاسیا هم ویدئویی منتشر کرده که در آن می‎گوید: خداحافظ همگی! همه‌تان را دوست دارم! این یک واقعیت است، همه شما را خیلی خیلی خیلی دوست دارم.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x