سینما و تئاتر

سینما روی انگشت پژمان جمشیدی

فروش گیشه‌های سینما با فیلم‌های سینمایی که مهر ماه اکران شدند پر شده است. اما اکنون صدر نشین آن‌ها فیلم سینمایی هتل است که با اختلاف .

به گزارس تلنگر؛ فیلم انفرادی ساخته مسعود اطیابی و با بازیگری رضا عطاران تا کنون رتبه اول سینمای کشو را داشت. اما در این هفته و بعد از اکران فیلم «فسیل» عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را نگه داشته بود. حالا فیلم پژمان جمشیدی از فیلم رضا عطاران پیشی گرفته و جایگاه دوم این فهرست را از آن خود کرده است.

فیلم سینمایی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته که از ۵ مهر ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است و از همان ابتدا با استقبال مخاطبان مواجه شده بود، با رسیدن به فروش بیش از ۸۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۳۵ روز و عبور از فیلم سینمایی «انفرادی»، دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران شد.

براساس همین خبر از سوی روابط عمومی فیلم، هتل در بازه زمانی ۳۵ روزی که از اکرانش می‌گذرد حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار مخاطب را به سینما‌ها کشانده است.

جدیدترین ساخته مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی روایت یک هتل پرماجرا و مهمان‌های ناخوانده‌اش است که پس از ورود ۲ مرد و چهار زن، موقعیت‌های چالش برانگیزی را رقم می‌زند. پخش فیلم سینمایی هتل را شرکت شایسته فیلم برعهده داشته است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x