سینما و تئاتر

ساعت پخش سریال مرموز اسرار بروکنوود از شبکه تماشا؛ 17 آبان

سریال اسرار بروکنوود سریال بعدی در جدول پخش شبکه تماشا است که در ژانر جنایی، معمایی، درام و هیجان انگیز بنا است جایگزین سریال کمپانی شود.

به گزارش تلنگر؛ سریال سریال اسرار بروکن وود، ‌سریالی با ژانر جنایی، درام و رازآلود، محصول سال ۲۰۱۴ کشور نیوزیلند است. بازیگرانی چون نیل ری، فرن ساترلند، کریستینا سربن لوندا، نیک سمپسون، الیزابت مک ری، کارل ویلتس، پانا هما تیلور و کالین موی در سریال اسرار بروکن وود به ایفای نقش می ‌پردازند.

خلاصه سریال اسرار بروکنوود

سریال اسرار بروکنوود در مورد کارآگاه مایک شپرد است که برای حل یک جنایت به شهر کوچکی در حومه نیوزیلند به نام بروکنوود فرستاده می‌شود. در این میان او با کارآگاه کریستین سیمز روبرو شده و به کمک او اسرار زیادی را در بروکنوود آشکار می‌کند.

بازیگران سریال اسرار بروکنوود

بازیگرانی چون چون نیل ری، فرن ساترلند، کریستینا سربن لوندا، نیک سمپسون، الیزابت مک ری، کارل ویلتس، پانا هما تیلور، کالین موی، تریسی لی گری، جیسون هویت، روی وارد، شین کورتز، فیل پلتون، آسیا میبری، زارا کورمک، راویری جوب، جس لودون، کامرون رودز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساعت پخش سریال اسرار بروکنوود

سریال اسرار بروکنوود از امشب ۱۷ آبان ۱۴۰۲ هر شب در ساعت ۲۳:۰۰ پخش خواهد شد. اگر در این ساعت موفق به دیدن آن نشدید می‌توانید روز بعد در ساعات ۱۷، ۱۱، ۵ بازپخش آن را دنبال کنید.

پایان مطلب/ س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x