سینما و تئاتر

افشای بیماری سلنا گومز در ویدئو اخیرش

به نظر می‌رسد که تازگی سلنا گومز دچار تغییر وزن شده و باعث شده تا در فضای مجازی مورد آزار قرار بگیرد. این خواننده که اغلب در حساب اینستاگرامش، پست‌هایی از زندگیش به اشتراک می‌گذارد و ویدیویی از ظاهر طبیعی‌اش را منتشر کرد.

به گزارش تلنگر؛ پس از انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام سلنا گومز برای برند زیبایی Rare Beauty به نظر می‌رسید که او که دچار افزایش وزن زیادی شده بود،اما لاغرتر از قبل به نظر میرسید. او در این ودیو در حال نشان دادن برند آرایشی مینیمال با استفاده از ریمل حجم دهنده یونیورسال Perfect Strokes برندش دیده می‌شود.

مردم متوجه این تغییر شدند و پرسیدند که آیا سلنا گومز اخیراً وزن کم کرده؟

او در یک لایو حضور یافت و درباره بیماری‌اش و مصرف قرص‌هایی که باعث این افزایش و کاهش وزن در او می‌شود، گفت.

بیماری سلنا گومز

سلنا گومز به دلیل افزایش وزن همیشه هدف ترول‌های اینترنتی بوده است. سلنا اخیراً در مورد جزئیاتی از بیماری، سلامتی و تأثیر داروها بر بدنش صحبت کرده است. او گفته که با بیماری لوپوس دست و پنجه نرم می‌کند.

لوپوس بر سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد. این بیماری، یک بیماری خود ایمنی است که میتواند باعث التهاب و درد در هر قسمتی از بدن شود. در بیماری‌های خودایمنی، سیستم ایمنی بدن به جای مبارزه با مواردی مثل عفونت و سرطان، شروع به مبارزه با اندام‌های بدن میکند. ۶۰ درصد از افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، با مشکلات کلیوی مواجه هستند.

کاهش وزن سلنا گومز

لوپوس یک بیماری مزمن و طولانی‌مدت است که می‌تواند باعث التهاب و درد در هر قسمتی از بدن می‌شود و سلنا گومز به دلیل مصرف داروهای لوپوس وزن اضافه کرده بود.

سلنا در لایو TikTok به نگرانی طرفدارانش در مورد افزایش وزنش پاسخ داده و گفته: وقتی از آن (داروها) استفاده می‌کنم، مقدار زیادی آب را نگه می‌دارم و این خیلی عادی اتفاق می‌افتد. وقتی دارو نمی‌خورم، کاهش وزن دارم. من فقط می‌خواستم (علتش را) بگویم و کسانی را تشویق کنم که دقیقاً برای اتفاق مشابهی، احساس شرمندگی می‌کنند و هیچ کس داستان واقعی را نمی‌داند.

فقط می‌خواهم مردم بدانند که تو زیبا و فوق‌العاده‌ای. اره، همه ما روزهایی داریم که در آن‌ها شاید احساس بدی داریم، اما ترجیح می‌دهم سالم باشم و از خودم مراقبت کنم. داروهایم مهم هستند و من معتقدم که آن‌ها هستند که به من کمک می‌کنند.

داروی لوپوس سلنا بزرگ‌ترین دلیل افزایش وزن ناگهانی و کاهش وزن اخیر اوست. اما او در ویدیو خود درباره افزایش وزن، مطالب بیشتری اضافه کرده و گفته:

افزایش-وزن سلنا گومز

من سعی می‌کنم لاغر بمانم، اما به رستوران Jack in the Box رفتم و چهار تاکو، سه عدد تخم مرغ، پیاز حلقه‌ای و یک ساندویچ مرغ تند گرفتم. اما صادقانه بگویم، من به وزنم اهمیتی نمی‌دهم چون مردم به‌هرحال در این مورد غر می‌زنند. «تو خیلی لاغری»، «تو خیلی چاقی»، «اون اندازه‌ات نیست»،…

بعد از گشتن در عکس‌های اینستاگرامش، متوجه شدیم که سلنا گومز ممکن است چند کیلو لاغر شده باشد. کاهش وزنش چندان زیاد نیست، اما او قطعاً در این روند چند کیلو وزن کم کرده است.

رژیم لاغری سلنا گومز

سلنا گومز همیشه مراقب سلامتی‌اش بوده و انتخاب‌های غذایی درستی انجام داده است. در اینجا به برنامه غذایی مفصلی که سلنا گومز دنبال می‌کند، اشاره‌کرده‌ایم.

رژیم وعده صبحانه

سلنا گومز صبح خود را با یک شات زنجبیل شروع می‌کند. زنجبیل یک ماده سالم و طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی است. همچنین به افزایش متابولیسم کمک می‌کند و اشتهای شمارا کم می‌کند. بعدازآن بعضی روزها، او دوست دارد که Tex-Mex موردعلاقه‌اش را بخورد.

صبحانه او سرشار از پروتئین و حاوی غذاهایی مثل تخم‌مرغ، آووکادو، برنج و لوبیا است. این صبحانه سالم به او کمک می‌کند تا صبح پرانرژی‌ای اشته باشد. برای صبحانه، سلنا بوریتوی تخم مرغ هم زده یا چوریزو به همراه برنج، آووکادو و لوبیا یا گرانولا و ماست یونانی پرچرب می‌خورد.

رژیم وعده ناهار

ظهرها، سلنا دوست دارد سالاد بخورد. برای ناهار، این ستاره پاپ دوست دارد بوقلمون، لوبیا و آووکادو را با یک سس سبک از روغن زیتون، سرکه شراب قرمز، آب لیمو و خردل دیون بخورد. سس خانگی ساخته شده از سرکه شراب قرمز، روغن زیتون، خردل دیژون و آب لیمو هم ترکیب مورد علاقه‌اش برای ناهار است.

رژیم میان وعده

او آب میوه تهیه شده از خیار تازه، کلم، زنجبیل و هویج را در میان وعده خود مصرف می‌کند.

رژیم وعده شام

برای شام، او تنوعی از انواع غذاها مثل یک کاسه تریاکی با مرغ یا ماهی قزل آلای با طعم آسیایی، خیار، آووکادو، برنج و سس تریاکی یا سوشی امتحان می‌کند.

ورزش و باشگاه روتین سلنا گومز

سلنا گومز از مربی مشهور تناسب‌اندام، ایمی روزوف دیویس برای حفظ سلامتی‌اش کمک گرفته است. امی در برنامه تمرینی و رژیم غذایی به سلنا کمک می‌کند. امی معتقد است که نباید غذاها را فقط به خاطر یک رژیم غذایی به‌اصطلاح سالم محدود کرد. در عوض، او به تغذیه سالم بدون محرومیت از غذاهایی که فرد دوست دارد، معتقد است. سلنا هم این توصیه را دنبال می‌کند. تمرکز سلنا گومز بیشتر برخوردن غذاهای کامل است.

سلنا گومز چگونه رژیم می‌گیرد؟

از سلامتی و کاهش وزن سلنا گومز، می‌توان چیزهای زیادی یاد گرفت. نکات ساده‌ای در مسیر او وجود دارد که می‌تواند به شما انگیزه دهد تا مسیر خودتان را شروع کنید. بیشتر آب بنوشید سلنا به هیدراته ماندن در طول روز اهمیت می‌دهد. به‌غیراز آب، او در طول روز، اغلب چای سبز می‌نوشد.

استراحت کافی برای هرکسی مهم است. بدون استراحت کافی نمی‌توانید سلامتی داشته باشید. سلنا برای سالم ماندن دوست دارد غذاهای تازه بخورد. او دوست دارد به‌عنوان میان وعده، از آب‌میوه‌های تازه استفاده کند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x