در متن جامعهسینما و تئاتر

علت مرگ حسام محمودی چه بود؟ + عکس

حسام محمودی بازیگر 37 ساله در تلوزیون و سینما بود که متاسفانه خبر فوت این بازیگر در اردیبهشت 1402 منتشر شد.

به گزارش تلنگر؛ حسام محمودی متولد ۱۳۶۵ در تهران بود. تحصیلات وی در رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس بود. حسام محمودی حرفه بازیگری را با فیلم‌ خسته نباشید از سال ۱۳۹۱ و فیلم شب بیرون در سینما آغاز کرد. زنده یاد حسام محمودی بازیگری در تلویزیون را در سال ۱۳۹۳ و با بازی در سریال گاهی پشت سر نگاه کن، شروع کرد.

حسام محمودی رابطه بسیار نزدیکی با باران کوثری و نوید محمد زاده داشت. از نظر منتقدان، حسام محمودی از جمله هنرپیشه‌های جوان، همچنین آینده‌دار کشور بود. حسام محمودی هنرپیشه کم‌حاشیه‌ باز زندگی آرامی بود. به گفته خود مرحوم حسام محمودی برای حفاظت از زندگی حرفه‌‌ی‌اش کمتر به حواشی زندگی شخصی‌اش می‌پردازد و از خود اخبار منتشر می‌کرد.

متاسفانه حسام محودی نیمه شب روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سن ۳۷ سالگی بر اثر ایست قلبی در منزلش فوت شد و راهی خانه ابدی شد.

پیکر حسام محمودی راهی خانه ابدی شد. پیکر حسام محمودی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون که ۱۲ اردیبهشت ماه در ۳۷ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور اهالی فرهنگ و هنر در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

حسام محمودی

حسام محمودی

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x