ارتباطات

رونمایی از 4 آیفون جدید توسط اپل در تابستان | تاریخ رونمایی آیفون 15 اعلام شد

تاریخ رونمایی آیفون 15 رسما توسط اپل تایید شد. طبق معمول رونمایی محصولات کمپانی اپل در اواخر تابستان اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش تلنگر؛اپل عموماً برنامه معرفی گوشی‌های جدید خود را به اواخر تابستان واگذار می‌کند. این بار هم تاریخ مراسم جدید اپل برای همین بازه زمانی تایید شده است. بر این اساس اپل به‌طور رسمی تاریخ رویداد آینده خود را برای ۱۲ سپتامبر/۲۱ شهریور اعلام کرد که انتظار می‌رود درجریان آن سری جدید آیفون ۱۵ به‌همراه اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ معرفی شوند. مانند سال گذشته، این رویداد در تئاتر استیو جابز در پردیس اپل پارک در کوپرتینو، کالیفرنیا، برگزار خواهد شد.

تاریخ رونمایی آیفون ۱۵

آیفون 15 اولترا

اپل در رویداد تابستان خود چهار آیفون جدید را معرفی خواهد کرد:

  • آیفون ۱۵
  • آیفون ۱۵ پلاس
  • آیفون ۱۵ پرو
  • آیفون ۱۵ پرو مکس/اولترا

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس تا حد زیادی برخی ویژگی‌های خود را از آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس به ارث خواهند برد. این موارد شامل تراشه A16 Bionic، طراحی جزیره پویا و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است. همچنین مجموعه‌ای جدیدی از رنگ‌ها و شارژ USB-C لیست تغییرات را کامل می‌کند.

بااین‌حال، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس تغییرات بسیار بیشتری را ارائه خواهند کرد.

همان‌طور که اپل آیفون را از کانکتور لایتنینگ خود به کانکتور استاندارد صنعتی USB-C منتقل می‌کند، ممکن است شاهد تغییر لوازم جانبی بیشتر آیفون به USB-C نیز باشیم. این می‌تواند شامل AirPods باشد. همچنین انتظار داریم اپل گزینه‌های قاب چرمی آیفون خود را با نسخه پارچه‌ای جدید جایگزین کند.

این شرکت همچنین از آخرین مدل اپل واچ نیز رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ برای اولین بار در دو سال گذشته از پردازنده سریع‌تری استفاده کنند. انتظار می‌رود اپل گزینه رنگ تیره‌تری را برای مدل تیتانیوم اپل واچ اولترا معرفی کند. همچنین بند جدیدی که به‌عنوان یک ماده نایلونی بافته‌شده با یک گیره مغناطیسی توصیف می‌شود نیز برای این ساعت هوشمند شایعه شده است.

این رویداد در روز سه‌شنبه، ۱۲ سپتامبر، ساعت ۱۰ صبح به‌وقت PT/13 پخش خواهد شد. مثل همیشه، ما در تکراتو تمام جزئیات رویداد سپتامبر اپل را به‌محض انتشار اخبار برای شما پوشش خواهیم داد.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x