سینما و تئاتر

بازیگران سریال خانواده کیم چی + زمان پخش و خلاصه داستان

سریال خانواده کیم چی که جایگزین ایلجیما شده است. هم اکنون در حال پخش از شبکه تماشا می باشد.

به گزارش تلنگر؛ سریال خانواده کیم چی، به کارگردانی  پارک چان هونگ می باشد. داستان اسن سریال بسیار دل نشین و صمیمی است و شما می توانید در کنار خانواده لحظات خوبی را با دیدن این سریال ثبت کنید.

خلاصه داستان سریال خانواده کیم چی

داستان سریال خانواده کیم چی به این گونه است که: بازیگری جوانی به نام سونگ ایل گوک در نقش گی هوته که یک خلافکار می باشد، ظاهر می شود.

این خلافکار به یک رستورانی می رود و در آنجا حس عجیبی به آن دست می دهد. به دنبال این حس و حال خاص خود می رود و متوجه می شود که دوران کودکی خود را در این رستوران گذرانده است.

گی هوته با فهمیدن این موضوع خود را از فرزندان صاحب این رستوران می داند و به دنبال پیدا کردن هویت اصلی خود می رود.

زمان پخش سریال خانواده کیم چی

این سریال ۲۴ قسمتی در واقع در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. این سریال از شبکه تماشا هر شب ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود. همچنین تکرار آن در سه نوبت دیگر ۰۰:۳۰ بامداد، ۰۶:۳۰ صبح و ۱۲:۳۰ ظهر روز بعد مجدد از همین شبکه پخش می‌شود.

اسامی بازیگران سریال خانواده کیم چی

  • سونگ ایل گوک در نقش کی هو تائه
  • پارک جین هی در نقش لی کانگ سان
  • لی مین یانگ در نقش لی وو جو
  • چویی جائه سونگ در نقش کانگ دو شیک
  • کیم یونگ هون در نقش او هائه جون
  • لی کان هی در نقش مادر کانگ سان
  • کانگ شین ایل در نقش لی کی چان
  • لی ایل هوا در نقش جونگ گیوم جو / خانم معلم
  • کیم گا ایون

سونگ ایل گوک در نقش کی هو تائه

سونگ ایل گوک

سونگ ایل کوگ متولد ۱ اکتبر در سال ۱۹۷۱ سئول می باشد. این بازیگر در کره جنوبی به دنیا آمد. شهرت این بازیگر به دلیل بازی در سریال های مانند: جومونگ (۲۰۰۶)، امپراطور دریا (۲۰۰۴) و سرزمین بادها (۲۰۰۹) شناخته می‌شود.

شروع فعالیت سونگ از سال ۱۹۹۳ با بازی در فیلم تلویزیونی می باشد. تعداد فیلم هایی این بازیگر به ۵۰ عدد می رسد. او همچنین یک خواننده موفق است و چندین آلبوم منتشر کرده است.

این بازیگر جوایز زیادی از جمله: جایزه درامای KBS برای بهترین بازیگر مرد (۲۰۰۶) و جایزه Baeksang Arts برای بهترین بازیگر مرد در تلویزیون (۲۰۰۷) را کسب کرده است. او همچنین در سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر مشهور کره جنوبی انتخاب شد.

سونگ ایل گوک متأهل و دارای سه فرزند پسر است. او در حال حاضر در سریال تلویزیونی جنگ سرد (۲۰۱۸) بازی می‌کند.

پارک جین هی در نقش لی کانگ سان

پارک جین هی

پارک جین هی در ۸ ژانویه سال ۱۹۸۷ به دنیا آمده است. این بازیگر اهل کره جنوبی است. شهرت این بازیگر به دلیل بازی در سریال های خانگی مانند: “زنی که هنوز قصد ازدواج دارد” (۲۰۱۰)، “خانواده کیمچی” (۲۰۱۴)، “بازگشت” (۲۰۱۸) و “پادشاه اشک، لی بانگ وون” (۲۰۲۱-۲۰۲۲) می باشد.

این بازیگر متأهل است و با پارک جین هی در ۱۱ مه ۲۰۱۴ با وکیلی که نامزدش بود ازدواج کرد.

لی مین یانگ در نقش لی وو جو

لی مین یانگ

لی مین یانگ در ۶ فوریه سال ۱۹۴۶ به دنیا آمد. شروع فعالیت او از ۴ سالگی می باشد. همچنین این بازیگر در سال ۲۰۰۶ ازدواج کرد. اما بعد از ۱۲ سال زندگی طلاق گرفت و علت آن هم ضرب و شتم از سوی همسرش بود.

چوی جائه سونگ

چوی جائه سونگ

چوی جائه سونگ (زاده ۱۸ نوامبر ۱۹۶۴) بازیگر کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سریال‌های تلویزیونی مانند دفتر خاطرات یک دانش‌آموز دبیرستانی (۱۹۸۴)، درختی که با عشق شکوفا می‌شود (۱۹۹۷) و تیم بیسبال لی جانگ هو (۲۰۰۵) شناخته می‌شود.

شروع فعالیت چوی جان سونگ در سال ۱۹۸۴ با بازی در سریال تلویزیونی KBS می باشد. عنوان این سریال دفتر خاطرات یک دانش آموز دبیرستانی است.  او از آن زمان تاکنون در بیش از ۵۰ فیلم و سریال تلویزیونی بازی کرده است.

چوی جائه سونگ به خاطر بازیگری‌اش جوایز متعددی از جمله جایزه درام KBS برای بهترین بازیگر مرد (۲۰۰۴) و جایزه Baeksang Arts برای بهترین بازیگر مرد در تلویزیون (۲۰۰۶) را کسب کرده است.

کیم یونگ هون در نقش او هائه جون

کیم یونگ هون

این بازیگر در ۲ اکتبر سال ۱۹۷۸ به دنیا آمده است. بازیگر کشور کره جنوبی می باشد. همچنین شهرت این بازیگر به دلیل بازی در سریال تلویزیونی “خانواده کیمچی” (۲۰۱۴) می باشد.

سریال هایی که بازی کرده است شامل: سریال تلویزیونی “بازگشت” (۲۰۱۸)، سریال تلویزیونی “پادشاه اشک، لی بانگ وون” (۲۰۲۱-۲۰۲۲) ،فیلم سینمایی “همسر بد” (۲۰۲۰)

جوایز متعددی دریافت کرده است که شامل: جایزه KBS Drama برای بهترین بازیگر مکمل مرد (۲۰۱۴)، جایزه SBS Drama برای بهترین بازیگر مکمل مرد (۲۰۱۸) است.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

کرمان موتور

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x