تاریخ و اندیشهعکس و فیلم

استایل‌های شیک پاییزی زنانه

روزهای پاییزی از راه رسیده و خانم‌های خوش‌سلیقه به دنبال استایل‌های شیک پاییزی زنانه متناسب فصل می‌گردند. ما در این مقاله قصد داریم تا پرطرفدارترین و شیک‌ترین تیپ‌ها را به شما معرفی کنیم.

به گزارش تلنگر؛ دسته‌بندی استایل‌های شیک پاییزی زنانه کاری دشوار است؛ چراکه هارمونی رنگ‌ها و ست کردن اکسسوری در لباس‌های پاییزی کاری دشوار است. در این فصل به علت رنگ برگ‌ها و هوای ابری آسمان اکثراً رنگ‌های خنثی و گرم استفاده می‌شوند.  پاییز نمی‌آید تا از ما بگیرد، بلکه می‌آید تا به ما بدهد.

رنگ‌های جذاب در استایل‌های شیک پاییزی زنانه

رنگ‌های جدید، روحیات تازه، و البته استایل‌های فشن و مد روز در هر فصل سال نوع خاصی از استایل پیشنهاد می‌دهد و پاییز از این قاعده مستثنا نیست.

معرفی رنگ‌های خنثی

نمونه‌هایی از رنگ‌های خنثی عبارت‌اند از: سیاه، سفید، خاکستری یا طوسی، قهوه‌ای، قهوه‌ای روشن، کرم یا عاجی. کاربرد رنگ‌های خنثی از تنوع بسیار بالایی برخورداراست.

معرفی رنگ‌های گرم

رنگ‌های گرم در طیف رنگ‌های قرمز هستند. این رنگ‌ها حس شادابی و سرزندگی را به افراد القا می‌کنند. رنگ‌هایی با تن گرم حس راحتی را در انسان ایجاد می‌کنند.

ست کردن رنگ‌ها در استایل‌های شیک پاییزی زنانه

به‌طورکلی بهتراست لباس‌های ساده به رنگ خنثی را با شال و دستمال‌گردن رنگ کرم و یا رنگ گرم ست کنید. با این کار به استایلتان روح می‌بخشید. لباس ساده تک‌رنگ را می‌توانید با شال و دستمال‌گردن به رنگ مکمل آن ست کنید یا از رنگ‌های کنار هم در چرخه رنگ استفاده کنید. یکی از روش‌های آن، این است که لباستان را با شال و روسری همرنگ ولی کمی روشن‌تر یا تیره‌تر ست کنید. در لباس‌های طرح‌دارمانند لباس‌های چهارخانه و دیگر لباس‌ها نیز بهتراست از رنگ‌های استفاده‌شده در طرح پارچه لباس برای شال و دستمال‌گردن یا اکسسوری‌ استفاده کنید.

معرفی ۱۰ استایل‌های شیک پاییزی زنانه

در این قسمت از مقاله به معرفی ۱۰ استایل شیک برای پاییز می‌پردازیم. شما می‌توانید بسته به سلیقه و لباس‌هایی که دارید آن‌ها را انتخاب کنید و بپوشید. در ادامه با سایت تلنگر همراه باشید.

استایل Layering

استایل‌های شیک پاییزی زنانه

استایل Layering یا لایه‌لایه کردن لباس، یکی از مداوم‌ترین ترندهای فشن جهان است. در این استایل، می‌توان با ترکیب کردن لباس‌های مختلف، یک ظاهر جدید و متفاوت خلق کرد. برای آن دسته از افراد که دوست دارند در طول روز گرمای بدنشان را تنظیم کنند، استایل Layering گزینه‌ای ایدئال است.

چه‌بهتر از اینکه در سرمای پاییزی بتوان بر اساس نیاز خود لایه‌هایی از لباس را اضافه یا کم کرد. امکان تغییر فرم و شکل لباس در طول روز با حفظ سلامتی بدن و جذابیت ظاهری، این استایل را در بین زنان بسیار محبوب ساخته است.

استایل Layering.jpgاستایل Sweater Dresses

استایل Sweater Dressesپلیور‌های بافت پاییزی از پرطرفدارترین استایل‌های شیک پاییزی زنانه است که اغلب خانم‌ها این لباس را در استایل خود دارند. لباس‌های پلیوری می‌توانند استایل شمارا عالی کنند و همچنین به شما اجازه می‌دهند در روزهای سرد پاییزی گرم و خوش استایل بمانید. البته می‌توانید با ترکیب کردن لباس پلیوری با شلوار ژین یا لباس زیری جورابی، لباسی مد روز و جذاب خلق کنید.

استایل بوهو Boho Style

استایل بوهمی2استایل بوهو یا بوهمی به معنی زندگی آزاد و رها از هر گونه قیدوبند است. این استایل با استفاده از لباس‌های راحت و شاداب است. آن‌ها معمولاً با انواع مختلفی از مواد طبیعی ساخته می‌شوند، ازجمله پنبه، پشم، چوب، چرم و حتی پر است. این سبک لباس از استانداردها و محدودیت‌های مرسوم پیروی نمی‌کند.

در این سبک بیشتر لباس‌های رنگی، گشاد، نامتعارف به همراه اکسسوری‌های خاص انتخاب می‌شوند تا گویای بوهمی بودن فرد باشند؛ مثلاً پیراهن‎‌های پر از پلیسه یا دامن‌هاى بلند چین‌چینى و شلوارهای پیلى‌دار در این استایل مرسوم است. کیف‌های دست دوز، مهره‌های رنگارنگ و پرنده‌ها، و دیگر جواهرات عتیقه می توانند به مجموعه شما برای یک ظاهر بوهمیان واقعی اضافه شوند. وقتی با استایل بوهمی لباس می‌پوشید، شما از گرمای تابستانی به سپردریایی سرد و مه‌آلود پاییزی می‌پرید.

استایل بوهمی1

استایل بیزینس کژوال

استایل بیزینس کژوال1استایل بیزینس کژوال راحتی و سلطه، آرامش و قدرت، آسودگی و انرژی را در هم‌آمیخته است و یک استایل‌های شیک پاییزی زنانه به وجود آورده. این استایل برای آن دسته از زنانی است که دوست دارند در محیط کار خود شیک و متفاوت باشند.

استایل بیزینس کژوال به شما اجازه می‌دهد تا با ترکیب کردن برخی از لباس‌های رسمی مانند ساکوی بُرتون یا پانتلون با لباس‌های راحتی مانند تی‌شرت و شلوار ژین، یک ظاهر جدید و جذاب ایجاد کنید. با این روش، شما می‌توانید لباس راحتی داشته باشید و باز هم در محیط کار خود به نظر شیک برسید. ایجاد رابطه‌ای متوازن بین این دو سبک می‌تواند باعث شود تا شما به یک ستاره سبک در دفتر خود تبدیل شوید. بنابراین، سبک بیزینس کژوال یکی از بهترین گزینه‌ها برای استایل پاییزی است.

استایل بیزینس کژوال0

استایل بیزینس کژوال2

استایل رترو Retro

استایل رتوواستایل رترو به معنی سبک‌های قدیمی و کلاسیک است. این سبک از استایل‌های شیک پاییزی زنانه، برخاسته از دهه ۴۰ و ۵۰ است. استایل‌های رترو، با ساختار گرافیکی و هنری خاص خود، جدابیت خاصی دارد.

برای یک استایل رترو، شما می‌توانید از لباس‌هایی با پرینت‌های گرافیکی، زیورآلات با دیزاین‌های ساده و کت‌وشلوار با پارچه‌های قدیمی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که استایل رترو دقیقا به معنی پوشیدن لباس گران‌قیمت نیست، بلکه به معنی زیبایی و سادگی است که در حوزه‌های مختلف هنر و فشن دیده می‌شود.

استایل مینیمال

استایل مینیمال5استایل مینیمال ست‌های ساده و راحت است. در این استایل، تمرکز بر روی کیفیت و ساخت لباس‌ها است، نه بر روی تنوع و دیزاین‌های پیچیده است. می‌توانند با داشتن تنها تعداد کمی از لباس‌های با کیفیت و ماندگار، یک استایل شیک و مدرن داشته باشند. این استایل برای آن دسته از زنانی است که دوست دارند زندگی ساده‌تر، راحت‌تر و بی‌دردسرتری داشته باشند. با تمرکز بر خرید لباس‌های کلاسیک و با دوام، شما می‌توانید برای مدت طولانی با همین لباس‌ها زندگی کنید. در سبک استایل مینیمال می‌توانید مجموعه ای از لوازم و اقلام با کیفیت که ست هستند و آن‌ها را دوست دارید را استفاده می‌کند.

استایلمینیمال

استایلمینیمال

استایل Street Style

استایل Street Style1استایل Street Style یا استایل خیابانی یکی از طرفدارترین استایل‌ها در مد است. در این استایل، افراد بر اساس ذوق و سلیقه شخصی خود لباس‌ها را ست می‌کنند. درنتیجه، لباس‌ها با رنگ‌، ترکیب هر سلیقه به وجود می‌آید. همچنین، Street Style محلی برای تجربه و آزمایش برای بسیاری از طراحان مد و خانم‌های پیرو مد است. در اینجا، شما می‌توانید لباس‌هایی را ببینید که از زمین تا آسمان متفاوت هستند و درعین‌حال، همگی یک چیز را نشان می‌دهند؛ خلاقیت بی‌‎پایان در میان استایل‌های شیک پاییزی زنانه که چشم‌نواز است.

استایل Street Style1

استایل Street Style1

استایل Androgynous

استایل Androgynousاستایل Androgynous یا بی‌جنسیت منسوب به افرادی است که تمایل دارند از لباس‌ها و اکسسوری‌های مردانه یا زنانه بدون توجه به جنسیت استفاده کنند. برای تجربه استایل Androgynous، شما می‌توانید با ترکیب کردن لباس‌هایی مانند پانتلون‌های جین، کاپشن‌های مردانه، تی‌شرت‌های بلند و… یک استایل کاملاً جدید و متفاوت داشته باشید.

استایل Androgynous

استایل Androgynous1

استایل سبک تک و یکتا (Unique)

استایل سبک تک و یکتا، یکی از جذاب‌ترین استایل‌های است که کاملاً روی ایده‌های خلاقانه و منحصربه‌فرد تمرکز دارد. در این استایل، افراد بر اساس ذوق و سلیقه شخصی خود لباس می‌پوشند و در نتیجه، لباس‌هایی با رنگ‌ها، دیزاین‌ها و سبک‌های منحصربه‌فرد به وجود می‌آید.

این استایل منحصربه‌فرد برای آن دسته از افرادی است که دوست دارند با لباس‌هایی که تن می‌کنند، بیانگر بیان و خلاقیت خود باشند. با استفاده از این استایل، شما می‌توانید اعتمادبه‌نفس خود را بالا ببرید و در همین حین از زندگی لذت ببرید.

استایل کلاسیک

استایل کلاسیکاستایل کلاسیک  در میان استایل‌های شیک پاییزی زنانه یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و ماندگارترین استایل‌های فشن است که هیچ‌گاه قدیمی یا از مد افتاده نمی‌شود. چراکه این استایل فارغ از زمان است و همیشه جذابت خود را حفظ می‌کند، شما می‌توانید با این استایل شخصیت خاصی به نظر برسید.

البته این را هم بگوییم در استایل کلاسیک از لباس‌هایی با پارچه‌های با کیفیت، کیف عالی و پیچیدگی‌های دیزاینی استفاده می‌کند. استایل کلاسیک تمرکز خود را بر روی لباس‌های با کیفیت، طراحی‌های ساده و رنگ‌های کلاسیک می‌گذارد.

استایل کلاسیک

جمع‌بندی

هر استایل لباس، به دلیل داشتن ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود، زنانی باسلیقه‌ها، گرایش‌ها و نیازهای متفاوت را جذب خود می‌کند. به‌علاوه، هرکدام از استایل‌های شیک پاییزی زنانه، برخی از ویژگی‌های هویت افراد و اولویت‌های آن‌ها را نشان می‌دهد.

از همه مهم‌تر، انواع استایل می‌تواند به ما کمک کند که با خلاقیت و تجربه، زیبایی و جذابیت را در هر فصل و هر شرایطی برای خود و دیگران به وجود آوریم. هرچند استایل لباس به یک نوع یا چند نوع می‌تواند متمایل باشد، اما بهتر است که بتوانیم بسته به شرایط و محیط، از استایل‌های مختلف استفاده کنیم و به خود اجازه دهیم از این تنوع لذت ببریم.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x