بازار مالی

بررسی میدانی وام طلا و سیم کارت در تهران

امروزه بسیاری از افراد به دلایل متفاوت مایل هستند برای دریافت وام از سیم کارت و طلا استفاده کنند. برای دریافت وام طلا و وام سیم کارت باید هر یک از جوانبی که مربوط به پیگیری وام است را به خوبی بشناسید. در تهران خیابان ستارخان و میدان صادقیه تهران تعداد شرکت هایی که ارائه دهنده وام مربوط به سیم کارت و طلا هستند روز به روز بیشتر می ‌شود.

وام طلا در بازار آزاد تهران چگونه هست ؟

وام طلا به عنوان مهمترین و بهترین تسهیلاتی شناخته می ‌شود که آن را در دسته بندی وام های بدون ضامن قرار می ‌دهند. دریافت وام از بانک ها بدلیل ضامن و محدودیت منابع مالی بانکها ، با دشواری زیادی انجام می گردد ولی وام مربوط به طلا بدون قوانین خاص و ضامن انجام می‌ شود . اگر شما نیاز به وام سریع و فوری دارید می توانید از طلاهای خود استفاده کنید.

وام های طلا بهترین راهکار برای افرادی که به پول سریع نیاز دارند به شمار می‌ روند. در واقع شرایطی که مربوط به دریافت این وام است، بسیار آسان می باشد. وام دریافتی از طریق طلا مانند دیگر وام ها دارای شرایط دشوار و پیچیده نیست. شما در عرض چند ساعت می توانید این وام را دریافت نماییددر واقع باید بدانید که وام دریافتی از طریق طلا در شرکت های آزاد و معتبر در کمترین بازه زمانی انجام می گردد.


سود وام طلا در بازار تهران چقدر هست ؟

یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان دریافت وام طلا به آن توجه می‌ کنند، سود وام است. سود وامی که شما باید پرداخت کنید بر اساس قوانین مشخص شده دریافت خواهد شد. بانک کارگشایی که زیر مجموعه بانک ملی است ۲۳ درصد سود سالیانه دریافت می کند. در واقع ۷ درصد نیز باید به عنوان دیرکرد و جریمه، به بانک ارائه شود. مجموع سود وام بانکی، ناچیز است ولی محدودیت سقف پرداخت تا ۲۵ میلیون را در ازای ترهین ۷۵ گرم طلا را دارند. بر همین اساس در بازار آزاد تهران ارائه وام مربوط به طلا انجام می گردد. در بازار تهران سودی که مربوط به وام است  نسبت به بانکها بالا می باشد و حدود ۴ درصد در ماه است.

. مجموعه طلای گلدیس  سقف پرداختی نا محدودی را جهت ارائه وام از مشتریان خود دریافت می کند. شما می توانید با پرداخت به موقع اقساط خود از شرایط و خدمات این شرکت نهایت بهره برداری را داشته باشید.

 وام طلا آزاد یا وام طلا بانکی چه تفاوتی دارد ؟

تفاوت هایی در وام طلا آزاد و وام بانکی طلا وجود دارد. بانک کارگشایی و بانک ملی به عنوان مهمترین بانک هایی هستند که با شرایط آسان ‌تری وام های طلا را ارائه می دهند. در واقع باید بدانید تعداد افراد متقاضی در بانک برای دریافت وام مربوط به طلا روز به روز بیشتر می‌ شود. بر همین اساس اگر می خواهید در بازه زمانی کوتاه مدت و سقف نامحدود وام مربوط به طلا را دریافت کنید باید به صورت آزاد این وام را بگیرید. شرکت‌های خصوصی زیادی هستند که ارائه دهنده وام های طلا می باشند.

مجموعه طلای گلدیس با سابقه ۲۲ ساله در امور تسهیلات فوری به عنوان یکی از شرکت های معتبر که ارائه دهنده وام انواع طلا و سیم کارت است. شما می توانید در این شرکت با استفاده از طلا های خود وام بگیرید. هر یک از مواردی که مربوط به ارائه وام است را کارشناسان طلای گلدیس  برای شما توضیح می دهند

هر یک از این شرکت ها قوانین خاصی را دایر کرده اند. برای اینکه وام را به صورت آزاد بگیرید باید به بهترین و معتبرترین شرکت مراجعه نمایید. مجموعه طلای گلدیس  به عنوان معتبرترین شرکت شناخته می ‌شود که وام مربوط به طلا را با بهترین شرایط و خدمات ارائه خواهد داد. سود ارائه شده در بازار آزاد نسبت به بانک بسیار بالاتر است. البته باید بدانید که شرکت ‌های خصوصی هزینه ای را به عنوان کارمزد از مشتریان خود دریافت می کنند.

مجموعه طلای گلدیس برخلاف اکثریت شرکتها و دفاتر وام دهنده طلا هزینه های اضافه  شامل کمیسیون ، کارمزد ، ورودی از وام گیرنده دریافت نمی کند و این یکی از مزایای دریافت وام طلا از  مجموعه طلای گلدیس نسبت به دیگر دفاتر می باشد.

سود وام طلا

وام طلا مناسب چه کسانی هست ؟

بسیاری از افرادی که قصد دریافت وام طلا را دارند، نمی دانند که این وام برایشان مناسب است یا نیست. به طور کلی اگر شما نیاز فوری به پول دارید و امکان دریافت وام از بانکها و همچنین ضامن نیز ندارید در صورتی که توانایی پرداخت سود اقساط بازاری را دارید ، وام طلا آزاد بهترین انتخاب می باشد .

وام روی طلا


 وام سیم کارت چیست ؟

وام سیم کارت یکی از بهترین تسهیلاتی می باشد که افراد زیادی از این روش استفاده می کنند. ضمانت این وام سیم کارت فرد متقاضی است. افرادی که دارای سیم کارت همراه اول ۹۱۲ با کد ۱ یا ۲ هستند می ‌توانند از این وام استفاده کنند. برای دریافت نمودن این وام شخص باید به صورت موقت سیم کارت خود را به شرکتی که ارائه دهنده وام است انتقال دهد. بر اساس قیمت سیم کارت وام به افراد ارائه می‌ شود

فرد برای اینکه در صف طولانی بانک منتظر نماند می تواند سیم کارت خود را ارائه دهد تا وام دریافت کند. اهمیت وام سیم کارت زمانی بیشتر است که شخص برای دریافت کردن آن نیاز به ضامن ندارد. در واقع سیم کارت به عنوان ضامن جهت ارائه وام دریافت خواهد شد. این وام برای اشخاصی که به پول زیادی در زمان کم نیاز دارند مفید است. در ظرف ۳۰ دقیقه شما می توانید این وام را دریافت کنید

وام برای سیم کارت


وام سیم کارت کد ۱ و ۲ حداقل چقدر هست ؟

کد یک و کد دو خط تهران به عنوان مهمترین کد هایی شناخته می‌ شوند که گران تر هستند. در واقع شما نمی توانید وام سیم کارت را روی سیم کارت هایی که معمولی هستند دریافت کنید. تنها با استفاده از سیم کارت هایی که کد ۱ و ۲ هستند قادر به دریافت وام با قیمت بالا خواهید بود. هزینه ‌ای که در مورد ارائه وام مربوط به سیمکارت بررسی می‌ شود به نوع سیم کارت بستگی دارد. در واقع اگر رند بودن کد ۱ و کد دو خط تهران، بسیار عالی باشد شما وام بیشتری را می توانید دریافت کنید. بازه دریافتی وام سیم کارت از ۴۰ میلیون به بالا می باشد توجه داشته باشید که هر یک از شرکت ‌ها شرایطی را برای نحوه دریافت کردن وام مربوط به سیمکارت مقرر کرده اند.

سیم کارت ارزش گذاری می گردد و در رهن شرکت می ماند. باید شرایط عمومی وام سیم کارت مورد بررسی قرار بگیرد. روی یک سیم کارت شما می توانید چندین بار وام بگیرید. بعد از تمام شدن اقساط یک بار دیگر وام را تمدید خواهید کرد. اگر فرد زودتر از موعد وام را تسویه کند سریع ‌تر سیم کارت خود را می تواند دریافت نماید.

کارشناسان مجموعه طلای گلدیس  برای افراد متقاضی توضیح می‌ دهند. افرادی که متقاضی دریافت وام های سیم کارت خط رند هستند باید تمامی موارد قیمت گذاری را بشناسند.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x