حوادث

دستگیری ۵ متجاوز در مرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند در خصوص پرونده تجاوز گفت: تنها ۴ روز پس از ارتکاب جرم، هر ۵ متهم توسط پلیس آگاهی فراجا شهرستان مرند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تلنگر؛ ضیا مهر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند درخصوص پرونده حساس ربودن و تجاوز توضیح داد: ۳۱ اردیبهشت سال گذشته پس از اعلام و تنظیم پرونده توسط خانمی که همراه عوامل اورژانس اجتماعی به دادستانی شهرستان مرند مراجعه کردند. پرونده ربودن و تجاوز که توسط ۵ نفر ناشناس بوده و پس از ربودن شدن به کوه‌های اطراف مرند برده شده و متاسفانه توسط هر ۵ نفر مورد تجاوز قرار گرفته است.

وی افزود: با وصول این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، سریعا دستورات لازم از سوی دادستانی برای دستگیری متهمان صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند گفت: در تاریخ ۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ و تنها ۴ روز پس از ارتکاب جرم، هر ۵ متهم توسط پلیس آگاهی فراجا شهرستان مرند شناسایی و دستگیر شدند و در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند. در بررسی‌های تکمیلی نیز مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

ضیا مهر بیان کرد: بعد از صدور کیفرخواست و رسیدگی دقیق پرونده در دادگاه کیفری استان، در نهایت هر ۵ متهم با توجه به اقاریر خود و مستندات قطعی، به اتهام تجاوز به عنف به اعدام و در خصوص سایر اتهامات به حبس محکوم شدند که مجازات اعدام پس از تایید حکم این افراد در دیوان عالی کشور، امروز ۱۸ مردادماه اجرا گردید.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x