سینما و تئاتر

بازیگر نقش فرشته در سریال گناه فرشته کیست؟ + بیوگرافی پردیس پور عابدینی

در این مطلب قصد داریم تا بیوگرافی پردیس پورعابدینی، هنرپیشه نقش فرشته در سریال گناه فرشته بپردازیم. همچنین به جوایز این بازیگر جوان نیز خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ پردیس پورعابدینی بازیگر جوان و با استعداد ایرانی که که به تازگی در فضای هنر و بازیگری خوش درخشیده است در یکی دریگر از سریال هایی که به تازگی به ایفای نقش پرداخته است، توانمدی خود را در بازیگری به نمایش گذاشته است.

اطلاعات فردی بیوگرافی پردیس پور عابدینی

پردیس پورعابدینی در گناه فرشته

تاریخ تولد : ۲۲ فروردین ماه سال ۷۸

حرفه : بازیگری

سال های فعالیت : ۹۸ تا کنون

قد : ۱۷۳ سانتی‌متر

وزن: حدود ۶۰ کیلو گرم

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی از بازیگران دهه ۷۰  می باشد که در تهران متولد شده است. پدرش بابک پورعابدینی مهندس الکترونیک و مدیرعامل شرکت سوفار است . تنها یک خواهر به نام نسیم دارد.

قد پردیس پورعابدینی؛ بازیگر نقش فرشته در سریال گناه فرشته

پردیس پور عابدینی کیست؟

قد این بازیگر جوان و خوش چهره ۱۷۳ سانتی متر  باشد.

تحصیلات

پیج اینستاگرام پردیس پور عابدینی

خانم پورد عابدینی در رشته بازیگری تحصیلات خود را در دانشگاه آغاز کرد و اکنون نیز دانشجو این رشته می‌باشد. او مانند بسیاری از بازیگران نوپای دیگر کار خود را از تئاتر آغاز کرد. او برای نخستین بار با نمایشی به نام «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی نسیم ادبی به توانایی‌های خودش را روی صحنه تئاتر نشان داد.

پردیس پورابدینی در دوره های بازیگری مسعود کیمیایی نیز شرکت کرده است. این بازیگر جوان کشور با ورود به سریال آقازاده به عنوان اولین کار حرفه ای خود کاملا درخشیده است و به خوبی از عهده نقش خود بر آمده است.

پیج اینستاگرام پردیس پورعابدینی

پیج پردیس پور عابدینی

پیج اینستاگرامی پردیس پورعابدینی با ۸۱.۲k فالور به آدرس زیر فعال می باشد .

pardis.pourabedini

پردیس پور عابدینی چگونه به شهرت رسید؟

پردیس پور عابدینی در جشواره فجر

این هنرمند در دوران تحصیل دانشجوی تئاتر بود و از آنجا شروع به کار کرد و در جشنواره تئاتر دشجویی نیز شرکت کرد. بیوگرافی پردیس پور عابدینی پیش از آنکه با خانم ادبی کلاس داشته باشد چندان پربار از نظر هنری نبود. اما او از شاگردان بسیار موفق نسیم ادبی بود و بازیگری را نزد خانم ادبی آغاز کرد. پردیس عابدینی بازی های تسلط بسیار خوبی در کار های تئاتر داشته است و کارگردان تئاترهایی که بازی کرده نیز نسیم آبادی بوده است.

همسر پردیس پورعابدینی

خانم پورعابدینی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

علایق پردیس پورعابدینی چه چیزهایی

پردیس پورعابدینی در سریال غریب

بگذارید در بیوگرافی پردیس پور عابدینی  به علایق او هم کمی نگاه بیاندازیم. او عاشق خواندن کتاب و تماشای فیلم است، بیشترین سرگرمی او ورزش در طبیعت است، او شنا و اسب سواری را بسیار دوست دارد. بیوگرافی پردیس پور عابدینی اوقات فراغت خود سفر می کند تا با فرهنگ های مختلف برخورد داشته باشد. او یکی از شاگردان بسیار موفق نسیم ادبی است و بازیگری را با تئاتر خانم ادبی نیز شروع کرد.

آثار پردیس پور عابدینی

در این قسمت از معرفی بیوگرافی پردیس پور عابدینی به معرفی آثار این بازیگر خواهیم پرداخت.

پردیس پور عابدینی در سریال گناه فرشته

هنرپیشه فرشته در گناه فرشته

پردیس پورعابدینی در سریال گناه فرشته نقش دختری خدمتکار را بازی می کند که متهم به قتل عشیری بزرگ صاحب‌ خانه شده است. او مدعی است قتلی مرتکب نشده اما مدارک برجای مانده در صحنه جرم چیز دیگری را نشان می دهد.

پدر فرشته برای اثبات بی گناهی دخترش دست به دامان حامد وکیل زبده ای که مادرش هم قربانی عشیری بوده می شود.

فرشته در سریال گناه فرشته کیست؟

پردیس پورعابدینی در سریال غریزه

فیلم غریزه جدیدترین فیلم سیاوش اسدی که در بخش کاملا خصوصی تولید می شود اوایل بهار سال ۱۴۰۰ اکران می شود.

پردیس پورابدینی در فیلم غریزه در کنار پانته آ پناهینا و ژاله صامتی به ایفای نقش می پردازد.

پردیس پورعابدینی در سریال آقازاده

هنرپیشه نقش راضیه در سریال آقازاده

بهرنگ توفیقی یک شب به دیدن نمایش نسیم ادبی رفت، یک ماه بعد از دفتر حامد عنقا و بهرنگ توفیقی با پردیس پورعابدینی تماس گرفتند و خواستند تا برای تست برود. وی اصلا خبر نداشت که برای بازی در چه کاری دعوت شده‌ است، بعد از چند جلسه صحبت و تست گریم و بازی برای این نقش انتخاب شد.

سریالی که بهرنگ توفیقی آن را ساخته بود و پردیس پورعابدینی در واقع با آن مطرح شد. آنجا نقش راضیه و توامان مانلی را بر عهده داشت. او پرستوی یک مافیای اقتصادی بود که قرار بود در دل یک خانواده درستکار نفوذ کند. بخشی از کاراکترش اغواگر و فم‌فتال بود، مهمانی‌های آن‌جوری می‌رفت و با آدم‌های مساله‌دار حشر و نشر داشت. بخش دیگر کاراکترش مذهبی، چادری، نمازخوان و اهل روزه و مناسک مذهبی بود. پورعابدینی آنجا باید روند تحول از مانلی به راضیه را نشان می‌داد. طراحی کاراکتر البته خب کلیشه‌ای و ساده‌انگارانه و صرفا پندآموز بود، کاراکتر را گذاشته بودند که مخاطب را انذار و تبشیر بدهند اما خب هر چه که بود بازی پورعابدینی بد نبود.

پردیس پورعابدینی اولین سریال خود را با حامد عنقا در سریال پر ستاره آقازاده شروع کرد و با سوپر بازیگرانی چون نیکی کریمی ، امیر آقایی و امین حیایی در سریال آقازاده هم بازی شده است. او در این سریال نقش مقابل سینا مهراد را بازی میکند. سینا مهراد نیز بازیگر جوانی است که با سریال پدر به شهرت رسید. نویسنده این سریال نیز حامد عنقا بود.

این بازیگر جوان نقش دختر ساده ای به نام راضیه را بازی می کند که آرزوهایش او را گرفتار باند مافیای اقتصادی و باند بازی آقازاده ها می کند، تبدیل به دختری به نام مانلی می شود که سبک زندگیش بسیار متفاوت می شود.

انتهای مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x