فوتبال

استقلالی ها بخوانند! | نکونام به استقلال نزدیک شد

به دنبال نزدیک شدن جواد نکونام به نیمکت تیم استقلال و فاصله گرفتن دوباره از این تیم برادر نکونام در پیامی در صفحه شخصی خود به امیر قلعه نویی حمله کرد!

به گزارش تلنگر؛ هر روز اسامی مختلفی به لیست مربیان داخلی و خارجی استقلال اضافه می شود. این بار اما جواد نکونام خیلی جدی به نیمکت این تیم نزدیک شد که به ناگاه این مطلب تکذیب شد. پس از آن مهدی نکونام برادر نکونام نوشت : همون که جناب مایلی کهن گفت!

در شرایطی که از جواد نکونام به عنوان جدی‌ترین گزینه برای هدایت استقلال نام برده می‌شد، به نظر می‌رسد موانع عجیبی سد راه کاپیتان سابق تیم ملی برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها قرار دارد. یکی از موانعی که این روزها در خصوص آن حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد مخالفت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی با انتخاب نکونام است!

این شایعه عجیب حالا به طرز باورنکردنی توسط برادر جواد نکونام نیز تایید شده است. اگرچه مهدی نکونام تنها به نوشتن جمله «همان که جناب مایلی‌کهن گفت» بسنده کرده، اما از آن کنایه‌ای غیرمستقیم از دخالت قلعه‌نویی در روند انتخاب سرمربی برای آبی‌پوشان برداشت می‌شود.

محمد مایلی‌کهن در روزهای اخیر صحبت‌هایی جنجالی را علیه سرمربی تیم ملی انجام داده و مدعی شد که قلعه‌نویی در انتخاب سرمربی تیم‌های لیگ برتری نقش دارد. برای مثال مایلی‌کهن می‌گوید مهدی رحمتی با نظر شخص قلعه‌نویی سکان نساجی را در اختیار گرفته است.

استقلالی ها بخوانند! | نکونام به استقلال نزدیک شد

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x