در متن جامعه

آرایش ترند عید 1403 که شما را مرکز توجه می‌کنند

با توجه به تغییر اساسی مد برای سال جدید، پیشنهاد می‌کنیم تا همراه سایت تلنگر نگاهی به آرایش ترند عید 1403 برای مهمانی ها و دورهمی ها بیاندازید.

به گزارش تلنگر؛ آرایش ترند عید ۱۴۰۳ قرار است خیره‌کننده و درخشان باشند؛ گونه‌های سرخ، لب‌های اُمبره و خط چشم‌های جسورانه. در حقیقت ترند آرایشی سال ۱۴۰۳ حول محور قدرت و شهامت می‌چرخد. این ترندها آسان هستند و برای انجامشان نیازی به لوازم آرایش چندانی نیست و تنها با یکی دو تکه می‌توان ظاهری جذاب و سرزنده داشت.

آرایش ترند عید ۱۴۰۳

ترند های آرایشی ساده نگه داشتن چیزها به این معنی نیست که باید آرایش پررنگ را کنار گذاشت (و همچنین لازم نیست ابروهای خود را مانند آن‌چه در سال ۱۴۰۳ دیدیم، سفید یا بی‌رنگ کرد) بلکه به این معنی است که با کمترین لوازم آرایشی، بیشترین و قدرتمندترین نوع آرایش به معرض نمایش گذاشته شود. در این مطلب دنیای مد همراه ما باشید تا با ترندهای جذاب سال ۱۴۰۳ آشنا شوید.

خط چشم های گرافیکیGraphic eyeliner

خط چشم‌های گرافیکی و جسورانه اولین آرایش ترند عید ۱۴۰۳ هستند. اشکال خیره‌کننده، خط‌های معکوس و خطوط پررنگ باعث می‌شود تا توجه زیادی به چشم‌ها جلب شود. از کشیدن خط چشم‌های بالدار تیز و البته خط چشم‌های راه‌راه نترسید. اگرچه پس از خط چشم‌های گربه‌ای و ظریف پارسال حالا کشیدن این خط چشم‌ها شاید سخت باشد اما باور کنید بعد از چند بار کشیدن از طرفداران پروپاقرص آن خواهید شد.

با این‌که به نظر می‌رسد کشیدن این نوع خط چشم سخت است و تنها میک‌آپ آرتیست‌ها از پس آن برمی‌آیند اما این‌طور نیست. برای کشیدن این نوع خط چشم فقط کافی است نقطه‌ای را بیرون از پلک‌ها به‌عنوان نقطه‌ی پایان خود قرار دهید، سپس هر دو چشم‌ را بررسی کنید تا نقطه‌ها در یک امتداد باشند و در ادامه از خط پایانی مژه‌ها به سمت نقطه‌های انتهایی که مشخص کرده‌اید خط بکشید و اگر خواستید به آن‌ها پروبال بدهید.

دیگر سراغ فاندیشن نروید

ترند آرایشی سال ۱۴۰۳، با این‌که رنگ‌ طبیعی پوست جایگزین فاندیشن‌های سنگین در سال ۱۴۰۳ شده‌اند اما به نظر می‌رسد که در آرایش ترند عید ۱۴۰۳همچنان از پوشش‌هایی برای پوشاندن پوست استفاده می‌شود. البته این فاندیشن‌ها دیگر مانند قبل حالت کیکی و پرحجم ندارند. بنابراین امسال، برندها شروع به ارائه‌ی پوشش‌هایی کرده‌اند که بدون لطمه‌ به بافت و نوع پوستی که داریم، پوشش سبک و ملایمی را به آن اضافه کند. این فاندیشن‌ها مانند یک کرم مرطوب‌کننده‌ی سبک در پوست صورت جذب شده اما رنگدانه‌ی کافی دارند تا رنگ پوست یکدست‌تر و تمیزتر به نظر برسد. حتی با استفاده از این نوع لوازم آرایش، می‌توان لایه‌های اضافی زیر چشم‌ها گذاشت تا تیرگی‌ و گودی زیر آن‌ها کمتر مشخص شود.

رژگونه عروسکی

سومین آرایش ترند عید ۱۴۰۳ رژگونه است. البته نه آن رژگونه‌هایی که در سال ۱۴۰۳ روی همه‌ی نقاط صورت دیده می‌شدند بلکه رژگونه‌های صورتی رنگی که «رژگونه‌ی عروسکی» نامیده می‌شوند و فقط روی گونه‌ها قرار است خود را نشان دهند. این نوع رژگونه‌ها اصولاً ظاهری جوان‌تر به چهره می‌بخشند و با برجسته‌تر کردن استخوان‌های گونه، آن‌ها را بیشتر در معرض توجه قرار می‌دهند.

در حقیقت به جای این‌که رژگونه را در یک دایره‌ با مرزهای دقیق روی گونه‌ها زد (مانند کاری که دلقک‌ها با صورتشان می‌کنند) باید آن را کمی به سمت اطرافش محو کرد تا سرخی گونه‌ها مانند زمانی شود که دچار خجالت و شرم شده‌ایم. این شکل از مخلوط کردن لبه‌ها باعث می‌شود تا ظاهری نرم‌تر و طبیعی‌تر به وجود بیاید.

اگر رژگونه‌ی تیره دارید، گاهی با رقیق کردن آن می‌توان این نوع ظاهر جذاب را نیز روی پوست صورت ایجاد کرد. برخی از برندهای لوازم آرایشی اما رژگونه‌هایی با همین خصوصیات دارند که به تنهایی ظاهری ابر مانند ایجاد می‌کنند. آن‌ها به راحتی با پوست ترکیب می‌شوند و بدون اینکه ظاهری زمخت و خشن داشته باشند روی صورت باقی می‌مانند و زیبایی طبیعی صورتتان را دوبرابر می‌کنند.

مونوکروم در سال ۱۴۰۳ نیز ترند است

Monochrome makeup

کدوتنبل (Pumpkin Spice)، دختر توت‌فرنگی (Strawberry Girl) و لاته (Latte makeup) از محبوب‌ترین ترندهای تیک‌تاکی در زمینه‌ی آرایش هستند که حتماً نامشان را شنیده‌اید. همگی این اسم‌ها برای آرایش تک‌رنگ یا مونوکروم به کار رفته‌اند. این ترند باعث می‌شود تا در سال ۱۴۰۳ دوباره پالت‌های تک‌رنگ احیا شوند و محصولات رنگی چندمنظوره مانند کرم‌های رژگونه‌ای و رژلب‌های چندکاره و خوشمزه افزایش پیدا کند. این نوع آرایش باعث می‌شود تا در صورت حالتی ایجاد ‌شود که با تغییر ظریف رنگ‌ها بین لب، گونه‌ها و پشت چشم‌ها، هماهنگی ملایم و چشم‌نوازی به وجود بیاید.

ترند آرایشی سال ۱۴۰۳، برای چندین ماه و در سال گذشته، ابروهای سفید و بلیچ‌ شده و قوس‌های متهورانه در کانون توجه بودند. حالا وقت آن است که مژه‌ها را با رنگ‌های تند و تیز و جذاب در معرض نمایش قرار دهیم. رنگ‌های آبی، صورتی و بنفش در صدر فهرست رنگ‌های محبوب سال ۱۴۰۳ هستند. ریمل‌ها با فرمول‌های جدیدی به بازار آمده‌اند که بلند کننده‌ و حجم‌دهنده‌ی مژه‌ها هستند و دیگر نیازی به مژ‌ه‌ی مصنوعی و چسب نیست. برندهای قدیمی‌تر نیز در رنگ‌های آبی، سبز و بنفش عرضه شده‌اند تا به جای رنگ‌های همیشگی و تکراری سیاه و قهوه‌ای، آن‌ها را وارد پالت رنگی روزانه‌ کرد و زیبایی و درخشندگی‌ به چهره‌ها افزوده شود.

رژ لب‌ امبرهرژ لب آمبره

اگر دقت کرده باشید، این روزها خیلی از ترندهای مد و فشن به دهه‌ی ۹۰ میلادی بازمی‌گردند، پس اگر لب‌هایی به رنگ‌های قهوه‌ای و زرشکی دیدید اصلاً تعجب نکنید. البته این ترند آرایشی سال ۱۴۰۳ با یک تفاوت ظاهر شده‌است و آن به‌کارگیری تکنیک اُمبره در استفاده از این رنگ رژلب‌ها است. لب‌های امبره، نسخه‌ی مدرن‌شده‌ی لب‌ها با خط لب تیره است که دهه‌ها پیش محبوب بود. پیش‌بینی می شود این ترند جذاب در تمام طول سال به روند خود ادامه دهد.

قاعده‌ی استفاده از تکنیک لب‌های امبره به این شکل است که ابتدا باید به رنگ‌های طبیعی لب‌هایتان نگاه کنید و سپس کافی است فقط آن‌ها را با استفاده از دو رنگ هم‌خانواده برجسته‌تر کنید. قبل از اینکه لب‌ها را با خط لب مشخص کنید، دو رنگ رژلب که از یک طیف رنگی هستند بردارید.

اما حواستان باشد سایه‌ی رنگ‌ها از هم متفاوت باشند. مثلاً اگر از خانواده‌ی قهوه‌ای‌ها استفاده می‌کنید دو رنگ قهوه‌ای شکلاتی و صورتی زنگ‌زده می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. برخی از رژلب‌های مدادی نیز که دارای روکش مات اشباع‌شده هستند گزینه‌های مناسبی برای ساخت لب‌های امبره می‌توانند باشند چرا که به آسانی قابل استفاده بوده و با کمترین زحمت و به راحتی باهم ترکیب می‌شوند.

فقط یک جا را رنگی کنید

اگر از آن دسته آدم‌ها هستید که فکر می‌کنید باید همه‌ی صورتتان را آرایش کنید و از همه‌ی لوازم آرایش داخل کیف‌تان استفاده کنید تا میکاپ شما کامل باشد، باید بدانید که در سال ۱۴۰۳ این نوع آرایش، جایی در میان ترندهای شجاعانه و جسورانه ندارد. آخرین آرایش ترند عید ۱۴۰۳ ثابت کرده که برای بیان احساس زیبایی و بی‌باکی در کنار هم، احتیاجی به رنگ‌ها و لوازم مختلف نیست.

آرایش ترند عید ۱۴۰۳، برای استفاده از این ترند فقط از یک محصول و یک رنگ باید استفاده کرد. شاید در سال گذشته دیده باشید که خیلی از اشخاص هیچ‌گونه آرایشی روی صورتشان ندارند و تنها از رژلب یا خط چشم استفاده کرده‌اند. البته اگر می‌خواهید از این ترند استفاده کنید باید ریسک پذیر باشید. برای کشیدن خط چشم، آن را قرمز و بال‌دار بکشید یا رژلب‌تان را به رنگ گیلاس کولایی (Cherry Cola) انتخاب کنید. احتمال می‌رود طیف رنگی اصلی برای انجام این نوع آرایش عموماً از خانواده‌ی قرمز باشد تا نوعی حالت خون آشامی به صورت بدهد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x