در متن جامعه

بررسی پیراهن یقه اسکی و نحوه ست کردن آن‌ها

پیراهن یقه اسکی از دیرباز جزء اصلی لباس‌های مد مردانه و زنانه بوده‌اند. آن ها توسط بازیگران، فیلسوفان و غول های فناوری به طور یکسان حمایت شده اند. اکنون، این لباس نمادی از پیچیدگی و آگاهی از مد هستند.

به گزارش تلنگر؛ اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسند، یافتن بهترین پیراهن یقه اسکی برای مردان کار سختی نیست. هنگامی که متوجه شدید به چه چیزی نیاز دارید و چه چیزی برای شما مناسب است، در هوای سرد شروع به ست کردن یقه اسکی با انواع لباس‌ها خواهید کرد.

آیا پیراهن یقه اسکی شیک است؟

یقه‌های یقه‌شلو قطعا یکی از سخت‌ترین لباس‌های مردانه برای پوشیدن هستند.

یقه اسکی با دامن

آیا پیراهن یقه اسکی مد هستند؟ مطمئناً. البته اگر وقتی به درستی  ست شوند، می تواند شما را عالی به نظر برساند زیرا لباسی نیست که اغلب می بینید. اما اگر نحوه ست کردن پیراهن یقه اسکی شما درست نباشد، می توانید کمی احمقانه به نظر برسید. بنابراین اگر ست کردن پیراهن یقه اسکی هستید، باید قوانین استایل خود را کاملاً رعایت کنید.

استایل با یقه اسکی مردانه

یقه اسکی مردانه با پالتو مردانه

یقه های یقه اسکی در سبک ها و پارچه های مختلفی وجود دارند. یک یقه یقه اسکی ضخیم تر در سبک ماهیگیران به تنهایی به عنوان یک تکه مستقل عالی عمل می کند، در حالی که یک یقه لاک پشت نازک تر که با پشم مرینو ساخته شده است، پایه ای عالی برای لایه برداری کت های شما بر روی آن است.

یقه اسکی تابستانه

فرمال : با پوشیدن یک پیراهن یقه اسکی نازک تر و کت و شلوار کتانی روی آن، به استایل پیچیده و رسمی بروید.

گاه به گاه : برای ظاهری غیررسمی تر و در عین حال در کنار هم، یقه یقه اسکی خود را با یک کت جین یا کت پایین ست کنید .

استایل با یقه اسکی زنانه

ست کردن یقه اسکی با شلوار

مانند هر لباس دیگری، یقه اسکی نیز اصول ست کردن خود را دارد که برای داشتن استایلی بهتر و جذاب‌تر بهتر است با این اصول آشنایی لازم را داشته باشید. در مجموع ست کردن یقه اسکی زنانه با لباس‌های دیگر کار مشکلی نبوده و فقط به کمی سلیقه و خلاقیت نیاز دارد. در ادامه این مطلب شما را با نحوه ست کردن یقه اسکی زنانه با سایر لباس‌ها آشنا خواهیم کرد.

هنگام پوشیدن لباس یقه اسکی با سایر لباس‌ها رعایت چند نکته ساده اما کاربردی به شما کمک می‌کند که خوش‌استایل‌تر و جذاب‌تر به نظر برسید.

لباس‌های یقه اسکی معمولاً از جنس کشمیر، پشم الیاف‌های مصنوعی و یا بافتنی هستند. بنابراین هنگام خرید لباس یقه اسکی حتماً به جنس آن نیز توجه داشته باشید که متناسب با نیاز، سلیقه و شرایط آب‌وهوایی منطقه محل سکونت شما باشد.

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید لباس یقه اسکی باید آن را مد نظر خود داشته باشید تناسب میان آن و سایز بدن شما است. به عبارت دیگر لباس یقه اسکی نه باید خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد.

هنگام ست کردن یقه اسکی زنانه حتماً به فرم بدن خود توجه کنید و تمام آیتم‌های استایل خود را متناسب با فرم بدن، قد و اندام خود انتخاب کنید.

مدل شیک ترین پیراهن یقه اسکی

پیراهن یقه اسکی با جلیغه

برای کسانی از شما که سواد مد ندارند یا به ایده های جدید نیاز دارند، در اینجا چند گزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

این ژاکت در برش سنتی تری عرضه می شود اما به سمت تناسب باریک تری متمایل می شود. طراحی یقه یقه اسکی به گونه ای است که با یک ژاکت غیر رسمی یا رسمی به انتخاب شما، روی آن را به صورت لایه لایه ساخته شده است.

این قطعه به خودی خود بسیار نرم است که با ترمه مرینو ساخته می شود و در رنگ های مختلف از مشکی تا رنگ شتری تر می آید. در مجموع یک انتخاب عالی برای یک یقه یقه اسکی شیک و باکیفیت که سال ها دوام شما را خواهد داشت و همیشه مد خواهد بود.

لباس یقه اسکی دخترانهست کردن یقه اسکی با جین

یقه های یقه اسکی دخترانه به دلایلی محبوب هستند. علاوه بر اینکه فوق العاده نرم و گرم هستند ، آنها هنگام لایه بندی ایده آل هستند زیرا آنها تنفس و سبک هستند.

یقه‌پوش نخی J Crew که گران‌ترین گزینه است، در رنگ‌های تیره تیره مانند سرمه‌ای جوهری، مشکی و زغالی موجود است. اندازه با یک تناسب باریک دقیق نیز درست است.

برای کسانی از شما که به لباس رسمی نگاه می کنید ، این لاک پشت لباس کاملی است که باید در زیر یک جلیقه فانتزی یا یک کت مجلل پوشیده شود.

پیراهن یقه اسکی اغلب برای کسانی که از پوست بسیار حساس به دلیل تمام پارچه‌های تحریک‌پذیر رنج می‌برند، آزاردهنده است. با این حال، این ترکیب پنبه ای یک شگفتی راحت و سبک وزن است. بسیار نرم و با احتیاط ساخته شده است، در برابر هر نوع تحریک پوست شما مقاومت می کند.

پیراهن یقه اسکی بلند

یقه اسکی بلند زنانه

انتخاب واضح این یقه‌پوش برای خوانندگان ما است که به طور منظم ورزشگاه می‌روند و می‌خواهند اندام خود را به شیوه‌ای ظریف اما پیچیده نشان دهند.

این پیراهن یقه اسکی باریک و راحت برای کسانی از شما که تناسب تنگ را مطلوب می دانید بسیار قدردانی خواهد شد.

همانطور که برای کسانی از شما که بودجه کم را مطلوب می دانید، با قیمت مقرون به صرفه آن نیازی به نگرانی در مورد پولی نخواهید بود.

تناسب باریک در عین حال، همچنان راحت و بدون محدودیت در اطراف گردن باقی می ماند. علاوه بر این، هنوز هم فوق‌العاده دنج است و برای لایه‌بندی در دماهای سردتر مناسب است.

چرا پیراهن یقه اسکی اینقدر محبوب هستند؟

SNS Herning یک برند است که تنها تمرکز آن از زمان تأسیس آنها در دهه ۱۹۲۰ است. اگر به دنبال یک پیراهن یقه اسکی سنتی تر هستید، برند – Rollneck کاملاً از هر نظر  بهترین انتخاب برای شما است. شما در حال بدست آوردن یک قطعه تخصصی از شرکتی هستید که بیش از ۱۰۰ سال است که وجود دارد.

وقتی دهه ۸۰ شروع شد، یقه‌های یقه‌شلو از مد افتاده بودند. با این حال، با کاربردی بودن و بی دردسر بودن آنها، در سال های اخیر شاهد احیای عظیمی بوده اند. استیو جابز یک نمونه است که امضای او یقه اسکی سیاه بود و اکنون مترادف سرمایه گذار فقید آمریکایی شده است. جابز که چهره ای از پیراهن یقه اسکی بود، با افتخار تاریخ طولانی این لباس را در طبیعت نوآورانه خود مجسم کرد.

هالستون، طراح مد مینیمالیست آمریکایی، اظهار داشت : یقه‌های یقه‌دار راحت‌ترین لباسی هستند که می‌توانید بپوشید. آنها با بدن حرکت می کنند و همچنین چاپلوس هستند زیرا چهره را برجسته می کنند و شکل را دراز می کنند. آنها زندگی را بسیار آسان می کنند: می توانید یک یقه یقه اسکی برای کار بپوشید و سپس یک ژاکت را به تن کنید، و بسیار شیک می شود. هرجا دوست داری میتونی بری.

به طور خلاصه، یقه اسکی به دلیل رد کردن هنجارهای سفت و سخت محبوب است. این نشان می‌دهد که با سابقه‌ای طولانی از لباس‌های محبوب مردانه پشتیبانی می‌شود. شیک، راحت و شیک است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x