خانواده

با پرطرفدار ترین رنگ مو فانتزی سال 2024 آشنا شوید

رنگ موی فانتزی را به رنگی می‌گویند که نتوان آن را از بدو تولد و مادرزاد داشت. اما با این حال جذابیت خاصی دارد و ترند پرطرفدار ترین رنگ مو فانتزی هر سال متفاوت است.

به گزارش تلنگر؛ ایده رنگ های فانتزی برای موی سر چند سالی است کهه بسیار باب شده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، تا جایی که این رنگ ها هرسال دارای ترند هستند و مدل خاصی برروی سر گذاشته می‌شوند. اما ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با پرطرفدار ترین رنگ مو فانتزی ترند سال ۲۰۲۴ آشنا کنیم. با سایتت تلنگر همراه باشید.

پرطرفدار ترین رنگ مو فانتزی

به گروهی از رنگ موهای موقتی و با ماندگاری اندک گفته می‌شود. نام دیگر آن‌ها، رنگ موهای پاستلی است. حالت این رنگ موهای فانتزی، اغراق آمیز، بسیار پررنگ و در عین حال جیغ است. این نوع رنگ موها در بین نوجوانان و جوانان متداول تر است. حتی تعدادی از پسرها نیز از این رنگ موهای فانتزی شاد و دوست داشتنی، استفاده می‌کنند. در این مقاله به تعدادی از پرطرفدارترین رنگ موهای فانتزی می پردازیم.

رنگ موی یخی نقره ایSilver ice hair color

یکی از شیک ترین و زیباترین رنگ موهای فانتزی، رنگ موی یخی نقره ای است که بر روی موهای دکلره شده و یا پایه ی روشن‌تر از ۷ به خوبی در خواهد آمد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشت این است که رنگ موی یخی نقره ای، سن  شما را بیشتر از سن واقعی ‌تان نشان خواهد داد. برای ساخت این رنگ مو باید یک تیوپ کامل رنگ بلوند نقره ای شماره۳ را به ۳ سانتی متر وارسیون خاکستری، ۳۹ سانتی متر وارسیون نقره ای ۲۲ درصد و اکسیدان شماره ۱ ترکیب کرد.

رنگ موی قرمز

این رنگ فانتزی بسیار خاص است ولی متاسفانه بیشتر خانم‌ها رنگ موی قرمز را با رنگ بادمجانی و شرابی اشتباه می‌گیرند. رنگ موی قرمز، برای خانم‌هایی مناسب است که پوستی روشن دارند. به طوری که، زیبایی چهره ی آن‌ها را دوچندان می‌کند. تهیه ی ترکیب این رنگ مو، کاری بسیار ساده است. به گفته ای که در منزل نیز می‌توان آن‌را تولید کرد.‌ برای ساخت رنگ موی قرمز، باید رنگ بلوند قرمز تیره شماره ۶.۶۶ را با ۳۰ سانتی متر اکسیدان شماره ۱ و ۳۰ سانتی متر وارسیون قرمز مخلوط کرد.

رنگ موی سبز

یکی از زیباترین رنگ موهای فانتزی، رنگ موی سبز است که برای استفاده از آن به دکلره کردن نیازی نیست. ساخت این رنگ مو راحت است و احتمالا در دفعه ی اول، این رنگ مو حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد شبیه به چیزی است که می‌خواهید. اما در کل، ساخت ترکیب زیبای این رنگ مو به مهارت و تکرار و تمرین کافی نیازمند است. برای ساخت رنگ موی سبز باید نصف تیوپ رنگ زیتونی شماره ۷ را به دو بند انگشت وارسیون سبز، اکسیدان ۹ درصد و دو پیمانه پودر دکلره سبز ترکیب کرد.

رنگ موی دودیSmoky hair color

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ موهای فانتزی در بین خانم‌های جوان و میانسال، رنگ موی دودی است. ساخت این رنگ مو در منزل، بسیار ساده است. به طوری که برای ساخت رنگ موی دودی باید نصف تیوپ رنگ بلوند دودی روشن شماره ۸ را با ۴۰ سانتی متر اکسیدان شماره ۱ و ۵ سانتی متر وارسیون دودی ۱۱ درصد ترکیب کرد.

رنگ موی بنفش روشن

یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین رنگ موهای فانتزی در بین خانم‌های جوان، رنگ موی بنفش روشن است. این رنگ موی پاستلی، به شکلی خیلی شکلی زیبا بر روی موهای دکلره می‌نشیند. به طوری که برای خانم‌هایی با رنگ پوست روشن بسیار مناسب است و چهره ی آن‌ها را جذاب تر نشان می‌دهد. اگر موهای شما مقداری تیره است، باید حداقل دو دفعه این رنگ مو را تکرار کنید تا رنگ بنفش روشن شکل بگیرد. برای ساخت این رنگ مو باید نصف تیوپ رنگ بنفش شماره ۶ را با یک و نیم بند انگشت وارسیون بنفش، یک بند انگشت وارسیون آبی و یک پیمانه پودر دکلره، مخلوط کنید و به مدت ۴۵ دقیقه بر روی موهای خود قرار دهید.

رنگ موی آبی

یکی از دوست داشتنی ترین رنگ موهای پاستلی در بین دختر خانم‌های جوان با پوست گندمی، سبزه و روشن، رنگ موی آبی است. زیرا این رنگ مو به چهره ی آن‌ها، نشاط و زیبایی فوق‌العاده ای می‌بخشد. این رنگ موی فانتزی، بر روی موهای دکلره نشده، خوب جواب می دهد. برای ساخت این رنگ مو باید یک تیوپ رنگ بلوند نقره ای شماره ۹، سه پیمانه پودر دکلره خاکستری، دو پیمانه پودر دکلره آبی فانتزی، نصف تیوپ رنگ دودی شماره ۸، سه بند انگشت وارسیون نقره ای را با مقدار مناسب اکسیدان شماره ۹ مخلوط کرد.‌

رنگ موی شرابی صورتیPink wine hair color

یکی از زیباترین رنگ موها، رنگ موی شرابی صورتی است که در آن هاله ای از دو رنگ شرابی و صورتی دیده می‌شود. رنگ این رنگ موی فانتزی با توجه به محیطی که در آن قرار می‌گیرد، می‌تواند متفاوت دیده شود و موها را چند برابر زیباتر نشان دهد. برای ساخت این رنگ موی شرابی صورتی در منزل، باید یک تیوپ رنگ شرابی شماره ۶ را با یک پیمانه پودر دکلره صورتی فانتزی، سه چهارم تیوپ رنگ هایلایت یاسی، یک بند انگشت وارسیون بنفش و آبی را با مقدار کافی اکسیدان ۹ درصد مخلوط کرد.‌ یکی از مهم‌ترین نکات در ساخت این رنگ مو، این است که باید آن‌را به مدت ۴۵ دقیقه بر روی موهای خود قرار دهید .

رنگ موی نارنجی یا پاییزی

یکی از پراستفاده ترین رنگ موهای فانتزی در بین خانم‌های میانسال، رنگ موی پاییزی است.‌ این رنگ مو بر روی موهای دکلره نشده اما پایه ی روشن تر از ۵، به خوبی می‌نشیند. در ساخت این رنگ مو باید  دقت و مهارت کافی داشت. زیرا ریزترین اشتباه می‌تواند رنگ آن‌را به رنگ هویجی عوض کند. در تهیه‌ ی این رنگ موی فانتزی باید یک تیوپ رنگ مسی پایه ی ۶ را به یک چهارم تیوپ رنگ عسلی پایه ۸، نصف تیوپ رنگ کاپوچینو و یک چهارم تیوپ رنگ هایلایت پیازی و اکسیدان ۹ درصد ترکیب کرد.

رنگ موی سرمه ای

یکی از زیباترین رنگ موهای فانتزی که در بین خانم‌ها، هیچ گونه محدودیت سنی ای ندارد و برای همه نوع رنگ پوستی مناسب است، رنگ موی سرمه ای است. برای تهیه ‌ی این رنگ مو باید نصف تیوپ رنگ دودی پایه ۷ را به یک و نیم پیمانه پودر دکلره آبی، ۳ بند انگشت وارسیون آبی، یک بند انگشت وارسیون نقره ای و مقدار مناسب اکسیدان ۹ درصد ترکیب کرد و آن‌را به مدت ۴۵ دقیقه روی موها قرار داد.

رنگ موی یاسی

یکی از شیک ترین و باکلاس ترین رنگ موهای فانتزی در بین دختر خانم‌ها، رنگ موی یاسی است. این رنگ مو، بسیار زیباست و چهره ی شما را به شکلی ملیح تر و دخترانه تر تغییر می‌دهد. برای ساخت این رنگ مو باید یک تیوپ کامل رنگ یاسی را با دو ۲ بند انگشت وارسیون بنفش، دو سانتی متر وارسیون نقره ای، یک پیمانه پودر دکلره یاسی را با رنگ موی شماره ۱۰ مخلوط کرد.

رنگ موی بادمجانی

یکی از پرطرفدارترین رنگ موهای فانتزی در بین خانم‌ها، رنگ موی بادمجانی است. این رنگ مو، چهره ی شما را به شکلی زیبا تر و ملیح تر نشان می‌دهد. یکی از مهم‌ترین نکات در مورد این رنگ مو این است که در ترکیب آن از رنگ زیبای شرابی استفاده می‌شود پس تا مدت‌ها بدون دکلره کردن، نمی‌توانید رنگ موی خود را عوض کنید. برای ساخت این رنگ موی پاستلی باید ۶۰ میلی لیتر رنگ شرابی روشن را با ۳۰ میلی لیتر رنگ آلبالویی، ۴۰ میلی لیتر رنگ دودی، ۶۰ میلی لیتر رنگ بادمجانی روشن و اکسیدان شماره ۲ مخلوط کرد. این رنگ موی بادمجانی بر روی موهای با پایه ی روشن‌تر از ۶، خیلی دقیق بدست می آید.

رنگ موی صورتی

یکی از شیک ترین رنگ‌ موهای فانتزی که در بین خانم‌های با پوست روشن، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، رنگ موی صورتی است. برای ساخت این رنگ مو باید ۱۰ سانتی متر رنگ بلوند دودی روشن با پایه ی ۸.۱ را به ۳ سانتی متر رنگ قهوه ای قرمز متوسط با پایه ۴.۶۶، ۱۰ سانتی متر وارسیون دودی و ۳۰ سی سی اکسیدان شماره ۱ ترکیب کرد.

رنگ موی هلوییPeach hair color

یکی از جذاب ترین و پراستفاده ترین رنگ موهای فانتزی در بین خانم‌های جوان و با پوست روشن، رنگ هلویی است. این رنگ چهره ی شما را چند برابر زیباتر و ملیح تر نشان می‌دهد. برای ساخت این رنگ موی پاستلی باید نصف تیوپ رنگ موی شماره ی ۸.۸ را به ۲ سانتی متر وارسیون بنفش و به همراه دکلره پایه ۸ اضافه کرد.

رنگ موی بلوند آبی لاجوردیAzure blue blonde hair color

یکی از پرکاربرد ترین و فوق العاده ترین رنگ موهای فانتزی در بین خانم‌های جوان و زیبا، رنگ موی بلوند آبی لاجوردی است. برای تهیه ی این رنگ مو باید رنگ مو با توناژ طلایی_نقره ای_ زیتونی پایه ۸ را با رنگ موی بلوند نقره ای پایه ۹، دو پیمانه پودر دکلره فانتزی آبی، ۳ پیمانه پودر دکلره خاکستری، ۳ بند انگشت وارسیون نقره ای، نصف تیوپ رنگ دودی پایه ۸ و اکسیدان ۹ درصد ترکیب کرد.‌

رنگ موی صحرایی مسی

یکی از خاص ترین رنگ موهای پاستلی که در بین خانم‌های با پوست تیره، بسیار مرسوم است، رنگ موی صحرایی مسی است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای استفاده از این رنگ موی بی نهایت زیبا بدانید، این است که پایه ی موی طبیعی رنگ نشده باشد یا پایه ی رنگ مو با رنگ های با توناژ قهوه ای یا طلایی، با پایه بیشتر از ۵، رنگ شده باشد. برای تهیه ی این رنگ مو باید نصف تیوپ رنگ مو مسی پایه ۷ را به یک چهارم تیوپ رنگ برنز پایه ۶، یک چهارم تیوپ رنگ صحرایی و مقدار کافی اکسیدان ۹ درصد ترکیب کرد.

رنگ موی شکلاتی عسلی

شیک ترین رنگ موی فانتزی، رنگ موی شکلاتی عسلی است که چهره ی خانم‌های با پوست روشن را چند برابر زیباتر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. البته بهتر است بدانید که برای استفاده از آن، باید پایه ی موی طبیعی رنگ نشده باشد یا پایه ی رنگ مو با رنگ‌های با توناژ قهوه ای یا طلایی از پایه ۵ به بالا، رنگ شده باشد. در ساخت این رنگ مو باید یک چهارم تیوپ رنگ مو فندقی پایه ۷ را به یک چهارم تیوپ رنگ موی بلوند شکلاتی پایه ۷، نصف تیوپ رنگ موی عسلی پایه ۸، یک بند انگشت وارسیون دودی و مقدار مناسب اکسیدان ۹ درصد ترکیب کرد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x