سینما و تئاتر

ساعت پخش سریال های امپراطور بادها و منطقه سفید؛ 8 آذر

براساس جدول پخش شبکه تماشا سریال امپراطورذ بادها جایگزین سریال افسانه جمونگ؛ وسریال منطقه سفید نیز جایگزین سریال اسرار بروکنوود خواهد شد.

به گزارش تلنگر؛ سریال «امپراطور باد‌ها» با ژانر درام، تاریخی و اکشن می‌باشد و به قلم نویسندگان وان کیو چوی و جین اوک جئونگ نگاشته است.

این مجموعه به دلیل ادامه دادن بحث افسانه جومونگ، به جومونگ ۲ معروف شده است و خلاصه داستان این مجموعه سال‌ها پس از ماجرا‌های سریال جومونگ، و دربارهٔ سومین پادشاه گوگوریو موهیول است، که از ابتدای تولدش پیشگویی‌های منفی دربارهٔ او شد و به دلیل همین پیشگویی‌ها، او توسط پدرش پادشاه یوری رانده شد و به غار گیرین، قبر پادشاه اول جومونگ، انتقال یافت.

در سریال «امپراطوری بادها» سونگ ایل گوک، پارک گان هیوک، کیم سانگ هو، چوبی جونگ وون، کیم جونگ هوا، ایم جونگ ایون، کیم ونگ جونگ، کیم میونگ سو، لی سی یانگ، هان جین هی، کیم وون هیو و پارک سانگ ووک به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساعت پخش سریال امپراطور باد‌ها

سریال امپراطور باد‌ها هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۹۰ دقیقه پخش خواهد شد. اگر در این ساعت موفق به دیدن این سریال نشدید می‌توانید بازپخش آن را در ساعات ۱۳، ۷، ۱ روز بعد از شبکه تماشا دنبال کنید.

ساعت پخش سریال منطقه سفید از شبکه تماشا

سریال جدید «منطقه سفید» محصول کشور بلژیک و در ژانر ترسناک و جنایی است و از امشب جایگزین سریال «اسرار بروکنوود» می‌شود. سریال «منطقه سفید» هر شب ساعت ۲۳ پخش و در ساعات ۱۷، ۱۱، ۵ بازپخش می‌شود. برای مطالعه خلاصه داستان و آشنایی با بازیگران سریال منطقه سفید می‌توانید به مقاله این سریال مراجعه کنید.

خلاصه داستان سریال منطقه متروک

داستان سریال منطقه سفید (منطقه متروک) در شهری دورافتاده در دل جنگل‌های فرانسه به اسم «ویلفرانشی» روایت می‌شود؛ جایی که زنجیره‌ای از جنایات هولناک در آن به وقوع می‌پیوندند. در این میان، یک افسر پلیس و یک دادستان تازه وارد و عجیب غریب به حل این پرونده‌های جنایی می‌پردازند تا راز پشت پرده آن‌ها را افشا کنند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x