سینما و تئاترعکس و فیلم

بازگشت ژیلا صادیقی به تلویزیون با استایل جنجالی + فیلم

جنجال‌های یک شبه صداوسیما با استایل ژیلا صادقی در یکی از برنامه‌های شب گذشته، همچنان ادامه دارد. استایل ژیلا صادقی در میان مجری‌های خانم صداوسیما که معمولا یا چادر به سر دارند و یا شکلی از مانتوهای بلند را می‌پوشند که تقریبا تفاوت چندانی با چادر ندارد؛ اتفاق جدیدی بود.

به گزارش تلنگر؛ روز گذشته ژیلا صادقی با استایلی روی آنتن شبکه ۳ برای برنامه سلام صبح بخیر رفت که حواشی فراوانی در فضای شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت، ماجرا از یک کت و دامن شروع شد که خب پیش‌تر در میان مجری‌های خانم صداوسیما یک اتفاق جدید بود. این پوشش درمیان مجریانی که یا چادر به سر دارند و یا شکلی از مانتوهای بلند را می‌پوشند که تقریبا تفاوت چندانی با چادر ندارد. اما این که کت و دامن بپوشند، به قول علما مسبوق به سابقه نیست. خب ژیلا صادقی که پس از مدت‌ها هم به تلویزیون برگشته بود با کت و دامنش خبر ساز شد و کاربران چیزهایی زیادی درباره او نوشتند.ژیلا صادقی در شبکه 3

کت دامن ژیلا صادقی

در واقع آن چه توجه بیشتر کاربران را جلب کرده است، نه این که چرا چادر نپوشیده، بلکه بیشتر حسی از تناقض است، بسیاری از کاربران نوشته‌اند که چرا ژیلا صادقی توانسته کت و دامن بپوشد و از آن طرف مثلا برخی نسبت پوشیدن همین شکل از کت و دامن در خیابان و یا در مراکز عمومی حساسیت دارند، در حالی که به نظر این دسته از کاربران اتفاقا پوشش ژیلا صادقی کامل بوده و هیچ موردی ندارد، اما مساله اینجاست که چرا گاهی استانداردها در ایران دوگانه می‌شود.

آن‌ها می‌گویند اگر با همین کت و دامن بخواهند به یک اداره بروند، جلوی آن‌ها گرفته می‌شود اما مجری صداوسیما می‌تواند این کت و دامن را مقابل آنتن زنده بپوشد. البته در این میان روسری خوشرنگو جمع و جور ژیلا صادقی هم جلب توجه کرده و به نوعی حتی آن هم به چشم کاربران آمده است، عده زیادی از کاربران از این شکل پوشش یک مجری زن تمجید کرده‌اند و به نوعی خواستار این شده‌اند که این شکل از پوشش که اتفاقا به نظر آن‌ها حجاب کاملی را هم شامل می‌شود در تمام فضاها به رسمیت شناخته شود.

ژیلا صادقی که از مجریان مشهور دهه هشتاد و دهه نود صداوسیما به شمار می‌رود، در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر شبکه سه سیما به عنوان مجری حاضر شد و بعد از دوری ۴ ساله به قاب تلویزیون بازگشت. دوری او از اجرا با گمانه‌زنی‌های زیادی همراه بود.

 

علت رفتن خانم مجری از تلویزیون چه بود؟

پیش‌تر در تیرماه سال ۱۴۰۰ قرار بود ژیلا صادقی پس از مدتی با مسابقه‌ای تلویزیونی به نام «آشپزی با مامان» از شبکه پنج سیما به قاب تلویزیون بازگردد اما سرانجام با انتشار متنی در اینستاگرامش کناره‌گیری خود از این برنامه را اعلام کرد. اما نکته ی جالب توجه دلیل انصراف او از اجرای این مسابقه است. از قرار معلوم برخی ممیزی های سلیقه ای از سوی عوامل اصلی برنامه در طراحی لباس او موجب این کناره گیری شده است.

او در صفحه شخصی خود نوشته بود: «به امید روزی که چین سر آستین هیچ زنی در سرزمینم مشکلی برای بودن یا نبودش ایجاد نکند. مردم به اندازه کافی لباس‌های عجیب و غریب در شبکه خانگی می‌بینند.»

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x