بازار مالی

ایران ریبیت چه کمکی به درآمد بیشتر تریدرهای بازار فارکس می‌کند؟

معامله‌گران حرفه‌ای و تریدرهایی که به صورت روزانه مشغول معامله هستند، بخش قابل توجهی از درآمدشان صرف پرداخت کمیسیون و اسپردهای معاملاتی می‌شود. این موضوع زمانی پر رنگ‌تر خواهد شد که شما یک اسکلپر باشد و برای سودهای کم، موقعیت‌های معاملاتی زیادی را باز کنید.

معامله‌گران حرفه‌ای و تریدرهایی که به صورت روزانه مشغول معامله هستند، بخش قابل توجهی از درآمدشان صرف پرداخت کمیسیون و اسپردهای معاملاتی می‌شود. این موضوع زمانی پر رنگ‌تر خواهد شد که شما یک اسکلپر باشد و برای سودهای کم، موقعیت‌های معاملاتی زیادی را باز کنید. حالا چه می‌شود اگر بدانید می‌توانید تا ۸۵% از هزینه‌هایی که برای معاملات خود پرداخته‌اید را پس بگیرید! ایران ریبیت یک سیستم و فوق‌العاده جذاب در زمینه کش‌بک و ریبیت است که این کار را برای شما انجام می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این روش، لطفاً تا پایان متن با ما همراه شوید.

کش بک و ریبیت چیست و از کجا تأمین می‌شود؟

معاملات در فارکس شامل دو هزینه عمده می‌شود که اسپرد و کمیسیون نام دارد. اسپرد همان میزان تفاوت قیمت پیشنهادی خرید و فروش است. زمانی که شما یک معامله را می‌خواهید باز کنید و قیمت مثلاً روی عدد ۱.۲۰۰۰ قرار دارد، اگر همین لحظه دکمه خرید را بزنید، معامله شما روی ۱.۲۰۰۲ باز خواهد شد، به زبان ساده به این اختلاف، اسپرد گفته می‌شود. اسپرد به نوعی سود بروکرها هم محسوب می‌شود که از محل معاملات شما باید درآمد کسب کنند. از طرف دیگر کمیسیون نیز یک عدد ثابتی است که در برخی از حساب‌ها مثلاً به اندازه هر لات مشخص می‌شود. مثلاً شما به کارگزاری خود بابت هر ۱ لات معامله باید ۴ دلار کمیسیون بپردازید.

اسپرد و کمیسیون که در بالا توضیح داده شد، درآمد بروکرها از معاملات کاربران خود هستند. زمانی که شما به عنوان یک معامله‌گر در طول روز معامله انجام می‌دهید، بر اساس میزان معاملات‌تان ممکن است حتی تا روزی ۱۰ تا ۵۰ دلار به صورت متوسط در حال پرداخت کمیسیون و اسپرد باشید. که این عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود.

اما در بیشتر کارگزاری‌ها این عدد را که به عنوان کمیسیون و اسپرد می‌پردازید، می‌توانید تا بخش زیادی از آن را پس بگیرید. این نکته کلیدی است، به چنین پولی که کارگزاری به شما برمی‌گرداند کش بک یا ریبیت گفته می‌شود. اما چطور چنین چیزی ممکن است؟

ایران ریبیت چه کاری برای تریدرها انجام می‌دهد؟

همان‌طور که گفته شد کارگزاری‌های مختلف بین ۱۰ تا ۳۰ درصد هزینه‌هایی که بابت معاملات خود در قالب کمیسیون و اسپرد پرداخت کرده‌اید را به شما برمی‌گرداند که به آن کش بک یا ریبیت می‌گویند. اما آیا می‌توان عددهای بیشتری را برگردانیم؟ جواب بله است.

پلتفرم‌هایی مانند “ایران ریبیت” به عنوان یک IB با کارگزاری‌ها قراردادهایی دارند که کمک می‌کنند شما تا ۸۵% از مبلغی که بابت کمیسیون و اسپرد پرداخت کرده‌اید را پس بگیرید! این فوق‌العاده است. تصور کنید اگر در ماه ۱۰۰ دلار هزینه معاملاتی پرداخت می‌کنید بتوانید ۸۵ دلار آن را پس بگیرید. یعنی اگر اسکلپر هستید یا با حجم بالایی معامله می‌کنید، دیگر نیاز نیست که نگران کمیسیون و اسپرد خود باشید، چون ایران ریبیت به شما کمک خواهد کرد تا بیشتر مبلغ پرداختی را دوباره پس بگیرید. این مسئله می‌تواند تمام مدیریت مالی و محاسبات سرمایه‌گذاری شما را کاملاً تغییر دهد.

چطور با ایران ریبیت کار کنیم؟

خب! حالا که متوجه شدید امکان دارد که هزینه‌های معاملاتی خود را پس بگیرید، وقتش رسیده که روش آن را هم بدانید. برای این کار کافی است به سایت ایران ریبیت بروید. ایران ریبیت یک IB رسمی است که با کارگزاری‌های مختلف قرارداد دارد. شما فقط کافی است وارد سایت ایران ریبیت شوید، در این سایت ثبت‌نام کنید و در بخش بروکر، کارگزاری که در آن عضو هستید را وارد کنید.

یا اگر می‌خواهید تازه در یک بروکر ثبت‌نام کنید، کارگزاری ایران ریبیت را انتخاب کنید. با این کار شما از طریق ایران ریبیت خودتان را به آن بروکر معرفی کرده‌اید و باعث می‌شود که بروکر نرخ کش بک و ریبیت که به شما پرداخت می‌کند را طبق قراردادی که با مجموعه ایران ریبیت دارد افزایش دهد. پرداختی بروکرها به دو مدل انجام می‌شود، بخشی از بروکرها خودشان کش بک را به حساب شما واریز می‌کنند و برخی دیگر این مبلغ را به ایران ریبیت می‌دهند و مجموعه ایران ریبیت، مبلغ را طی زمان‌بندی مشخص به حساب کاربری یا بانکی شما واریز می‌کند.

مزیت استفاده از ایران ریبیت

ایران ریبیت به عنوان یک IB کاملاً معتبر تقریباً بالاترین درصد کش بک را به مخاطبان خود پرداخت می‌کند، این مجموعه با بیش از ۲۰ بروکر معتبر و فعال بازار فارکس به عنوان همکار قرارداد دارد و سعی دارد تا معامله‌گران ایرانی نیز بتوانند بالاترین نرخ ممکن از ریبیت خود را دریافت کنند. کارشناسان ایران ریبیت بیش از ۱۰ سال است که سابقه فعالیت در فارکس را دارند و کمک می‌کنند تا شما به عنوان یک معامله‌گر بهترین مسیر ممکن را طی نمایید و بتوانید بخش قابل توجهی از پرداختی‌های خود، که در قالب کمیسیون و اسپرد به کارگزاری‌ها داشته‌اید را پس بگیرید.

  • ۸۵% حداکثر بازپرداخت به نسبت دیگر مجموعه‌ها
  • سرعت بالای پرداخت توسط سیستم‌های خودکار
  • پرداخت حداکثر ریبیت بدون قید و شرط
  • دارای ربات تمام اتوماتیک تلگرامی جهت پیوستن به ما
  • ارائه کش بک ریبیت در بیش از ۲۰ بروکر معتبر
  • ۱۰۰% کش بک ریبیت، هدیه دعوت از دوستان
  • تنوع بالا در روش‌های پرداختی از جمله ریالی، دلاری و ارز دیجیتال

در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید از وب‌سایت این مجموعه با کارشناسان ایران ریبیت در تماس باشید تا شما را به صورت کامل در این زمینه راهنمایی کنند.

ایران ریبیت با کدام کارگزاری‌ها همکاری دارد؟

همان‌طور که گفته شد، ایران ریبیت سعی کرده است که دامنه فعالیت و همکاری خود را به کل کارگزاری‌های معتبر فارکس که با ایرانیان همکاری دارند را گسترش دهد. در ادامه، فهرستی از بروکرهای همکار ایران ریبیت که می‌توانید از طریق آن‌ها، کش بک‌هایی تا ۸۵% بیشتر از نرخ معمول دریافت کنید آورده شده است:

  • آلپاری
  • لایت فارکس
  • آمارکتس
  • اوپوایننس
  • دلتا اف ایکس
  • اینگات
  • اف ایکس چویس
  • و….

به‌طور کلی ایران ریبیت با بیش از ۲۰ کارگزاری معتبر دنیای فارکس قرارداد همکاری دارد.

خلاصه

معامله‌گران روزانه بخش قابل توجهی از پولشان را بابت هزینه‌های معامله‌گری مانند اسپرد و کمیسیون پرداخت می‌کنند. این هزینه‌ها برای تریدرهای حرفه‌ای که در طول ماه حجم بالایی از معاملات را دارند و همچنین اسکلپرها که تعداد معاملاتشان بسیار زیاد است؛ مبلغ قابل توجهی می‌شود. چه چیزی بهتر از اینکه بتوانید این هزینه‌ها را از کارگزاری پس بگیرید!

در حالت عادی کارگزاری‌ها مبلغ کمی به عنوان کش بک به شما پرداخت می‌کنند که قابل توجه نیست. اما ایران ریبیت به عنوان IB همکار با بروکرهای معتبر، می‌تواند سیستمی را فراهم کند که شما تا ۸۵% از مبلغ پرداختی بابت کمیسیون و اسپرد را به عنوان ریبیت و کش بک پس بگیرید. این کار می‌تواند در عرض ۵ دقیقه برای شما انجام شود و روال آن‌چنان پیچیده‌ای ندارد. به ساده‌ترین روش ممکن می‌توانید در سایت ایران ریبیت ثبت‌نام کنید و مشخصات خود را کامل نمایید.

منبع: iranrebate.com

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x